MVC Lid

Reacties
    26
    03-03-2004

Origineel gepost door TwinkleEye_19
    Klopt!! Dat is 'm!

Die Lash Primer Plus die ik heb gekocht is niet verzorgend. Die doe je eerst zodat je wimpers dikker en voller lijken, want daarna doe je mascatar.

Ik ben terug gegaan en was wel telleurgesteld dat ik het verkeerde product hebt gekregen.

Maar ik ga die Lash Therapy Protective Repair Serum ook halen. En inderdaad krijg je er bij Ici Paris xl korting op.
    Die lash Primer Plus die had ik al maar ik was er niet tevreden over... Dus ik ben benieuwd hoe Lash Therapy Protective Repair Serum zal werken.... Zelf gebruik ik bijna nooit mascara. Alleen als ik naar een feest ga of zo....

Iemand met eigenwaarde..

Reacties
    292
    24-03-2003

Origineel gepost door TwinkleEye_19
    Inderdaad Herome heeft er wel een. Maar alleen jammer dat ie bijna nergers te koop is. Heb echt overal gezocht. Mocht iemand weten waar die te koop is, hoor ik het ook graag.

En de link is: http://www.drogisterij-gezondheid.nl/herome_ot.html

Ik heb m uit eindelijk bij de Douglas gekocht....hij was 8.95. Ik heb ook overal gezocht, maar nergens hadden ze 'm. Ik ben benieuwd of die cht gaat helpen ik gebruik m nu 4 dagen.En er staat op dat je na twee weken vollere winpers krijgt.....ben benieuwd.

p.s ik ben alhamdoelilah wel blij met de wimpers die ik nu al heb. Daar ben ik Allah dankbaar voor.
    De genezing van liefde voor deze wereld is datgene te gedenken wat de lusten doet ophouden, namelijk de dood.

http://tickers.TickerFactory.com/ezt...k/3fd6/age.png

..........

Reacties
    462
    05-10-2003

Origineel gepost door Hanae11
    Estee Lauder is een joods merk. Dus ga vooral door met het financiƫren
    Denk maar aan je wimpers en vergeet de palestijnen die elke dag vermoord worden.
    Zuster laat ze maar, want zoals je hebt gemerkt mauwen ze dr gewoon overheen, een teken van egoisme....
    Mochten ze toch bewust joodse produkten gebruiken die het zionisme steunen, dan weten ze dondersgoed dat door hun bijdrage er dagelijks velen Palestijnse mensen gewond raken door kogels die o.a. dankzij Estee Lauder zijn gefinancierd....

MVC Lid

Reacties
    3.767
    01-01-2003

Origineel gepost door Chanel_Alure
    Die lash Primer Plus die had ik al maar ik was er niet tevreden over... Dus ik ben benieuwd hoe Lash Therapy Protective Repair Serum zal werken.... Zelf gebruik ik bijna nooit mascara. Alleen als ik naar een feest ga of zo....
    Je hebt gelijk ik heb daar dezelfde ervaring mee. Vond hem ook niks bijzonders maar die "Lash Therapy Protective Serum"heb ik nog nooit gebruikt. Ik ga hem ook proberen. Wordt helaas pas einde van de week, want dan wordt mn geld pas gestort. Dat wordt lang wachten want jullie hebben me erg benieuwd gemaakt..

MVC Lid

Reacties
    1.815
    07-04-2003

Origineel gepost door Saloua1978
    Je hebt gelijk ik heb daar dezelfde ervaring mee. Vond hem ook niks bijzonders maar die "Lash Therapy Protective Serum"heb ik nog nooit gebruikt. Ik ga hem ook proberen. Wordt helaas pas einde van de week, want dan wordt mn geld pas gestort. Dat wordt lang wachten want jullie hebben me erg benieuwd gemaakt..
    wallahila,
    mijn geld is gelukkig wel gestort en ga ensallah zelf het ook proberen, ik gebruik dagelijks mascara en merk dat mijn wimpers steeds minder worden

ensallah donderdag kopen!!!

en ga alleen die van 9 of 10 euro kopen ik verspel genoeg geld aan zulke dingen
    De Profeet heeft gezegd

Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen

MVC Lid

Reacties
    18
    16-03-2004

Hoi meiden,

Ik las net dat iemand de lash primer plus heeft gekocht van estee lauder? Voor wimpergroei? Dit is wel een verzorgende "mascara", omdat mascara toch wel de wimpers beschadigd. Deze zorgt dus niet voor wimpergroei. Je moet het onder je mascara aanbrengen. Je doet dus dat witte spul op de wimpers en als je goed kijkt zie je ook dat het je wimperhaartjes "verlengd"omdat er vezeltjes in zitten. Dan doe je de mascara eroverheen, wel gelijk op doen want het droogt anders krijg je
    dat je mastcara niet goed over je wimperhaartjes verdeeld. Het is dus voor een mooiere oogopslag en verzorging maar zeker NIET om je haartsjes dikker en langer te maken! Het is wel erg mooi....Het is net als die mascara van bourjois, met twee kanten zwart en wit. Alleen is die van estee veeeeeel beter....Conclusie die van Herome is denk ik veel beter om te proberen als je een "volle bos" wimpers wil hebben hahaha....

liefssss

V.I.P

Reacties
    73
    12-02-2004

hey meiden
    ik ken jullie probleem.heb nl ook korte wimpers die snel uitvallen.
    bij ici paris xl in antwerpen bij mij heb ik zo'n soort gel met liposomen gevonden .het ziet er net uit als mascara.heeft een zilver dop en de rest is wit.de naam was "TALIKA"
    ik gebruik het nu al een aantal weken en ben eerlijk gezegd niet teleurgesteld.mijn wimpers vallen veel minder uit en ze groeien wat beter.
    deze gel kost 25, euro
    ps:ben blij dak ni de enigste ben
    [IMG]foto smooth[/IMG] geld maakt gelukkig

MVC Lid

Reacties
    550
    10-04-2003

voor alle meiden die eser lauder producten gebruiken terwijl ze
    weten dat dit een zionistisch product is: moge Allah jullie wimpers
    uit laten vallen! inchalla
    hate is signe of weakness

MVC Lid

Reacties
    550
    10-04-2003

Ja als het over make up gaat staan ze allemaal in de rij voor info
    Nou voor mij liever geen wimpers dan dat ik de joden financiƫr
    om wapens te kopen zodat ze de palestijnen kunnen vermoorden.
    Zo zie je maar 20 euro geven ze wel uit aan onzin
    Maar als sadakka aan de palestijnen is het te veel

Hanae meid ben helemaal met je eens
    hate is signe of weakness

MVC Lid

Reacties
    32
    14-11-2003

hey hoeveel kost zo'n product?

MVC Lid

Reacties
    50
    31-03-2002

die herome eyelash balm gebruik ik nu, maar ik zie niet echt verschil. "t is niet zo dat mn wimpers voller of langer zijn geworden. Maar 't zal wel goed zijn.

SuperN

Reacties
    8.302
    07-12-2002

Origineel gepost door 1807butterfly
    voor alle meiden die eser lauder producten gebruiken terwijl ze
    weten dat dit een zionistisch product is: moge Allah jullie wimpers
    uit laten vallen! inchalla

Overgeleverd door Abu Ad Darda dat De Profeet (v.z.m.h.) zei: Mensen die gewend zijn te vloeken zullen op de dag des Opstanding niet voorspreken en niet getuigen. (Moesliem)