1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    10
    14-11-2003

    die van rotterdam zuid, hoe heet die sportschool?

  2. #17
    Vervloekt lid

    Reacties
    161
    28-04-2003

    Kennen jullie ook sportscholen voor vrouwen in Utrecht???
    Please..
    Ik ben dolverliefd op de man van mijn dromen. Dát je 't effe weet!

  3. #18
    Berkania lid

    Reacties
    190
    07-12-2002

    wat is er erg aan om met mannen te sporten
    There has to be a place better than this in heaven, so right before i sleep dear God what i`m asking
    remember this face save me a place in thugzmansion

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    310
    27-02-2004

    Origineel gepost door missysaloua01
    wat is er erg aan om met mannen te sporten
    Voor meiden met hoofddoek, of meiden die zich af willen schermen van de mannen is het erg handig te sporten in een sportzaal die alleen voor vrouwen bestemd zijn. Ik zelf wil ook gaan fitnessen en heb er een topic over geopend. Ik ben woonachtig in Utrecht, ik draag ook hoofddoek... Wie kent er één. Anders wordt het in De Kwakel, dan met bedekte kleding Als het moet, dan moet het.

    Salaampjus!
    'Reinheid is het halve geloof. El7amdulilah (Allah zij geprezen) maakt de weegschaal vol, en sub7anaAllah (Glorie zij aan Allah) en El7amdulilah (Allah zij geprezen) vullen de ruimte tussen de hemel en aarde. Het gebed is een licht, liefdadigheid is een bewijs, geduld is een lichtgloed en de Qo'raan is een argument dat vóór of tegen je spreekt(op de Dag des Oordeels). Iedereen begint zijn dag en verkoopt daarbij zijn ziel. Ofwel men bevrijdt zichzelf, ofwel men richt zichzelf te gronde'.

  5. #20
    Al hoceima

    Reacties
    7.748
    03-06-2002

    Wie kent er misschien iets in Tilburg alleen voor vrouwen?

    Alvast bedankt
    "Als men wist wat het gebed ons kon geven, dan ging ieder op zijn knieen door het leven"

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.................Moge Allah swt hem een mooi plekje in el djenna schenken en hem vergeven en hem genadig zijn 09-02-2006

  6. #21
    platinum lid

    Reacties
    550
    26-10-2003

    Origineel gepost door sweet_nadoria
    Je moet gewoon aan het einde van Nieuwendijk zijn en dan het straatje ingaan waar een sportzaak is ...
    Die sportzaakje zit echt in een hoekje, mohiem je loopt dan die straat in en dan loop je nog een stukje rechtdoor en aan je linkerkant zie je dan zo een lichtbord van Studio 21 ewa ga je die steegje en voilá ....

    Trainen maar !!!

    correctie...studio 21 is in een zijstraat van de kalverstraat en niet de nieuwendijk. Het zit heel onopvallend in een kleine steeg. Ik vraag me altijd af, wat als echt een dikke vrouw daar wil trainen?komt ze die steeg wel door?

    Het is in de buurt van het koningsplein. in het verlengde van de leidsestraat.

    Maar een goede moslima zou zelf daar gechoqueerd kunnen worden, je weet wel vrouwen onderelkaar.(auwrah)

    train ze, pump it up!!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    11
    12-02-2003

    he meiden, is er nog een andere sportschool voor dames in amsterdam, behalve studio 21!!!!!!!! studio 21 is een ontmoetings plek geworden , eerst drieen half uur met je nichten en buurmeisjes kletsen voor je eindelijk kan beginnen met trainen!!!!!!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    18
    26-02-2005

    fitness

    salaam allemaal,zelf zoek ik een sportschool in omgeving adam,slotemeer.het liefst niet gemengd.alvast bedankt.

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    12
    14-03-2005

    MVC Premium MVC Premium

    sport school

    salaam meiden,

    er is ook een sportschool voor dames in slotermeer. een vriendin van mij traint daar. en natuurlijk studio 21 bij de heiligeweg in de kalverstraat, maar dat raad ik jullie niet aan het is echt klein en het stinkt en je hebt van die wijven die daar rondlopen naar de sauna in hun nakie.

    groetjes Lotje

  10. #25
    .

    Reacties
    2.779
    09-03-2005

    Ik zoek ook, maar in Amsterdam??

    Mieden van Amstedam laat je horen!

    Alleen vrouwen he

  11. #26
    .

    Reacties
    2.779
    09-03-2005

    Citaat Geplaatst door Lotje21
    salaam meiden,

    er is ook een sportschool voor dames in slotermeer. een vriendin van mij traint daar. en natuurlijk studio 21 bij de heiligeweg in de kalverstraat, maar dat raad ik jullie niet aan het is echt klein en het stinkt en je hebt van die wijven die daar rondlopen naar de sauna in hun nakie.

    groetjes Lotje
    Wert je iets meer erover?

    Zoals hoeveel? En of het wel bevalt..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5
    05-09-2006

    Fitness Centrum voor vrouwen

    Fitness Centum Het doel is een fitness centrum vor vrouwen zonder muziek, ieder kan zn eigen mp3 beluisteren.

    adres:
    Fitness Centrum Het Doel
    Nicolaas Ruychaverstraat 36
    1067 NH Amsterdam
    Tel: 020-4115163
    fitnesscentrumhetdoel@hotmail.com
    Het is bij eindhalte tram 13 in Geuzenveld

    Openingstijden Dames:
    maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 14:00 uur en van 15:30 tot 19:30 uur. Zondag van 12:00 tot 18:00 uur.
    Openingstjiden heren:
    maandag tot en met vrijdag van 20.00 tot 24:00 uur (00:00 uur). Zondag van 19:00 tot 24:00 uur (00:00 uur)