1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    87
    09-09-2002

    Foundation???

    Hallo,

    weten jullie misschien een foundation die lang blijft zitten, zelfs op een vette huid???

  2. #2
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    dat is best wel moeilijk ik heb ook een hele vette huis en ik gebruik voordat ik mijn foundation opbreng een dagcreme die van L'oreal Pure Zone en daarna doe ik mijn foundation Wonder Finish van maybelline en de foundation blijft best goed zitten

  3. #3
    .

    Reacties
    11.311
    10-11-2002

    ik heb ook ouhd vette huis echt mooi ouwe

    " Douk 'l Tyour Li Tarou, Fe Sma' 3Amlou Da-á-ra' "


  4. #4
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    Maybelline heeft idd goede foundations voor de vette of gemende huid.
    'Fashions fade, style is eternal!'

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    86
    16-10-2003

    Ik gebruik foundation van het merk clinique en het is echt goed!! Verkrijgbaar bij douglas en beijenkorff 25,- Je kan er best lang mee met zo´n flesje!!

  6. #6
    ..Almost a Mommy..

    Reacties
    6.356
    16-12-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Foundation???

    Origineel gepost door lina80
    Hallo,

    weten jullie misschien een foundation die lang blijft zitten, zelfs op een vette huid???

    foundation is viesssss..... zorg dat je huid gezond wordt neem een zonnebankje (niet te vaak) en klaar...

    .......Sweet little baby....We love you already ......


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    87
    09-09-2002

    hallo fatimaatje2,

    welke foundation van clinique gebruik je dan?

    lina

  8. #8
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ik gebruik geen 1. Alhamdoelillah..

    Smily.
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    126
    20-02-2002

    Re: Foundation???

    Origineel gepost door lina80
    Hallo,

    weten jullie misschien een foundation die lang blijft zitten, zelfs op een vette huid???
    Sun Block van Neodrma (getinte dagcreme) werkt goed, het ziet er natuurlijk uit en voedt je huid, het kost voor 60 gr tube 36,50 euro.
    zeer geschikt voor vette en onzuiver huid...
    ""Gij Ziet De Mens Maar Kent Hem Niet,"' Gij Kent Hem, Maar Doorgrond Hem Niet''

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    86
    16-10-2003

    Origineel gepost door lina80
    hallo fatimaatje2,

    welke foundation van clinique gebruik je dan?

    lina

    Het is een rechthoekig flesje met de naam CLINIQUE soft finish makeup.
    Ik zelf gebruik nummer 04, bij beijenkorff kunnen ze je huid testen en geven ze je advies welke bij je past.

    groetjes

  11. #11
    anisa
    Gast
    Origineel gepost door DOUKALIA18
    dat is best wel moeilijk ik heb ook een hele vette huis en ik gebruik voordat ik mijn foundation opbreng een dagcreme die van L'oreal Pure Zone en daarna doe ik mijn foundation Wonder Finish van maybelline en de foundation blijft best goed zitten
    Ik gebruik die foundation ook en het blijft de hele dag zitten..Alleen gaat het een beetje glimmen aan het einde van de dag.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.784
    23-02-2004

    foundation ! ieuww zo plakkerig ..vind ik . en als het nou gaat regenen meiden hoe doen jullie dat ???????

    mijn mening he

    Finally together Hamdolilah

  13. #13
    Rechtvaardig.

    Reacties
    425
    19-01-2004

    foundation? mijn zus draagt die troep altijd en dan met een witte hijaab die aan het eind van de dag helemaal bruin is omdat de wind de hijaab in haar gezicht slaat...krijg je geen pukkels van foudation trouwens?
    Overgeleverd door Abu dhar: De profeet (vzmh) zei tegen mij: Zeg de waarheid ook al is die hard. (door Ibn H’ibbaan)

  14. #14
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    salaam thug mag je make-uop dragen met hijaab ik doe dat ook weleens om dat ik een lelijke huid heb,ik probeer echt te stoppen ermee nu doe ik het alleen op als ik op visite ga,ben beniewd want voel me echt schuldig bij!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    15
    18-02-2003

    De beste foundation blijft toch die van Helena Rubenstein, die kan je zelf dragen tijdens de zomer.Beschermd tegen de UV-stralen

    maar ik geef jou wel de raad om toch foundations zo weinig mogelijk te gebruiken, het is en blijft slecht voor je huid. doe het tijdens feesten of op speciale gelegenheden

    groetjes