ik

Reacties
    44
    13-05-2005

BLIJF MAAR LEKKER IN JULLIE KAASLAND

laat belgie met rust, jullie gaan de boel hier gewoon verpesten voor de andere allochtonen.

MVC Lid

Reacties
    116
    17-10-2009

Hij overdrijft wel een beetje!
    Politie is wel erg hier in België..
    en laat je je fiets of je auto open staan zie je voor je neus dat het gestolen wordt!
    x

MVC Lid

Reacties
    73
    26-12-2009

Nederland is gwn beter dan Belgiee!!!
    Ik ga soms wel naar antwerpen/borgerhout en het is wel leuk om te shoppen en te chillen daar maar voor 1 weekje ofso en niemand herkent je
    Maar nederland is gwn Real

xxx

MVC Lid

Reacties
    1
    20-02-2009

Over de Belgische meisjes heeft hij wel gelijk. We zijn helemaal niet scheinheilig we hebben gewoon zelfrespect En Idd je ziet BIJNA na 6 ,7uur geen enkele Marokaanse meisje buiten. De Marokaanse Belgische jongens hier zeggen als ze van Marokko terug komen dat de Marokaanse Nederlandse meisjes TE sociaal zijn. En over de stijl , Tja elk land heeft een ander stijl hé . En ik vind dat de Marokaanse Belgische jongens een mooie stijl hebben hoor , op een paar uitzonderingen na. Maar waarom gaat hij niet in Antwerpen kijken? Dan ga je al wat anders horen dan dat die jongen zei.
    Maar idd. we blijven allemaal Marokanen ten slotte.

MVC Lid

Reacties
    16
    27-03-2009

dat is geen marokkaan maar een tunesier

MVC Lid

Reacties
    5
    22-10-2010

TSSS dit is geen echte mocro man zo dragen wij niet wij dragen die echte torie
    Nike pet, opscheer, Armanie jas, D&G plakaat broek , Lacost tasje, Nike airmax schoenen
    niet zoals jullie met jullie homo broekjes en met van die goedkope schoenen

SHABB ROTTERDAMMM!!!!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    5
    22-10-2010

Kom naar rotterdam ga je zien vol met mocros overal cameras en je hoort alleen achtervolgingen