1. #1
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    Leven?

    ik weet misschien een vreemde vraag maar iedereen heeft zijn eigen mening hierover...


    WAT IS HET NUT VAN LEVEN?

    dus wat houd "leven" voor jouw in?


    Want bij mij begint het steeds meer grijzer te worden zelfde ritme zelfde shit elke dag weer...word gek..
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    743
    05-01-2004

    Ach dat heeft iedereen wel eens op jouw leeftijd, gaat vanzelf over.
    Het nut van het leven is gelukkig zijn zonder daarmee anderen te kwetsen.
    Maar als ik jou zo hoor volg je op het moment misschien een opleiding of heb je een baan die niet bij je interesses past. Je moet je bedenken dat je snel 35 jaar van je leven moet werken dus zorg ervoor dat je iets doet wat je echt leuk vind en werk niet alleen voor de centen.

  3. #3
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    ....dank u ik ben het helemaal met je eens nu...dit ict baantje....is niet echt iets voor mij misschien als hobby...
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  4. #4
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zoek je naar het nut van het leven of naar het NUT van het leven? Ik bedoel, iedereen heeft zo zijn of haar eigen nutjes, die een ander misschien compleet nutteloos vindt. Dat doet er niet toe, als jij het maar nuttig vind. Maar een overkoepelend NUT van het leven, iets groots ofzo, dat voor iedereen geldt, dat bestaat volgens mij niet.

  5. #5
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    hmm......daar zou je gelijk in kunnen hebben Tonk...maar, alsnog er moet een purpose zijn waarom we hier op de wereld zitten?...wat denken jullie?...ik geloof in Allah...jullie? je kan gewoon niet in NIETS geloven want, dan geloof je op een manier ook niet dat je bestaat?...volgen jullie me?
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  6. #6
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Bedoel je dat als je nergens in gelooft, in geen god of andere grootheid, dat je dan zelf niet bestaat, omdat er met het niet geloven in een god ook geen groter/hoger doel van het leven is?

  7. #7
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    ...hmm ja een beetje...waarom ben jij dan op de wereld? what's your purpose? om de maatschappij te dienen?...denk het niet dat maken mensen er van wat is de reden Tonk van ONS bestaan?.....volgens jouw?......ik weet het wel maar wat denk jij?
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  8. #8
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik geloof niet in een reden. D'r was ooit een oerknal, vervolgens een onsmakelijke oersoepje waarin de 1e levende wezentjes zwommen waaruit uiteindelijk de wereld zoals die nu is, is geevolueerd. En dat is het dan. Beetje mager geloof, maar met een god kan ik niks. Ik heb altijd het idee dat mensen de goden geschapen hebben voor hun eigen behoeften, bijvoorbeeld om het leven zin te geven.

  9. #9
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    ......dus jouw leven heeft geen zin ...zeg je dat nu?

    en er was geen oerknal nou ik weet het niet eerlijk gezegd ik weet wel dat er 1 god is en dat is ALLAH en daar zijn heel veel bewijzen voor.
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  10. #10
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    blablablabla he ga wat nutigs doen in jullie leven en niet hier zitten mopperen over het leven
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  11. #11
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    livies....en wat versta jij dan onder "nuttigs".....zoek zelf een leven ga verder chearleaden ofzo...ah banga
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  12. #12
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    ik geloof ook in god allah dat er geen god is dan hij en hij is vergeefzind.
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  13. #13
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    minga hohoho ik vind dat god ons op de proef stelt kijkt of wij ook blij kunnen zijn met hele kleine dingen en het nut dAT LEVEN EEN OPGAVE IS
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  14. #14
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    MINGA EN WAAROM ZIE JE HET NIET ZITTEN DIT MOET MET LIEFDE TE MAKEN HEBBEN
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  15. #15
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    hhhhhh wajow safie laat maar ziteen a livies onder andere ja met alles in het leven niet alleen dat..
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........