1. #16
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    hhhhhh wajow safie laat maar zitten a livies onder andere ja met alles in het leven niet alleen dat..
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  2. #17
    Meerdere Gebruikers

    Reacties
    10
    20-06-2003

    Salaam


    het nut van het leven? Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Iedereen heeft zijn eigen ideen, geloof, visie enzovoorts.

    Voor mij is het Nut van het Leven '--> laten zien dat ik in Allah geloof, laten zien dat je een 'normaal' leven kunt leiden zonder in verleidingen in te trappen Incha Allah. Niemand is perfect en ik zeker ook niet. Maar ik streef toch naar het Paradijs. En dat probeer ik juist te halen --> het Paradijs...om zonder zorgen te gaan leven Incha Allah. Maar ja...In dit leven kun je jezelf weer laten zien hoe sterk je in je eigen schoenen staat. En juist als je het Paradijs binnentreedt heb je een bepaalde voldoening behaald waarin je trots op kunt zijn.

    Iedereen heeft zijn eigen manier van leven...de ene leidt zijn leven rustig in zijn kamertje en de ander leidt zijn leven weet ik niet waar.

    En omdat je bepaalde fouten hbet gemaakt en nu nog 'niks' van je leven hebt gemaakt wil niet zeggen dat je meteen moet stoppen met dromen...je moet je dromen juist waar maken en dat is het nut van het leven.
    Vertrouwen hebben in jezelf en in Allah.

  3. #18
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door livies
    blablablabla he ga wat nutigs doen in jullie leven en niet hier zitten mopperen over het leven
    He, we voeren hier een zinvolle filosofische discussie!

  4. #19
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    LadyAnonimous .....goed gezegd een dikke 10
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  5. #20
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    trouwens ben je nog vrijgezel? ik kan je wel leiden naar het paradijs
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  6. #21
    Meerdere Gebruikers

    Reacties
    10
    20-06-2003

    Haha

    maar leidt jezelf maar naar het Paradijs...maar toch bedankt voor t aanbod....

    ik wil mezelf er naar toe leiden

    anders heeft het geen NUT

  7. #22
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    HAHHA wllh algadiem ..dame
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........