1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    19-02-2004

    Ondernemingsplan?... verslag?

    Een ondernemingsplan nodig? of een ander verslag... laat het me maar weten..
    :boogie:

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    661
    21-02-2004

    jaaaaah ikke!!!...pass me een ondernemingsplan pleazzzz

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    131
    02-08-2002

    Re: Ondernemingsplan?... verslag?

    Origineel gepost door aBoY
    Een ondernemingsplan nodig? of een ander verslag... laat het me maar weten..
    Hmmm interessant, ik zou zeggen gooi het maar hier op het forum......(bespaart je heel wat moeite)

    A_s
    ''Twee hongerige wolven veroorzaken niet zoveel schade aan een kudde schapen, als hebzucht en lust aan iemands religie." (Tiermidie)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    79
    02-03-2004

    Interresting!!..... Very Interresting!!
    ~SaLaAm A3LeiKoum~

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    79
    02-03-2004

    Wat voor soort onderneming..???... Heb je liggen ??!!!
    ~SaLaAm A3LeiKoum~

  6. #6
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    hij reageert nie meer...
    "Vandaag heb Ik jullie Godsdienst voor jullie vervolmaakt, heb Ik Mijn Gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de Islam voor jullie als Godsdienst gekozen" [Soerah Al-Maidah aya 3]

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    79
    02-03-2004

    :verdomme:.........................MenseN BliJ MakEn MEt EeN DOOIE muS.....................!!!!!!!
    ~SaLaAm A3LeiKoum~

  8. #8
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    ja precies....mafkees!
    "Vandaag heb Ik jullie Godsdienst voor jullie vervolmaakt, heb Ik Mijn Gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de Islam voor jullie als Godsdienst gekozen" [Soerah Al-Maidah aya 3]

  9. #9
    chicka

    Reacties
    278
    12-06-2002

    nou laat ik het dan maar goed maken,ik heb er nog wel 1 liggen.het is een ondernemingsplan van een horecagelegenheid(vof)hij is echt perfect er is aan alles gedacht en zit heel goed in elkaar.mail me maar...

    ps:ben zelf nog wel op zoek naar een verslag/praktische opdracht voor economie.dus als je wat bruikbaars hebt,let me know

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    131
    02-08-2002

    Origineel gepost door chicka
    nou laat ik het dan maar goed maken,ik heb er nog wel 1 liggen.het is een ondernemingsplan van een horecagelegenheid(vof)hij is echt perfect er is aan alles gedacht en zit heel goed in elkaar.mail me maar...

    ps:ben zelf nog wel op zoek naar een verslag/praktische opdracht voor economie.dus als je wat bruikbaars hebt,let me know
    Wat voor soort horecagelegenheid......of is het gewoon heel algemeen....
    ''Twee hongerige wolven veroorzaken niet zoveel schade aan een kudde schapen, als hebzucht en lust aan iemands religie." (Tiermidie)

  11. #11
    chicka

    Reacties
    278
    12-06-2002

    het gaat om een restaurant maar het is plan is ingedeeld.
    heb een marketing gedeelte,financiele gedeelte etc

  12. #12
    Geen grap!

    Reacties
    91
    07-12-2003

    ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeee