1. #1
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Helluuuppp ik ga trouwen!!!!!!

    Hallooo allemaal!

    Ik ga insha'allah binnenkort trouwen, en ben bezig met de organisatie van mijn bruiloft.... Alleen: KWEET NIET WAAR IK MOET BEGINNEN!!!! Het enige wat ik al heb is de zaal en de band. Het moeilijkste om te vinden is een geschikte catering. Een graag niet al te dure.. Zou iemand mij kunnen helpen met nummers van cateraars, iemand voor het camer-en fotowerk, ik wil graag mijn bruidsjurk huren, dus een aantal adressen waar ik die kan huren... Ik ben ook op zoek naar iemand die voor mij de koekjes bakt. Dus als iemand van jullie nummers en/of adressen voor mij heeft, GRAAG!!!!!

    PS: woon in t zuiden van nl, dus adressen uit belgie zijn ook van harte welkom...

    Alvast bedankt!
    Groetjes Anisa

  2. #2
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Thx momi...
    Zal er zeker gaan kijken..

    enne saidje18: ..I..

    Groetjes Angel
    ........................

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9
    23-10-2002

    van harte gefeliciteerd meid!
    Wees jezelf

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    12-09-2002

    hee!leuk voor je! wanneer ben je van plan om te trouwen?
    en ik wil je nogal wat persoonlijks vragen! hoe weet je dat hij de ware voor je is! en alsjeblieft niet antwoorden dat het je gevoel is! alvast bedankt!
    LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!

  5. #5
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Heyy amira, zal je zeker bellen THX...

    En hala_30.. Dank je...

    En ladylo... Ik heb mn datum geprikt in juni aanstaande insha'allah. En om je vraag te beantwoorden... Dat weet je niet. Trouwen is altijd een gok, (dat is mijn mening) Je kan elkaar wel door en door kennen, maar elkaar ECHT kennen doe je pas nadat je een tijdje bent getrouwd. En dan kan je zeggen: dan kan je dus met iedereen trouwen. Nee, natuurlijk niet. Bij mijn aanstaande.... jah ik had het me niet beter kunnen voorstellen. We hebben alles voor elkaar over, we respecteren elkaar en laten elkaar in elkaars waarde.. het klikt gewoon hartstikke goed. We zijn er voor elkaar in moeilijke en slechte tijden, besteden veel aandacht aan elkaar, luisteren naar elkaars ideeen en staan open voor veel dingen. En we zijn natuurlijk stapelgek op elkaar. Kijk en zo kan ik nog wel even door gaan. Kijk trouwen moet je doen met verstand, maar zeker ook met gevoel... Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
    Maar ik hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnen beantwoorden.

    In ieder geval THX voor je reactie....

    Xxxx Angel
    ........................

  6. #6
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Thx derifjaa, tis ook een groot plezier, maar wist niet dat het zo een zoektocht inhield.. hahahahhahaa

    Doeiii
    ........................

  7. #7
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Thx meid!!!!
    ........................

  8. #8
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    A ngel_82, gefeliciteerd en veel geluk en geduld samen.
    Wees goed voor zijn familie want dat zal je belonen en jullie huwelijk bevorderen.
    Hij natuurlijk ook voor je familie want de familie is die gene die de huwelijk kan verstoren maar ook wel stimuleren.

    Wees eerlijk tegen elkaar en er is geen ander die het beter doet of lekkerder is dan je man of je vrouw.

    :letsparty :hoedaf: :letsparty

  9. #9
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Samir, dank je wel voor je reactie! Ik kan gelukkig heeeeeeeeeeeel goed opschieten met zijn familie. En inderdaad die heb je bij ons marokkanen zeeeeer nodig. Thx voor je advies. Waardeer het echt!

    Groetjes Angel..


  10. #10
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    Graag gedaan Angel_82

  11. #11
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Hey mensen, heel tof dat jullie allemaal op mijn topic reageren enz.. maar zijn er nog mensen die goeie adressen en/of telefoonnummers die je kan gebruiken voor een bruiloft????
    Het kan van alles zijn: van hennavrouwtje tot cameraman, en zelf een goed adresje voor de bruidskaarten enz.....

    Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!

    Alvast bedankt..

    :boogie:

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-11-2001

    HE SAMIR JE WORD TOCH NIET VERLIEFD OP DER HAHAHA

  13. #13
    Mserffien broeder/zu

    Reacties
    34
    02-11-2001

    nee die tijd heb ik gehad Tetuania,

    Ik ben gelukkig getrouwd.

    Ik ben gewoon aardig, dat zal het zijn.

    Groetjes

  14. #14
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Samir is gewoon aardig.... nix om iets achter te moeten zoeken!!!
    En ik heb gelezen in een andere topic dat je gelukkig getrouwd bent:
    Ik hoop dat ik hetzelfde kan zeggen over een paar jaar... insha'allah!

    Groetjes Angel..

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Origineel gepost door Momi
    hallo angel

    Ik denk dat ik je wel kan helpen

    Mijn neef heeft een eiegen website

    w w w . d j n a s s i . n l

    wel aan elkaar typen anders doet hij het niet

    hier staan dj;s negeffa's catering foro camera mensen

    je moet bij boekingen kijken


    gr
    Link doet het niet hoor! verder wil ik je Angel_82 heel veel geluk toewensen in je huwelijk, en ramadam moubarak...
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)