MVC Lid

Reacties
    292
    03-05-2006

Vraagje aan de bevallen dames

Ik ben benieuwd wanneer de dames na de bevalling weer gemeenschap hadden. En dan voornamelijk dames die geknipt en dus gehecht zijn. Was het eng de eerste keer daarna? Hoe lang na de bevalling hadden jullie weer gemeenschap gehad?

MVC Lid

Reacties
    135
    27-01-2004

lijkt me inderdaad wel een beetje eng om daarna weer gemeenschap te hebben?

MVC Lid

Reacties
    15.599
    23-10-2005

het lijkt me logisch pas weer wat te gaan doen, wanneer alles is geheeld, je niet meer bloedt en geen pijn voelt... ik ben zelf niet ingescheurd, wel 2 kleine hechtinkjes maar die waren binnen no time alweer geheeld...

MVC Lid

Reacties
    135
    27-01-2004

wat zeggen ze in het ziekenhuis hierover
    ? hoe lang moet je daarna weer beginnen met de pil?

MVC Lid

Reacties
    15.599
    23-10-2005

Citaat Geplaatst door sunshine08 Bekijk reactie
    wat zeggen ze in het ziekenhuis hierover
    ? hoe lang moet je daarna weer beginnen met de pil?
    ik kreeg meteen een doktersrecept voorgeschreven in t ziekenhuis, ik was de 2de bevallen en de 15de moest ik alweer aan de pil!

MVC Premium

Reacties
    2.833
    25-09-2004

MVC Premium MVC Premium
    je moet toch 40 dagen wachten of heb ik het mis, is mij verteld namelijk

aka MoneyMonster

Reacties
    7.385
    09-10-2006

Ik ben ingeknipt en gehecht. Na 3 weeken gewoon sex gehad (dus wanneer het vloeien volledig ophield). Was eigenlijk normaal. Had verwacht dat het pijnlijk zou zijn, maar dat was niet het geval (tja als er een kind van 3 kilo uit kan dan kan zijn ding er ook makkelijk in zonder problemen).

Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()

MVC Lid

Reacties
    1.304
    23-06-2008

Citaat Geplaatst door zakira Bekijk reactie

Ja klopt. Je mag pas gemeenschap hebben na 40 dagen. Dat heeft mijn verloskundige mij verteld. Sommige kunnen niet wachten en doen het al na 3 weken

MVC Premium

Reacties
    2.833
    25-09-2004

MVC Premium MVC Premium
    ik dacht dat het ook soenna was of zit ik nu alles weer door elkaar te halen.

aka MoneyMonster

Reacties
    7.385
    09-10-2006

Ja dat klopt. Dat wisten wij toenertijd niet........

Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()

MVC Lid

Reacties
    1.304
    23-06-2008

ik dacht dat het ook soenna was of zit ik nu alles weer door elkaar te halen.
    Geen idee. Volgens mij mag het weer wanneer het bloeden stopt

MVC Lid

Reacties
    226
    13-07-2007

Het is geen soena het is al fard je mag geen gemeenschap hebben gedurende 40dgn

MVC Lid

Reacties
    15.599
    23-10-2005

40 dagen is het maximum dat je kan bloeden en niet hoeft te bidden of vasten. wanneer je stopt met vloeien (voor of na die 40 dagen) dan hoor je weer te bidden etc...en geslachts gemeenschap kan dus ook weer

MVC Lid

Reacties
    1.304
    23-06-2008

Het beste is gewoon om 40 dagen te wachten. Ik snap niet dat sommige na 3 weken al willen. Ik moest er toen niet aan denken.

MVC Lid

Reacties
    15.599
    23-10-2005

Citaat Geplaatst door flifla82 Bekijk reactie
    Het is geen soena het is al fard je mag geen gemeenschap hebben gedurende 40dgn

dit klopt niet wat je zegt, als je na 2 weken weer schoon bent, dan hoor je weer te gaan bidden en kan je gewoon gemeenschap hebben....40 dagen is gewoon maximum omdat vrouwen nou eenmaal verschillen...