1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    99
    28-02-2004

    Spleet tussen je tanden

    heeeeeeey mensen, ik wordt ziek van me vriendin, ze heeft een spleet tussen haar tanden en het staat haar zo leuk als ze lacht.......maar ze is er ontevreden over.....nou heb ik dit gezegd om te kijken wat jullie ervan vinden....jullie mening....thx
    eeeeeeeeyeeeeeeee laterzzzzzzzzzzzzz

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    557
    06-06-2003

    dat is schattig begrijp niet waarom mensen dat storend vinden
    gareth gates heeft ook een spleetje en hij is cuttttttttttteeeeeeeeeeeee
    It's not what you call me, but what I answer to

  3. #3
    Tuo per sempre

    Reacties
    864
    04-03-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Schattig
    Zakariya.. 27-12-2008

  4. #4
    Voor altijd in mijn HART!

    Reacties
    520
    09-05-2003

    Is een van de zeven schoonheden!!!.................
    ÇáÓáÇã Úáíßã æÑÍãÉ Çááå æÈÑßÇÊ Salaam A3leikoum wa ra7matoallah wa barakatou...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Is toch schattig kijk maar naar Gareth Gates, Zairi

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    zaire

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    351
    13-06-2002

    Ja man..keischattig...als je kijkt naar de mooiste en liefste wezentjes op aarde ( baby's) dan zie je dat ze dat ook vaak hebben....
    It doesn't matter what people think of me!!
    Because I know what I am!!

  8. #8
    Just me

    Reacties
    1.958
    31-12-2004

    Ik vind het afschuwelijk, maar ja mijn mening.

  9. #9
    In zijn hart!

    Reacties
    844
    10-01-2004

    ja ik heb hem zelf ook, gewoon een spleetje geen reuze gat! maar is wel leuk al zeg ik het zelf, ik vind het wel oke, en dat hoorik ook vaak

  10. #10
    you tell me!

    Reacties
    74
    25-03-2003

    ja bij de een staat het en bij de ander weer niet. VOlgens mij ligt het er maar net aan wat voor vorm tanden je hebt...bv als je van die voor tanden hebt, geloof dat het dan niet zo mooi is. Bovendien, je kan toc h een beugel aanschaffen als je er echt mee zit????
    Jij bent mijn hbiba, lieverd, schatje, kanjer, topper, moppie kortom me leven. HOU VAN JE>>>> BOESA KBIERA<<<<

  11. #11
    Eenzaam

    Reacties
    3.470
    06-03-2004

    me schatje heeft ook een spleet tussen zn tanden..en staat hem erg mooi en schattig vind ik ...ik vind het niet bij iedereen staan maar bij de meeste wel die niet zo een grote tanden en mond hebben!
    2 Gebruikers!

  12. #12
    **** Driouch ****

    Reacties
    2.597
    10-05-2004

    das keiii schattig!!!
    Geef haar maar een compliment van me...

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    186
    12-03-2005

    Ik vind het oerlelijk!! Het mismaakt de mens!

  14. #14
    you tell me!

    Reacties
    74
    25-03-2003

    Hey,

    Niks mismaakt de mens, tenzij je het er zelf naar maakt!!!!!!!
    Jij bent mijn hbiba, lieverd, schatje, kanjer, topper, moppie kortom me leven. HOU VAN JE>>>> BOESA KBIERA<<<<

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    2.452
    30-12-2004

    ik heb ook een spleet tussen mijn tanden en ik vind het geen probleem je moet je zle f gewoon acepteren hoe je staat en die spleet staat bij ij als ik hetw eg haal, dan word ik lelijk, en zelf heb ik gehoord dat een spleet tussen je tanden een teken van de schoonheid is.
    de andere teken zijn
    1 moedervek op je gezicht(bijv net als naoual zo3bie of madona)
    2 amandele vormige grote ogen.
    3 kuiltjes in de wangen
    4 spleet tussen de tanden
    5 en nog iets met hoe de haar op je voorhoofd ligt kan het niet uitleggen.
    als je deze allemaal hebt ben je zogenaamd erg knap, je hebt dus alle schoonheids tekens.
    en by the way
    spleet tussen de tanden is soenna wees blij, onze profeet mohammed had ook een speet tussen zijn tanden, dus mensen met een spleet tussen hun tanden heb iets met de uiterlij van onze profeet een spleet dus.
    maar gelieve zussen en broeders, echt je moet je zelf echt acepteren hoe je bent.
    allah heeft jullie zo geschapen en wees er blij mee.
    kijk aub naar mensen die bijv geen handen hebben of dergelijke naar bijv mogolen of naar mensen die zijn verbrand, hun hele gezicht is verbrand,
    dus zeg elhamdoulilah dat je kompleet bent geboren en dat je kan zien horen en praten er zijn mensen die dat niet kunnen.