1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    10-11-2003

    mensen die de diane 35 pil gebruiken reacties a u b !!!

    Hee mensen!!!

    Alles goed???

    Ik heb van de dokter de diane 35 pil gekregen in verband met overbeharing maar nu wil ik graag van mensen die deze pil ook gebruiken hoe ze er mee om gaan ben je er aangekomen van zo ja hoeveel dan???Graag reacties want ik ben bang dat ik door middel van die pil heel veel aankom en dat wil ik niet...

  2. #2
    is eigenlijk een wortel

    Reacties
    1.167
    14-05-2003

    Re: mensen die de diane 35 pil gebruiken reacties a u b !!!

    Origineel gepost door toprakkizi
    Hee mensen!!!

    Alles goed???

    Ik heb van de dokter de diane 35 pil gekregen in verband met overbeharing maar nu wil ik graag van mensen die deze pil ook gebruiken hoe ze er mee om gaan ben je er aangekomen van zo ja hoeveel dan???Graag reacties want ik ben bang dat ik door middel van die pil heel veel aankom en dat wil ik niet...
    hoi

    mag ik jou vragen wat je bedoelt met overbeharing?
    ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen.
    als je het noodlot zal ontmoeten, kan je het morgen niet meer doen.
    ga nooit heen zonder te praten, dat doet soms een hart zo'n pijn.
    wat je 'smorgens het verlaten kan er 'savonds niet meer zijn.!!!!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    10-11-2003

    Tuurlijk mag je dat vragen!

    Gewoon gezicht en bikinilijn...en voor de rest mijn borsten er boven niet veel maar toch een klein beetje. Maar voor mijn gezicht volg ik nu laserbehandelingen!

  4. #4
    is eigenlijk een wortel

    Reacties
    1.167
    14-05-2003

    Origineel gepost door toprakkizi
    Tuurlijk mag je dat vragen!

    Gewoon gezicht en bikinilijn...en voor de rest mijn borsten er boven niet veel maar toch een klein beetje. Maar voor mijn gezicht volg ik nu laserbehandelingen!
    hoi

    en is het nu wel minder sinds je die pil gebruikt.
    en over die laserbehandeling: word dat vergoed door het ziekenfonds of betaal je dat zelf.
    want ik ook heel graag een laserbehandeling,alleen is het zo duur het heb ik gehoord.


    groetjes tomaatje
    ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen.
    als je het noodlot zal ontmoeten, kan je het morgen niet meer doen.
    ga nooit heen zonder te praten, dat doet soms een hart zo'n pijn.
    wat je 'smorgens het verlaten kan er 'savonds niet meer zijn.!!!!!!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    10-11-2003

    Omdat ik die pil niet gebruik daarom wilde ik er informatie erover...

    Maar ik volg dus laserbehandelingen heb er al 6 gehad en heb er nog 3 nodig dan ben ik vanaf!

    Ik betaal per behandeling 150 euro heb er totaal 9 nodig dus ben er 1350 euro voor kwijt en ik krijg 568 euro vergoed!

    Ik had pas na de 4 behandelingen resultaat...het wordt steeds minder gelukkig...

    De eerste 4-5 behandelingen deden wel pijn dat komt omdat ik een gevoelige huid heb heeft er voor de rest niet veel te maken maar dat komt omdat de haarwortels nog diep zitten vandaar...

    Maar als je nog meer vragen erover hebt just ask!!!

  6. #6
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Ik heb hem 6 maanden geslikt.. en ook 7 kilo ervan bijgekomen.. dus you'll better think twice... nu slik ik een lichtere.. en heb ik gelukkig geen bijwerkingen meer! Diana is een hele zware pil met veel hormonen.. maar voor overbeharing is ie heel goed heb ik gehoord

  7. #7
    Voor altijd in mijn HART!

    Reacties
    520
    09-05-2003

    Heb t een hele lange tijd geslikt, voor mijn "probleem"huid, en ben er nix van aangekomen en mijn huid ziet er nu goed uit!!... Maar na jaren geslikt te hebben ben ik sinds kort gestopt met slikken, had genoeg van al die hormonen!... maar word nu pas wat voller van formaat .... ...... Maar is bij iedereen verschillend, de een word er wel wat dikker van en de ander merkt er niets van ( zoals ikzelf )

    Maar suc6!!
    ÇáÓáÇã Úáíßã æÑÍãÉ Çááå æÈÑßÇÊ Salaam A3leikoum wa ra7matoallah wa barakatou...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    ik slik m ook, omdat ik altijd veel buikpijn heb bij de de menstruatie. en helpt ook tegen puistjes.
    je komt er wel van bij, maar niet veel, ik maar 2 kilo of zo en die ben ik ook kwijtgeraakt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    595
    10-07-2003

    Re: mensen die de diane 35 pil gebruiken reacties a u b !!!

    Ik slik de diane 35 vanwege acne. Het heeft bij mij niets geholpen. Nu slik ik diane in combinatie met andere medicijnen. Ben wel een beetje aangekomen, maar niet erg veel.
    Beslama!!!!!!!

  10. #10
    is eigenlijk een wortel

    Reacties
    1.167
    14-05-2003

    Origineel gepost door toprakkizi
    Omdat ik die pil niet gebruik daarom wilde ik er informatie erover...

    Maar ik volg dus laserbehandelingen heb er al 6 gehad en heb er nog 3 nodig dan ben ik vanaf!

    Ik betaal per behandeling 150 euro heb er totaal 9 nodig dus ben er 1350 euro voor kwijt en ik krijg 568 euro vergoed!

    Ik had pas na de 4 behandelingen resultaat...het wordt steeds minder gelukkig...

    De eerste 4-5 behandelingen deden wel pijn dat komt omdat ik een gevoelige huid heb heeft er voor de rest niet veel te maken maar dat komt omdat de haarwortels nog diep zitten vandaar...

    Maar als je nog meer vragen erover hebt just ask!!!
    bedankt voor je info meid
    ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen.
    als je het noodlot zal ontmoeten, kan je het morgen niet meer doen.
    ga nooit heen zonder te praten, dat doet soms een hart zo'n pijn.
    wat je 'smorgens het verlaten kan er 'savonds niet meer zijn.!!!!!!!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    10-11-2003

    graag gedaan miss tomaatje!

    Ja ik ga een andere pil gebruiken om ongesteld te worden want ik wordt niet ongesteld en door middel van die pil wordt ik weer ongesteld!ben al namelijk een half jaar niet ongesteld! en ja ga maandag naar de dokter naar de huisatst voor een andere pil ik kregg de diane 35 voor overbeharing!Maar ik zit te denken als ik 5-6 kilo ben afgevallen begin ik met die pil en aangezien ik nog lang niet ga trouwen hahaha maar ik ga denk ik pas over een half jaar beginnen met diane 35!!! en mensen die ook ervaring met deze pil hebben reageren a u b !!!

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    816
    25-12-2004

    Citaat Geplaatst door Mouny
    Ik heb hem 6 maanden geslikt.. en ook 7 kilo ervan bijgekomen.. dus you'll better think twice... nu slik ik een lichtere.. en heb ik gelukkig geen bijwerkingen meer! Diana is een hele zware pil met veel hormonen.. maar voor overbeharing is ie heel goed heb ik gehoord
    welke slik jij nou dan mouny?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.725
    12-07-2005

    Ik heb diane 35 een jaar geslikt maar ben er helemaal niet van aangekomen. Ja de een reageert anders op hormonen dan de ander...Ik nam hem ook voor overbeharing en acne en bij mij is dat toch verminderd
    Momenteel gebruik ik een vaginale ring, vind ik persoonlijk veel handiger, vooral omdat ik soms mijn pil wel eens durf vergeten

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    40
    15-07-2005

    Citaat Geplaatst door toprakkizi
    Hee mensen!!!

    Alles goed???

    Ik heb van de dokter de diane 35 pil gekregen in verband met overbeharing maar nu wil ik graag van mensen die deze pil ook gebruiken hoe ze er mee om gaan ben je er aangekomen van zo ja hoeveel dan???Graag reacties want ik ben bang dat ik door middel van die pil heel veel aankom en dat wil ik niet...
    ik gebruik een andere pil- femodeen, geen diane.

  15. #15
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Citaat Geplaatst door farah77
    Heb t een hele lange tijd geslikt, voor mijn "probleem"huid, en ben er nix van aangekomen en mijn huid ziet er nu goed uit!!... Maar na jaren geslikt te hebben ben ik sinds kort gestopt met slikken, had genoeg van al die hormonen!... maar word nu pas wat voller van formaat .... ...... Maar is bij iedereen verschillend, de een word er wel wat dikker van en de ander merkt er niets van ( zoals ikzelf )

    Maar suc6!!

    Ik gebruik hem nu volgens mij al 2 of 2,5 jaar ofzo.

    Ben er ook helemaal niets van aangekomen, maar ook ik was die hormonen zat. Nou toen ik stopte kreeg ik binnen een maand acne van hier tot Tokiyo. Ik greep gelijk naar de foundation die ik in geen jaren meer had aangeraakt. Daarbij, toen ik ongesteld werd viel ik weer flauw en kon van de pijn dagen niet slapen. Dus tjah, toen ben ik hem weer gaan slikken en dat doe ik sinds ik die paar maandjes gestopt heb nu 4 maanden en heb nergens meer last van!