1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    SCOTTIE , SORRY ik kan lezen noch schrijven en jaah ik ben een nederlander die weet waar zijn roots liggen in maroc en dat blijft zo of jij wilt of niet en ik heb mijn land hoog staan en dat zijn er 2 . En de bla bla over vakantie is bullshit ik woon er ook ik heb er een huis en ben net terug soms log in vandaar dus don't judge me please ......


    en multikull, slaven ? bedoel je die fort in ghana waar je naar de antillen en suriname ging dat was een echte wrede daad niets vergelegen met de paar slaven van de arabieren dat niet op ras was gebaseerd en het waren zeker geen moslims want dat mag niet van onze mooie godsdienst niets vergeleken met de drama die blanken hebben gedaan in onze landen 3e wereld .
    Frankrijk is niet te vergelijken met onze situatie !!!!!!!!! wat betreft je atonomie typisch het verwijt van iemand die niets tekort komt en in de winnende team speelt door vals spelen..
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    mijn mening is simpel blanken voelen zich superieur alles en iedereen is niets waard ten koste van alles en iedereen .

    helaas dit geldt natuurlijk niet voor iedereen maar die is het beleid van het westen tenkoste van de rest niet blanke wereld.
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    ja mooi wolfowitz iedereen vecht tegen indringers in zijn land maar weinigen zijn de indringers geweest en de ergste indringers waren blanken gestuurd door hebzucht in staat tot massamoord ......in de naam van koning(in) of soms god ...............................o.k ?
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    wat betreft de ww dat bestond al eeuwen geleden in de islamitische wereld ZAKKAT genaamd door corruptie en intriges en import dictators komt daar weinig van terecht in sommige landen.
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    490
    17-01-2003

    Re: de waarheid

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    Als sommige beweren dat ariff in Marokko arm is hebben jullie gelijk, maar ook in Rabat heb je arme mensen .


    Onzin! ga je marokkaanse regerings praatjes ergens anders verkopen!
    als Arif arm is dan is het arm gehouden door deze racistische regering!
    dan is het leeggerooft jaarlijks door deze arabo racistische regering! anders hoe verklaar je alleen dat Nador op papier alleen maar de 2de rijkste stad na casa blanca is??! en dit gegeven is zelf een bekende feit ook in marokko! en het is ook achter te halen want de meeste vreemde valuta die marokko binnenkomt komt via Rif. en het is ook een bekende feit dat meeste inkomen die marokko binnenhaalt (zelfs veel meer dan toerisme komt via de overgemaakte gelden van Riffijnen! dus nogmaals ga je regeringspraatjes ergens anders verkopen!
    we zijn arm omdat we arm gerooft zijn al 50 jaar lang!

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    Het is een groot probleem armoede maar niet alleen in Marokko .
    Alle landen hebben ermee te maken vooral die landen in Afrika .
    Een voorbeeld een plaatsje in Marokko Azemour genoemd 80 km van Casablanca (waar overigens ook armoede bestaat) is er ook geen gas en licht als je te afgezonderd leeft het kost eenvoudig TE veel om voor iedereen een draadje en een leidinginkje te leggen. Hier in NEDERLAND als je op een afgelegen plek woont moet je ook buta gas kopen en aggregaat kopen want de nuon gaat echt niet voor jou alles bouwen tenzij je alles zelf betaald .
    En inderdaad de marok regering is verantwoordelijk maar het doet wat het kan en het gaat steeds beter .
    nou hopen dat alles goed gaat voor de slachtoffers van de beving en met Marokko het land van mij en jou !!!!
    Nogmaals ga je bla bla praatjes ergens anders verkopen! en zeg tegen je bazen de arabisten elite van marokko: deze keer hebben jullie een damn grote probleem! want deze aardbeving heeft niet alleen de aarde geschudt, maar ook de mensen wakker geschudt in Arif! en heeft ook de sluier open gedaan over dit smerige appartheid politiek die tegen onze riffijnse volk is en was ingesteld! praatjes van armoede daar en zo en zus, dat verkoopt nietmeer met dit huidige generatie. kennelijk moeten we op z'n minst autonomie hebben, dan kunnen we zelf onze zaakjes regelen! en dan zullen we zien hoe wij zullen slagen om het 1 van de beste gebieden van Noord Afrika te maken. want 50 jaar knoeien met onze rechten en met onze gelden is zat genoeg! 50 jaar stelen van onze volk is genoeg! en ik weet dondersgoed waar ik overpraat! er zijn zelfs de docummenten zelfs door dit regering vrijgegeven waarin blijkt dat 50 jaar lang onze gebied is leeggeroofd! en dit feit kan zelfs nu de ergste huigelaar van marokko nietmeer ontkennen. en jij denkt hier onwetende riffijnse jongeren bezig te houden met je goedkopepraat??
    nu of nooit! anders gaan rare dingen gebeuren! genoeg is genoeg. wij het volk van Rif hebben niet alleen vijanden in de vorm van de elite die marokko regeert, maar ook regeringsknechten als jij die deze appartheid zolang mogelijk willen laten duren. en maar telkens tussen de gewone mensen hen praatjes verkopen. en voor ons verre vijanden crieeren om ons bezig te houden (bijvoorbeeld vijanden in het midden oosten terwijl die gasten 5000 km van ons ver wonen) dit allemaal zodat jullie ondertussen ons leegroven. en dan kom je met dat goedkope achterhaalde praatjes van je??! tazzz op jou! als jij denkt dat het nog verkoopbaar is!
    maar nogmaals binnenkort is alles voorbij! de meeste van ons willen jullie niet eens een 2de kans geven. het is al te laat!.

    Origineel gepost door IFRIQUIA

    I MAROKKO
    I RIF! yo te quero mi tierra! TIERRA DE LOS RIFEÑOS!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    490
    17-01-2003

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    ja mooi wolfowitz iedereen vecht tegen indringers in zijn land maar weinigen zijn de indringers geweest en de ergste indringers waren blanken gestuurd door hebzucht in staat tot massamoord ......in de naam van koning(in) of soms god ...............................o.k ?
    oh ja? hebben de marokkaanse leger dan niet in 1958/1959 massamoorden /genocide gepleegd tegen het riffijnse volk?? denken jullie echt dat jullie onze collectieve geheugen zomaar kunnen wissen?? en wie werden vermoord?? waren dat niet juist diegene die de fransen en spanjaarden bevochten? werden jullie juist niet door de o zo nu door jullie gehate amerika toen geholpen om onze Riffijnse volk te bombarderen met hun f16? was dictator hassan en zijn broer (alias de drugsdealer) niet persoonelijk aanwezig geweest bij dat genocide?? zelfs de spanjaarden hebben niet zo massaal Riffijnen vermoord als jullie gedaan hebben!
    ik zeg jullie als ik het tegen je heb. omdat je in al je teksten de marokkaanse lelijke gezicht vertegenwoordigd!
    jouw tijd zal komen! of anders vergis je je fataal in De Riffijnse volk! we zijn niet voor niks bestempeld door grootheden als Che Guevara als de revolutionaire volk!

    Ajuus!


    Afzender 1 van de zovele kleinkinderen van abdelkerim alkhatabi die wij nog steeds eren als DE LEIDER van onze VOLK!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    490
    17-01-2003

    Azul!

    Moet de opener van dit topic niet even op mijn quote aan hem terug reageren? is wel laf om een topic te openen waarin jij leugens en propaganda van de marokkaanse elite daar verkondigde en vervolgens schreef ik letterlijk dat jij leugens schreef en ik heb al aangegeven dat Rif niet arm is omdat Rif eenmaal arm is. maar omdat Rif al 50 jaar leeggeroofd word door dit elite die jij waanhopend en te vergeefs hier probeert te beschermen.

    als jij A zegt dan moet jij ook B zeggen ifriquia! en al helemaal als ik jouw valse goedkope analyse helemaal onderuit heb gehaald!

    want je had verwacht dat de meeste forum leden niet veel op de hoogte zijn wat in onze land aan de hand is. maar ik weet veel en ben bereid om met je te gaan discussieren daarover. want nogmaals je praatjes zijn ver van de waarheid en bevatten alleen leugens en valse informatie!

    P.S: ik beschuldig je nu van het verspreiden van valse informatie op dit forum!
    ten begunste van wie? Marokkaanse ambassade? de elite in marokko? doe je dit als hobby?

    als je man genoeg bent dan ga je in op mijn quotes aan jou toe!
    tenminste als je man genoeg bent! wat ik ten zeerste betwijfel.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    Massin2953

    TEN EERSTE IK BEN NIET PRO ARABIER EN ZEKER NIET ANTI BERBER
    Ik moet lachen van zoveel vuur maar even serieus ik pro- arabier ? ik ben geen arabier mijn beste massin en nog maals armoede bestaat in heel marokko en als je beweerd dat marokko afhankelijk is van de valuta die ariiff binnenhaalt dan lach ik je uit in je gezicht ....
    beetje meer bescheiden doen en minder haat zou ook helpen want je bent als berber niet superieur in fransen en spanjaarden bevechten en geld binnenhalen en weet ik het allemaal maar ik lach je uit met je propoganda .
    dat je zo reageerd op mij begrijp ik niet daar ik verzoenend was .
    wat betreft je foto als je relt krijg je de M.E dat is hier zo en ook in marokko.
    F-16 in 59 ? hihii je bent echt grappig.
    Wat betreft de rest wat je over me zei zand erover ....
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    oohh nog wat de soussie zijn de toppers in maroc wat betreft money and bussiness my dear Massin2953 of wou je de hashj zien als inkomsten dat geld maakt marokko ziek en besmet veel mensen ...............................
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    DEZE IS VOOR Massin2953 ALLEEN BESTEMD..

    WIST JE DAT 85 % VAN DE MAROKKAANEN UIT DE ARIFF KOMT ....
    EN HOEVEEL PROBLEMEN HEEFT NEDERLAND MET JULLIE ?
    WORDEN JULLIE HIER OOK ONDERDRUKT ?

    GA STUDEREN EN WORDT WAT EN MAAK WAT VAN JE LEVEN !!!!
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    779
    11-08-2003

    ik denk dat ik naar marokko ga en riffijnen hun geld ga afpakken hihihih wat een bullshit
    het is nooit te laat om te veranderen want tijd is er altijd

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    32
    28-02-2004

    dit hoort in een onzinhoekje
    Yust Wanne Rock You Girl!!!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    490
    17-01-2003

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    Massin2953

    TEN EERSTE IK BEN NIET PRO ARABIER EN ZEKER NIET ANTI BERBER


    ten eerste ik zei reageren op mijn quote aan jou die jouw topic topic was gericht die jij begon als reden om de marokkaanse regime te kunnen verdedigen.
    dat terzijde.
    waar staat dat ik zei dat jij pro arabier bent en zeg me waar het staat dat ikzelf anti arabier ben??!
    zie je dat heb jij gemaakt! dit doe jij in bijna alle topics zodat je arabieren en riffijnen tegen elkaar krijgt. zodat ze niet over de de corrupte misdadige regering kunnen praten. ik heb je door in alle topics die jij opent probeer je de riffijnen islamo arabisme aan te leren en ze aan te zetten tegen het westen zodat ze hun eigen ondedrukking vergeten.

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    Ik moet lachen van zoveel vuur maar even serieus ik pro- arabier ? ik ben geen arabier mijn beste massin en nog maals armoede bestaat in heel marokko en als je beweerd dat marokko afhankelijk is van de valuta die ariiff binnenhaalt dan lach ik je uit in je gezicht ....
    nee we hebben het hier niet over pro of anti arabier! dat heb jij ervan gemaakt! lees mijn inhoudelijke reactie richting jou toe!ik weet dat jij een soussie bent! een mulato knechten volkje dat eeuwen lang door verscheidende regeringen als handlangers werden gebruikt. en blijbaar nu weer. en jouw soort daar hebben wij marokkaanse arabieren en Riffijnen een bloedhekel aan! dus nogmaals dat spel die jij telkens hier tracht te spelen om het een pro en anti arabier te maken. helpt nietmeer!
    hier gaat het om : het feit dat jouw knechten soort nog steeds die regime verdedigen ten koste van andere marokkanen.
    en wat betreft het afhankelijk zijn van marokko van gelden die de riffijnen jaarlijks overmaken, dit een een feit die niet ontkennen valt! het valt zelfs niet te ontkennen door je eigen bazen, laat staan door een knecht als jij. en wil je wat in mijn gezicht zeggen? dan zou ik zeggen je bent welkom! dan gaan we zien waarom jouw soort altijd als laffe knechten in marokko nog steeds worden bestempeld.

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    beetje meer bescheiden doen en minder haat zou ook helpen want je bent als berber niet superieur in fransen en spanjaarden bevechten en geld binnenhalen en weet ik het allemaal maar ik lach je uit met je propoganda .
    hoezo haat? wie is hier juist haat op een sluwe wijze aan het verkondigen?? ik of jij a soussie??!
    wie is hier propaganda van een corrupte racistische land aan het verkondigen?? ik of jij a soussie??!
    ik bedoel iedereen kan je berichten terug lezen a makhzan knecht!
    en over spanjaarden en fransen, ik ben zeer zeker trots op het feit dat onze riffijnse opas ze bevochten hadden toen ze onze land bezet hadden! kan ik van jou niet zeggen a soussie!
    maar in de huidige tijd en na de hulp die zij geboden hebben aan ons, heb ik ze lief dan een genieperige soussie als jij die hier tussen de forumleden zijn marokkaanse regerings propaganda aan de man probeert te brengen. en dan heb ik het nog niet over de islamo exstremisme die jij hier tussen de marokkanen verspreid. ja ja ons bezig houden met midden oosten problematiek, zodat jij en je bazen verder kunnen gaan met het leegroven van de gewone bevolking. ik heb vorige keer al gezegd dat ik jouw soort al een tijdje door heb. en niet alleen ik.

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    dat je zo reageerd op mij begrijp ik niet daar ik verzoenend was .
    wat is er verzoenend aan om leugens en propaganda van een corrupte regering hier te gaan verspreiden??

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    wat betreft je foto als je relt krijg je de M.E dat is hier zo en ook in marokko.
    Natuurlijk word er gereld als de officiele overheid instellingen hulpgoederen achterover proberen te houden!
    natuurlijk zal er gereld worden, als dit racistische overheid onze volk als tweederang burgers behandeld!
    Natuurlijk zal er gereld worden als mensen 6 dagen in de kou buiten moeten slapen terwijl ene Ali die niet uit Rif komt de tenten en de hulpgoederen blockeert op de vliegveld, met de reden dat ie 20% inningsbelasting wil hebben!
    natuurlijk komt dan mijn Riffijnse volk in opstand! ja daag! we zijn geen soussies!

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    F-16 in 59 ? hihii je bent echt grappig.
    dat nichterige hihii lachje van je zal de geschiedenis niet wissen. en zeker onze collectieve geheugen niet asoussie

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    Wat betreft de rest wat je over me zei zand erover ....
    Tazzz op jou! denk je dat ik daar wakker van lig?? ik heb gewoon een laffe makhzan knecht even op z'n donder gegeven! zo zie ik dat asoussie

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    490
    17-01-2003

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    oohh nog wat de soussie zijn de toppers in maroc wat betreft money and bussiness my dear Massin2953 of wou je de hashj zien als inkomsten dat geld maakt marokko ziek en besmet veel mensen ...............................
    de soussie zijn de topper in het k*ntelikken bij de regering. dat is het enige waar ze goed in zijn. en das ook wat jij hier doet assoussie! wist je niet dat ssoussie nog steeds door heel marokko als scheldwoord wordt gebruikt? how comes?

    hash?? nu raak je meteen jouw bazen in hun paleizen. lees het boek van jean pireault maar! je zal versteld staan dat in de koninklijke familie daar de grootste hash dealers zijn. en niet de Riffijnen.
    en nogmaals het valt niet te ontkennen en zelfs niet door de officiele overheid instellingen de meeste overgemaakte geld naar marokko wordt overgemaakt door de inwoners van Rif! en dat heeft niks met hash te maken maar gewoon het jaarlijkse valuta wat binnenkomt via marokkaanse gastarbeiders.
    hier lees maar zelf in je eigen bazen taal:

    æÊÌÏÑ ÇáÅÔÇÑÉ Çáì Ãä ÇáãåÇÌÑíä ÇáãÛÇÑÈÉ Ýí ÅÞáíãí ÇáÍÓíãÉ æÇáäÇÙæÑ íÔßáæä ÃÛáÈíÉ ÇáãÛÇÑÈÉ ÇáãÞíãíä ÈÇáÎÇÑÌ¡ æåã íÞíãæä ÎÕæÕÇ Ýí åæáäÏÇ æÃáãÇäíÇ æÏæá ÇáÈäíáíßÓ¡ æíÞÏÑ ÚÏÏåã ÈÍæÇáí 700 ÃáÝ ãÛÑÈí¡ æÊÔßá ÊÍæíáÇÊåã ãä ÇáÚãáÉ ÇáÕÚÈÉ ÇáÞÓØ ÇáÃßÈÑ ãä ÊÍæíáÇÊ ÇáãÛÇÑÈÉ ÇáãÞíãíä Ýí ÇáÎÇÑÌ.


    das een citaat uit al alam krant (notabene een regerings krant) daar staat letterlijk dit in:

    "en voor de duidelijkheid de meeste immigranten die in europa wonen komen uit de provincies alHoceima en Nador en zij bewonen vooral Nederland, Duistland en andere beniluxlanden en hun geschatte aantal is 700 duizend (das een ruwe schating we weten allemaal dat het aantal nog hoger is) en hun overgemaakte gelden in form van vreemde valuta vormt de grootste deel van alle overgemaakte gelden die marokkanen in het algemeen overmaken uit het buitenland."

    dus nogmaals leugens verspreiden en propaganda tegen het Riffijnse volk zal je niet helpen asoussie!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    490
    17-01-2003

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    DEZE IS VOOR Massin2953 ALLEEN BESTEMD..

    WIST JE DAT 85 % VAN DE MAROKKAANEN UIT DE ARIFF KOMT ....
    EN HOEVEEL PROBLEMEN HEEFT NEDERLAND MET JULLIE ?
    WORDEN JULLIE HIER OOK ONDERDRUKT ?


    Naar verhoudings gewijs zul je versteld staan hoeveel soussies zich bezig houden met criminaliteit. ik kom uit amsterdam alleen in onze straat wonen 30 riffijnse gezinnen en maar 2 souss gezinnen en van al die gezinnen alleen die 2 soussies gezinnen hebben kinderen die op de daltons lijken allemaal junks en autoradio dieven en 1 van die gezinnen ik ken 2 van hun dochters die achter de raam zitten! en ik heb het hier alleen over de straat waar ik woon.
    dus asoussie nogmaals je zal versteld staan van de keiharde waarheid.
    kijk er valt niet te ontkennen dat bij riffijnen zeker meer zal voorkomen. het kan niet anders want zoals jezelf al aangaf wij vormen 85% van de totale marokkanen in NL. maar verhoudings gewijs zijn de soussie geen lieverdjes hoor. al hoewel bij jullie vaak homos voorkomen. geloof je me niet? kom een keertje in amsterdam kijken asoussie (het kan niet anders met jullie nichterige folklore dans )

    Origineel gepost door IFRIQUIA
    GA STUDEREN EN WORDT WAT EN MAAK WAT VAN JE LEVEN !!!!
    Maak je geen zorgen asoussie ik ben al 3 jaar terug al afgestudeerd en heb een uitstekende baan netals mijn beide zussen en broers. die advies kun je beter komen geven aan die soussies die tegenover ons wonen en die hun kinderen elke nacht autos breken om bruin te kunnen kopen! die junkies. want dat is meestal zijn dagelijkse bezigheid als hij geen geld krijgt van zijn zusje die aan prostitueren is.
    en nogmaals geloof je me niet kom maar een keertje zal ik je jouw eigen soussie mensen laten zien. of anders ben ik bereid om je hier hun namen te geven (ik mag ze toch al niet)