1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    Exclamation Feestje zonder kinderen!!

    Salaam dames,

    Kom jij uit een grote, gezellige familie met heel veel kids?
    En ga jij binnenkort een feestje geven?

    Jij wil dan vast en zeker een feest zonder krijsende kinderen. Laat staan al die buggy's die je terugziet op video/dvd..
    En aangezien je vast niet tegen iedereen kan zeggen er mogen geen kinderen komen... hebben wij de ultieme oplossing voor jou...

    Wij werken dagelijks met kinderen dus weten precies hoe we met ze om moeten gaan... Dus wij bieden ons aan om als oppasnanny's te fungereren... Jij hoeft er alleen voor te zorgen dat er een (kleine) ruimte aanwezig is bij je zaal en wij regelen de rest...

    Wil je hier meer info over hebben pm me dan gerust...

    Ma3a salama,
    Snoesje.
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    31
    24-10-2005

    wa3aleikom assalam

    super!! daar was ik ook naar opzoek!!!
    moet ik dan voor spullen zorgen waarmee je de kinderen bezig houdt of zorgen jullie daarvoor?

  3. #3
    ME, MYSELF and I

    Reacties
    923
    03-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Dit wil ik ook heel graag weten...?

  4. #4
    ME, MYSELF and I

    Reacties
    923
    03-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Wat vragen jullie der voor?

  5. #5
    "wasalamo alykom"

    Reacties
    3.223
    17-04-2006

    wat doen jullie precies
    http://home.tiscali.nl/eherni/logopedie/baby.jpg

    Als het leven een planeet was, zou ik je het heelal geven.
    Als de vriendschap het leven was, zou ik je het mijne geven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    Salaam dames,

    Nee wij verzorgen dat zelf allemaal. En dan moet je denken aan kleurplaten, potloden, stiften, cd's en etc. maar mocht je echt nog specifiek iets willen weten, kun je me pm'en. (dan reageer ik nl wat sneller ;-) )

    Gr. snoesje
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  7. #7
    "wasalamo alykom"

    Reacties
    3.223
    17-04-2006

    Citaat Geplaatst door snoesje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Nee wij verzorgen dat zelf allemaal. En dan moet je denken aan kleurplaten, potloden, stiften, cd's en etc. maar mocht je echt nog specifiek iets willen weten, kun je me pm'en. (dan reageer ik nl wat sneller ;-) )

    Gr. snoesje
    met hoeveel zijn jullie dan,?want voor 80kinderen met 2 aat toch ni??
    http://home.tiscali.nl/eherni/logopedie/baby.jpg

    Als het leven een planeet was, zou ik je het heelal geven.
    Als de vriendschap het leven was, zou ik je het mijne geven

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    Citaat Geplaatst door tarifecht Bekijk reactie
    met hoeveel zijn jullie dan,?want voor 80kinderen met 2 aat toch ni??
    geven jullie een kinderfeestje dan?? voor wat voor feest is het dan dat er 80 kinderen moeten komen? maar goed je kunt zelf aangeven hoeveel kinderen jij denkt dat er komen, dan zoeken we samen naar de juiste oplossing of meer meiden....
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  9. #9
    ME, MYSELF and I

    Reacties
    923
    03-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Wat vragen jullie der voor?

  10. #10
    "wasalamo alykom"

    Reacties
    3.223
    17-04-2006

    Citaat Geplaatst door snoesje Bekijk reactie
    geven jullie een kinderfeestje dan?? voor wat voor feest is het dan dat er 80 kinderen moeten komen? maar goed je kunt zelf aangeven hoeveel kinderen jij denkt dat er komen, dan zoeken we samen naar de juiste oplossing of meer meiden....

    ik neen vb een trouwfeest het zijn er heus geen 10 kinderen dan in mn familie toch ni...dus zo iets zou ideaal zijn ..zou je effe in het kort willen uitleggen hoe jullie werekn en van omhoelaat totomhoelaat bedrag?enz.. werken jullie in nl of belgie?
    http://home.tiscali.nl/eherni/logopedie/baby.jpg

    Als het leven een planeet was, zou ik je het heelal geven.
    Als de vriendschap het leven was, zou ik je het mijne geven

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    Als het goed is hebben jullie allemaal een pmtje ontvangen ;-)

    dus up up up
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...