1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    223
    20-01-2003

    Exclamation Alle Kick-thaiboxers Opgelet!!

    Vecht Mee Voor Slachtoffers Marokko

    KICKBOXING NEDERLAND HELPT MEE!

    Zoals iedereen nu wel via verschillende nieuwsbronnen heeft vernomen stijgen de slachtoffers door de aardbeving in Marokko.

    Iedereen leeft mee en verschillende instanties / organisaties dragen hun steentje bij om de leed voor de gewonden en daklozen te verzachten. zo ook wij uit de kick- en Thaiboxing wereld konden niet achterblijven.

    De Promotors/trainers Mousid Akamrane, Ali Unal en Mohammed Ait Hassou hebben besloten om een Kick- en Thaiboxing Gala te organiseren waarbij de opbrengst geheel toekomt aan de slachtoffers van de Aardbeving in Marokko.

    Zij zullen in maand April een benefiet gala organiseren met A, B en enkele C vechters organiseren. Ze zullen dit in Amsterdam of Rotterdam gaan houden. Dit is afhankelijk van welke gemeente mee wil en gaat werken. Er zijn diverse gesprekken gevoerd met de gemeentes en men is er nog niet helemaal uit. De data en locatie zal hier later bekend worden gemaakt.

    Intussen zijn de 3 koppige team al druk bezig om wedstrijd vechters bereid te vinden dit kosteloos te steunen. Maar we zijn nog druk en hard zoekend naar A en B vechters die dit initiatief willen steunen.

    Dus ben jij een A of B vechter, (ook uit Belgiè) Wil jij deze actie steunen en ben je bereid de ring in te stappen om te vechten voor de slachtoffers van de aardbeving? Meld je dan aan via email hulpactie@kickbox.nl of per fax: 020-4687744. Je kunt ook schrijven naar Kickbox.nl, Postbus 94455, 1090 GL Amsterdam.

    We zullen deze actie als volgt gaan noemen; KICKBOXING NEDERLAND HELPT MEE!

    Er is veel hulp en inzet nodig. Daar waar jij denkt mee te kunnen en
    willen werken, laat het ons dan weten.

    Tevens is er vandaag een speciaal gironummer geopend voor uw financiële hulp aan de slachtoffers van deze verschrikkelijke aardbeving. Giro 53.444.21 t.n.v. KICKBOXING NEDERLAND. O.v.v. aardbeving Marokko

    De opbrengst van uw donaties en de opbrengst van het benefiet gala zal persoonlijk en met bijzijn van de Marokkaanse/Nederlandse media in Juni 2004 worden overhandigd aan de plaatselijke bevolking

    Bent u een promotor die binnenkort een evenement heeft? Misschien is het mogelijk dat u per verkochte kaartje, € 2,- (of meer) aan de slachtoffers wilt doneren. Dit zal zeker door uw bezoekers van het evenement worden gewaardeerd.

    Ben jij een wedstrijd vechter die binnenkort moet vechten, Denk er eens over na om onze actie te steunen… en doneer je gage (of deel ervan) aan de slachtoffers. Je maakt een hoop mensen blij hiermee.

    Hebt u andere ideeën om onze actie te steunen, laat het ons weten. Ik hoop dat u hier gehoor aan geeft,

    Voor meer informatie, bel je met: 06-24211211

    Met sportieve groet,
    HAKIM
    Papa ik hou van je....

  2. #2
    KICKING MACHINE

    Reacties
    870
    08-03-2002

    Jammer dat iik een blessure heb anders had ik wel mee willen doen...
    Non-crEwE-mEmbEr ! DUS !

  3. #3
    KICKING MACHINE

    Reacties
    870
    08-03-2002

    Er zijn al heel wat grote namen die meedoen...

    Nordin El Otmani

    Houssein Abdelhadi

    Younes

    Najim Etthoulali

    Ait Bassou

    Karim el Asrouti

    Mourad Bouzidi

    Naoufal el Hamchaoui

    Tekin

    Ali Amrani

    en nog veel meer
    Non-crEwE-mEmbEr ! DUS !

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.254
    15-03-2004

    Origineel gepost door tetouaniboy
    ik denk dat ik ook kan meedoen insahlah ik bel je wel oke is er nog plaats of niet moet je wel zeggen groetjes yassin loki oke ciaooooooooooo laters ik hoop dat ik een vecht plezier krijg laterssssssssssssssssmuaythaiforlifePS:ik heb 20 maart ook een wedstrijd in utrecht ik spreek je doei
    tegen wie zeg je dit?
    “To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe.”