1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Angry De joden.....De joden doden....De joden doden vrolijk verder....

    Zes doden bij actie leger Israël


    RAFAH, vrijdag
    Bij een actie van het Israëlische leger gisteren in het zuiden van de Gazastrook zijn minstens zes Palestijnen gedood. Onder de slachtoffers zijn zeker twee kinderen. Nog eens zeker vijftig anderen raakten gewond bij gevechten in Rafah op de grens met Egypte, aldus Palestijnse bronnen.
    Het leger trachtte gisteren in het vluchtelingenkamp van Rafah tunnels onschadelijk te maken die Palestijnen zouden gebruiken voor smokkel van wapens en mensen. Israël zegt dat het slechts heeft geschoten op gebouwen van waaruit zij onder vuur werden genomen. Volgens de Palestijnen schoten de soldaten echter op willekeurige doelen.
    Het nieuwste incident komt op het moment dat premier Sjaron op bezoek is in de VS. „Het Israëlische leger heeft de hoogste morele waarden in de wereld en doet zijn best nooit burgers te treffen”, aldus Sjaron gisteren. Volgens getuigen nam het Israëlische leger gisteren gebouwen onder vuur, nadat Palestijnen op twee Israëlische bulldozers hadden geschoten.





    • Een Palestijns jongetje wordt weggedragen nadat een Israëlische granaat zijn huis heeft geraakt in het vluchtelingenkamp van Rafah.
    FOTO: REUTERS

    Wat zijn de Joden toen stoer he: Ze kunnen zelfs babietjes vermoorden...

    Ali Z.
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    114
    01-10-2002

    Origineel gepost door heetuh_blikssem
    En ik dacht dat de Joden het uitverkoren volk waren?
    Inderdaad ja, uitverkoren om ze uit de weg te ......
    j0den weten een ding en dat is ander volkeren onderwerpen aan hun wil.
    Daarom geloof ik dat ze de mens in zijn geheel bedreigen in zijn bestaan zelfs nog erger dan AIDS.
    VUIL BENI EL KALB ZIONBEEST children killer

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.337
    05-11-2004

    Veel kinderen worden slachtoffer. Tijd dat de joden het land terug geven aan de rechthebbende.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    502
    26-06-2003

    Anders open je nog meer 2 jaar oude topics :|


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.596
    26-10-2004

    Wat die Israelische militairen in veel gevallen doen is echt schandalig.

    Maar juist omdat ik het schandalig vindt geef ik ook aan dat diezelfde Israelisch een legitieme staat hebben. Zien jullie dat ook?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    79
    20-10-2004

    Esalaam

    Wij Mensen Kunnen Nix Doen Allah {s.w.t} Zal Met Hun Afrekenen En Het Enige Wat We Voor Die Kinderen Kunnen Doen Is Doe3a

    Wa Salaam Mo3aleikom

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    998
    12-01-2004

    Citaat Geplaatst door Tim76
    Wat die Israelische militairen in veel gevallen doen is echt schandalig.

    Maar juist omdat ik het schandalig vindt geef ik ook aan dat diezelfde Israelisch een legitieme staat hebben. Zien jullie dat ook?
    Schandalig is naar mijn mening te zacht uitgedrukt. Hoe kan het volk dat steeds beroep doet op die oh zo mooie Nazi tijd, oorlog voeren of sterker nog burgers vermoorden?

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    998
    12-01-2004

    Citaat Geplaatst door sweetylady007
    Esalaam

    Wij Mensen Kunnen Nix Doen Allah {s.w.t} Zal Met Hun Afrekenen En Het Enige Wat We Voor Die Kinderen Kunnen Doen Is Doe3a

    Wa Salaam Mo3aleikom
    Wij kunnen weldegelijk wat doen en dat is de joden veroordelen en zoveel mogelijk boycotten.

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    998
    12-01-2004

    Citaat Geplaatst door MarocCia_Y
    dus gewoon maar machteloos toekijken... vindt je????
    Du3a is het minste wat we kunnen doen voor ze..... !
    Bestrijdden die joden dat moeten we doen...... en niet als maatjes zij aan zij met ze gaan staan en met ze mee lopen terwijl ze elke dag ons bloed vergieten!
    Waren er maar meer mensen net zo wakker als jij! Verdelgen die joden en hun ook hier op Marokko.nl niet de hand boven het hoofd houden!

  10. #10
    Zwijnerij

    Reacties
    1.036
    09-01-2005

    Citaat Geplaatst door mohammedALI
    Veel kinderen worden slachtoffer. Tijd dat de joden het land terug geven aan de rechthebbende.

    Schreef degene met het plaatje van de massamoord op duizenden mensen. .


    Volgens getuigen nam het Israëlische leger gisteren gebouwen onder vuur, nadat Palestijnen op twee Israëlische bulldozers hadden geschoten.

    Dit klinkt weer als een typisch geval van ''dappere Palestijnse strijders'' die een oorlogsmisdaad plegen door zich tussen de burgerbevolking op te houden en vervolgens te schieten. Dat er dan kinderen gedood kunnen worden, dat gaat de soldaten van De Hemel uiteraard niet aan.
    Eens-voor-al, het woordje: is gebruik ik tot verkorting van "zou misschien, als ik me niet bedrieg, en u waarschuwende tegen m'n neiging tot scheefzien, kunnen wezen".
    't Is myn plicht u dit te zeggen. Maar uw plicht is te zorgen dat ge uw eigen neiging tot scheef-zien niet vergeet.
    - Multatuli.

    http://discardedlies.com/entries/200...ens_clinic.php

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    998
    12-01-2004

    Citaat Geplaatst door Ulysses
    Schreef degene met het plaatje van de massamoord op duizenden mensen. .


    Volgens getuigen nam het Israëlische leger gisteren gebouwen onder vuur, nadat Palestijnen op twee Israëlische bulldozers hadden geschoten.

    Dit klinkt weer als een typisch geval van ''dappere Palestijnse strijders'' die een oorlogsmisdaad plegen door zich tussen de burgerbevolking op te houden en vervolgens te schieten. Dat er dan kinderen gedood kunnen worden, dat gaat de soldaten van De Hemel uiteraard niet aan.
    Wie waren die getuigen? Benjamin Cohen & Jerry Freudberg?

  12. #12
    neo-joods

    Reacties
    34.823
    16-11-2004

    ...en ook deze discussie loopt weer ver achter bij de realiteit: het gros van de palestijnen is het geweld en de doden moe en stemde dus op een vredesduif...nu sharon nog weg en dan bestaat er binnenkort geen hamas meer en hopelijk ook geen oorlog.

    oorlogen kennen alleen maar verliezers.
    vanavond niet. ik heb hoofdpijn.

  13. #13
    Kapitein Slingeraap

    Reacties
    4.267
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door Ulysses
    Schreef degene met het plaatje van de massamoord op duizenden mensen. .


    Volgens getuigen nam het Israëlische leger gisteren gebouwen onder vuur, nadat Palestijnen op twee Israëlische bulldozers hadden geschoten.

    Dit klinkt weer als een typisch geval van ''dappere Palestijnse strijders'' die een oorlogsmisdaad plegen door zich tussen de burgerbevolking op te houden en vervolgens te schieten. Dat er dan kinderen gedood kunnen worden, dat gaat de soldaten van De Hemel uiteraard niet aan.

    klopt dit is de stijl van de terroristen om vanuit huizen of flats de IDF of joodse dorpen te beschieten , Ze kiezen liefst nog huizen waar vrouwen en kinderen zitten dat geeft goede plaatjes op Aljazeera.
    "Nil Volentibus Arduum" BDW 13-06-2010
    "Great men do not seek power; it is thrust upon them" Kahless the Great

  14. #14
    Zwijnerij

    Reacties
    1.036
    09-01-2005

    Citaat Geplaatst door LOUIZ
    Wie waren die getuigen? Benjamin Cohen & Jerry Freudberg?

    Oei, sterke hoor! Heb je nog iets rationelers dan riooljournalistiek te bieden op die getuigenverklaringen?
    Eens-voor-al, het woordje: is gebruik ik tot verkorting van "zou misschien, als ik me niet bedrieg, en u waarschuwende tegen m'n neiging tot scheefzien, kunnen wezen".
    't Is myn plicht u dit te zeggen. Maar uw plicht is te zorgen dat ge uw eigen neiging tot scheef-zien niet vergeet.
    - Multatuli.

    http://discardedlies.com/entries/200...ens_clinic.php

  15. #15
    ^,,^

    Reacties
    1.514
    14-12-2004

    De joden moeten terug naar waar ze vandaan komen! Ze moeten terug naar waar de stammen Benjamin en Juda vroeger leefden! .... Dat is dus de west-bank... Jeruzalem included.