1. #1
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Exclamation Liefhebbers opgepast

    O.rale seks kan leiden tot mondkanker

    Uitgegeven: 25 februari 2004 23:42
    Laatst gewijzigd: 25 februari 2004 23:42


    LONDEN - O.rale seks kan kanker in de mond veroorzaken. Hoewel het risico klein is, menen wetenschappers in Frankrijk toch een verband te hebben ontdekt.

    Onderzoekers vermoedden al dat een seksueel overdraagbare infectie die tot baarmoederhalskanker kan leiden, mogelijk ook tumoren in de mond veroorzaakt. Een studie door een internationaal centrum voor kankeronderzoek in Lyon lijkt de veronderstellingen te bevestigen, meldde het vakblad New Scientist woensdag. Zij onderzochten ruim 1600 patiënten met kanker in de mond en meer dan 1700 gezonde personen.

    HPV16

    Een deel van de patiënten bleek met een stam van het menselijke papilloma virus HPV, namelijk HPV16, te zijn besmet. Bij deze personen bleek het drie keer waarschijnlijker dat zij meldden dat zij o.rale seks hadden gehad, dan bij de personen zonder HPV16-besmetting.

    Volgens de onderzoekers bestaat de kans op een besmetting zowel bij cunnilingus (b.effen) als fellatio (p.ijpen). De consumptie van grote hoeveelheden alcohol en rookwaren geldt echter nog steeds als veruit de grootste boosdoener wat betreft kanker in de mond.
    Nu is het even de vraag waar ik het eerste mee ga stoppen, roken, drinken of ......

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  2. #2
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik trek me altijd alleen maar iets van dit soort berichten aan als het leuk nieuws is. Zoiets als 'mensen die veel thee drinken hebben minder kans op gaatjes in hun tanden.'

    Als het negatief nieuws is, dan concludeer ik steevast dat het onderzoek wel niet zal deugen of dat de grotere kans op in dit geval kanker maar 1% bedraagt ofzo.

  3. #3
    recalcitrant lid

    Reacties
    391
    29-11-2003

    Daarentegen is seks wel weer goed voor de algehele gezondheid.

  4. #4
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door henray
    Daarentegen is seks wel weer goed voor de algehele gezondheid.
    Het een weegt vast wel op tegen het ander. Bij voorkeur bij nieuwe maan, dat spreekt, want bij nieuwe maan is de doorbloeding van je lichaam optimaal.

  5. #5
    Hollandist

    Reacties
    1.784
    27-01-2003

    Dat geld voornamelijk voor onbesneden smegma-pipi's,dat is al veel langer bekend.Wees niet bang dames,je kan je vriendje(zolang hij besneden is) nog steeds "helpen" zonder bang te zijn

    Er is trouwens ook een onderzoek geweest dat vrouwen die doorslikken gelukkiger zijn dan vrouwen die dat niet doen.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    743
    05-01-2004

    Geen idee of het waar is. Maar de krant van vandaag ligt in de kattenbak voor mijn vriendin thuis is, zoveel is wel zeker.

  7. #7
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door klonbyz
    Er is trouwens ook een onderzoek geweest dat vrouwen die doorslikken gelukkiger zijn dan vrouwen die dat niet doen.
    Klonbyz, geld dit ook voor mannen

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    743
    05-01-2004

    Origineel gepost door rnaj
    Klonbyz, geld dit ook voor mannen
    Wel, de 2e betekenis van het woordje "gay" is niet voor niets "vrolijk"

  9. #9
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door klonbyz


    Er is trouwens ook een onderzoek geweest dat vrouwen die doorslikken gelukkiger zijn dan vrouwen die dat niet doen.


    Waar kan ik dat onderzoek vinden ?

    Altijd handig voor in het nachtkastje, dat voorkomt onnodige discussies

  10. #10
    Hollandist

    Reacties
    1.784
    27-01-2003

    Onderzoeker: Sperma maakt vrouwen blij
    NEW YORK - Vrouwen die onbeschermd met een man vrijen, voelen zich over het algemeen prettiger dan wanneer hun partner een condoom gebruikt. Dat komt doordat met het sperma dat in de vagina terechtkomt, ook hormonen het lichaam van de vrouw binnendringen die de gemoedstoestand positief kunnen beïnvloeden. Dat blijkt uit onderzoek van de New York State University.

    Onderzoeksleider Gordon Gallup onderzocht 293 studentes. Hij vroeg of zij met of zonder condoom seks hadden met een man. Ook onderwierp hij de vrouwen aan een test om hun algemene gemoedstoestand te meten.

    Het bleek dat vrouwen die met condoom vrijden, een stuk ongelukkiger waren dan vrouwen die het zonder deden. Zelfs eventuele gedachten aan zelfmoord namen drastisch toe als de proefpersonen niet geregeld in aanraking kwamen met mannelijk zaad.

    Onveilige seks

    Gallup benadrukt dat hij met het onderzoek geen pleidooi houdt voor onveilige seks. "Het is duidelijk dat een ongewilde zwangerschap of een geslachtsziekte zwaarder weegt dan de positieve psychische effecten van sperma", aldus Gallup op de internetsite van het wetenschapsblad New Scientist. De resultaten van het onderzoek verschijnen in het tijdschrift Archives of Sexual Behavior.




    Of het ook voor mannen geld?Je stelt de vraag aan de verkeerde persoon,probeer scotty eens

  11. #11
    recalcitrant lid

    Reacties
    391
    29-11-2003

    Origineel gepost door klonbyz
    Dat geld voornamelijk voor onbesneden smegma-pipi's,dat is al veel langer bekend.Wees niet bang dames,je kan je vriendje(zolang hij besneden is) nog steeds "helpen" zonder bang te zijn

    Er is trouwens ook een onderzoek geweest dat vrouwen die doorslikken gelukkiger zijn dan vrouwen die dat niet doen.
    Volgens mij mogen moslims niet aan orale seks doen dus vallen de besneden plassers al weer af enne het lijkt me net zo fris om ff de boel te wassen :nl:

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    01-01-2004

    Origineel gepost door klonbyz

    Of het ook voor mannen geld?Je stelt de vraag aan de verkeerde persoon,probeer scotty eens

    Succes is the best revenge..

  13. #13
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door klonbyz
    Onderzoeker: Sperma maakt vrouwen blij
    NEW YORK - Vrouwen die onbeschermd met een man vrijen, voelen zich over het algemeen prettiger dan wanneer hun partner een condoom gebruikt. Dat komt doordat met het sperma dat in de vagina terechtkomt, ook hormonen het lichaam van de vrouw binnendringen die de gemoedstoestand positief kunnen beïnvloeden. Dat blijkt uit onderzoek van de New York State University.

    Onderzoeksleider Gordon Gallup onderzocht 293 studentes. Hij vroeg of zij met of zonder condoom seks hadden met een man. Ook onderwierp hij de vrouwen aan een test om hun algemene gemoedstoestand te meten.

    Het bleek dat vrouwen die met condoom vrijden, een stuk ongelukkiger waren dan vrouwen die het zonder deden. Zelfs eventuele gedachten aan zelfmoord namen drastisch toe als de proefpersonen niet geregeld in aanraking kwamen met mannelijk zaad.

    Onveilige seks

    Gallup benadrukt dat hij met het onderzoek geen pleidooi houdt voor onveilige seks. "Het is duidelijk dat een ongewilde zwangerschap of een geslachtsziekte zwaarder weegt dan de positieve psychische effecten van sperma", aldus Gallup op de internetsite van het wetenschapsblad New Scientist. De resultaten van het onderzoek verschijnen in het tijdschrift Archives of Sexual Behavior.


    Interessant artikel.

    Vooral de link tussen zelfmoord en mannelijk zaad was mij nog niet bekend.

    Ik wist niet dat de inhoud van mijn cojones een wondermiddeltje bevatten

  14. #14
    Fantastic Mr. Fox

    Reacties
    827
    27-07-2003

    Hey klonbyz... Wees zo goed en doe even een link..

    Zita.

  15. #15
    Fantastic Mr. Fox

    Reacties
    827
    27-07-2003

    Origineel gepost door grendel
    Interessant artikel.

    Vooral de link tussen zelfmoord en mannelijk zaad was mij nog niet bekend.

    Ik wist niet dat de inhoud van mijn cojones een wondermiddeltje bevatten


    Voor zover het onderzoek uitwijst zijn de resultaten op toepassing van leden van de menselijke soort. Daarmee ben jij uitgesloten grendel.... Jouw sperma is in ieder geval altijd nog goed om ratten mee te doden... Misschien dat dat wat troost is?

    Zita.