1. #16
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    DAt was het begin van een nachtmerrie !!!!

    Een begin van een nachtmerrie wat bedoel je Nora zei ik met een zuur gezicht wat bedoel je met nachtmerrie? Ik kon mezelf wel voor af en toe voor mijn kop slaan ik was altijd zo ongeduldig en nieusgierig.

    Nora antwoorde kalm en rustige ik zal je alles rustig allemaal uitleggen maar nogmaals denk alsjeblieft niet verkeerd over mij jasmina jij bent mijn enige en echte goede vriendin. Ik beloofde haar dat ik niet verkeerd zal denken over haar.En ze begon met haar verhaal.

    Nou in het begin was het allemaal leuk en fantastische ik voelde mij goed bij hem we deden allemaal leuke dingen. Hij was lief voor mij als ik iets niet wilde dan deed hij het ook niet en dat stelde mij gerust. Een paar weken later nadat we met elkaar hadden vroeg hij of ik met hem naar zijn huis wilde gaan iets drinken met moeite stemde ik dus toe ik voelde me in zijn huis op mijn gemak na die ene keer volgden er meerdere keren maar ik voelde me gelukkig bij hem en we dede wel dingen maar geen dingen om je ongerust over te maken ik wist wel dat de dingen die we deden dat ze haram waren maar ik zag er niets ergs in en als je verliefd bent dan doe je die dingen. Zoals gewoonlijk snapte ik er weer niets van en mijn gezicht spreekt boekdelen en ik vroeg aan Nora wat voor dingen deden jullie dan ik begrijp het niet Nora werd er verlegen van en zei nou gewoon dingen die je later ook doet met je man.

    Wat???????????? zei ik heb je het met hem gedaan dat meen je niet!!!!!! Nora zei nee meisje niet gedaan maar gewoon bij elkaar liggen en dergelijke Nora kon aan mij gezicht zien dat ik haar gedrag met mijn ogen afkeurde Naakt??? vroeg ik Nora antwoorde met af en toe ik zei oooo mijn god hoe kun je dat nou doen je weet dat dat haram is maar ik kon merken dat Nora verder wou met haar verhaal en zei ga verder met je verhaal. Nora ging verder met haar verhaal.

    Een paar weken terug ging ik met Amin weer zoals gewoonlijk naar zijn flatje en we waren aan het kletsten en gek aan het doen aan het stoeien en noem maar op. Zoals iedere andere keer belanden we weer op zijn bed terecht ik was zo verliefd op hem hij maakte mij gek met zijn mooie verhaaltjes zijn lieve ogen ik werd gek van het een kwam het ander voor dat ik het door had zag ik allemaal bloed op het laken ik was ontmaagd ontmaagd door Amin..........



    liefs tafoektsoussia
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  2. #17
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    Zoals iedere andere keer belanden we weer op zijn bed terecht ik was zo verliefd op hem hij maakte mij gek met zijn mooie verhaaltjes zijn lieve ogen ik werd gek van het een kwam het ander voor dat ik het door had zag ik allemaal bloed op het laken ik was ontmaagd ontmaagd door Amin..........

    Ze begon te huilen ik ben ontmaagd door Amin oo mijn god dat meen je niet ze knikte met haar hoofd. OP dat moment begon ik dus te huilen ik zag bloed op het laen het duurde even voordat ik het doorhad ik huilde en huilde ik wist niet wat ik moest doen ik pakte mijn kleren en kleede mij aan Amin kwam achter mij en omhelsde mij van achteren hij zei Lieve Nora maak je niet druk jij wordt mij vrouw ik zal je gelukkig maken maak je niet druk ik kon het niet geloven je weet dat ik vaker zulke verhalen had gehoord ook de verhalen die jij mij vertelde jasmina ik werd gek ik pakte dus mijn tas en ging weg weg van amin ik had tijd nodig om na te denken mijn god hoe kon ik dit laten gebeuren nooit ik gedacht dat het mij zou overkomen ik was stom geweest.Ik ging naar huis nam een douche ik voelde mij vies en ging gelijk naar bed die dag ben ik huilend in slaap gevallen.Amin belde mij gelijk de volgende avond en zei Ik wil je zien NOra ik stemde toe ik wilde zekerheid en ik wilde hem zien. we spraken af in het park en daar vertelde hij mij dat ik niet ongerust moest zijn dat alles weer goed komt hij zei ik ben van plan om tegen mijn ouders te zeggen dat ik volgende maand jou hand wil komen vragen als jij het ook tegen je ouders verteld dat ik jou hand wil komen vragen dan is alles opgelost ik wil jou niet verdrietig zien Nora als jij verdrietig bent dan lijkt het net of er een mes door mijn hart gaat alsjeblieft Nora het komt goed ik hou van je ik wil dat je gelukkig wordt ik wil dat je mijn vrouw wordt hij ging op zijn knieen en vroeg mij te huwelijk ik was zo blij ik zei ja zonder erbij na te denken OO mijn god wat hield ik van hem Amin mijn droomprins.

    Die paar dagen later voelde ik mij gelukkig zo gelukkig je kunt het je niet voorstellen amin die jongen van wie ik hield

    Maar dat geluk duurde maar voor even

    liefs tafoektsoussia
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  3. #18
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    Origineel gepost door Titawin
    azin ino ik heb je heel erg gemist
    a gekkerd ik zit nu op m'n werk aaaha heb je zomervakantie
    he fatima ik was een week terug naar een bruiloft geweest en je zusje was er ook ik moet je daar even hoog nodig over spreken want die meisje heeft wat billenkoek nodig
    ik ga je zo bellen fatima je raadt nooit wie tafouktsousia is
    ik spreek je nog beslama


    wat???????????????????????? titawin wil je mij nou veraden of zo?????
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    19
    26-09-2002

    hai lieverd

    wat ik jouw verraden noooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
    wat denk je wel niet van me.
    soussia 3andek laflousia ahahhahahahahah
    wanneer komt vervolg a gek he weet jij wie sarah 157 is ikke lekker wel en jij kent haar ook maar ikke niet zeggen ikke te vertrouwen
    hoe was het maandag maar heb jij een hondenriem voor mijn zus gekocht is goed alahmara mijn zus is geen hond
    Geintje masha dagja vervolg
    Veroordeel me niet daar heb ik al iemand voor ! (ABIE)

  5. #20
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    Die paar dagen later voelde ik mij gelukkig zo gelukkig je kunt het je niet voorstellen amin die jongen van wie ik hield

    Maar dat geluk duurde maar voor even EEn paar dagen later had ik weer zoals gewoonlijk een afspraakje met Amin ik ging naar zijn flatje want daar hadden we afgesproken ik belde aan en hij deed open ik gaf hem een zoen op zijn wang maar hij deed zo koeltjes tegen mij ik kon merken dat er wat aan de hand was ik vroeg aan hem ben je niet lekker of zo hij antwoorde nee dat is het niet maar het zat niet lekker ik voelde dat er wat aan de hand was.

    Nora ga even zitten ik moet je wat vertellen ik zei is het zo erg ik had toen beter mijn mond kunnen houden hij keek toen nog serieuzer ik werd er bang van en ik kreeg kippenvel nog nooit had ik hem zo serieus gezien.

    Hij zei Nora wat ik je nu ga vertellen zal je misschien niet leuk vinden maar ik moet je het vertellen anders hou ik mezelf alleen maar voor de gek . Nora ik heb tegen je gelogen toen ik zei ........................... dat ik van je hield en dat ik met je wou trouwen. Nora ik hou niet van je ik heb mezelf dat alleen maar wijsgemaakt omdat ik je niet wou teleurstellen en dat dat je gelukkig maakte maar hoe kan ik jou gelukkig maken als ik zelf niet gelukkig ben??Ik begon te huilen jasmina zo hard heb ik nog nooit gehuild ik huilde en huilde ik smeekte hem of hij het niet kon proberen je zei tenslotte dat je met mij wilde trouwen amin je heb mij dat beloofd en al die plannen die we hebben gemaakt ik begrijp het niet was dan alles voor niets geweest???

    Nora ik wou dat ik het kon zei hij ik wou dat ik het kon maar ik kan het niet. Nora jij wordt vast wel gelukkig daar ben ik van overtuigd.Wat nou gelukkig hoe kan iemand mij nog willen een gebruikte doek hoe kan ik nog gelukkig worden vertel jij mij eens hoe???Daar kon hij geen antwoord opgeven en keek naar de grond

    Ik werd gek ik sloeg hem ik sloeg hem maar hij voelde het niet eens ik smeekte hem waarom hij zo deed heb ik je gekwest vroeg ik hem nee Nora het ligt niet aan jou jij hebt mij niets aangedaan het ligt echt niet aan jou jij bent e liefste persoon die ik ken echt waar ik pakte mijn tas mijn jas had ik nog aan en ging weg Ik wist nieteens waar ik naar toe moest gaan maar belande uiteindelijk in de stad terecht ik slenterde daar rond met een hoofd die op springen stond Wat moest ik doen ik wist het niet ik was radeloos wat moest ik doen Amin had mij net gedumpt en ik had het enige waar ik als meisje verantwoordelijkheid voor moest dragen aan hem gegeven en zo snel Jasmina ik dacht ik ga zelfmoord plegen er dwaalden zulke gekke gedachtes door mijn hoofd maar uiteindelijk belandde ik in mijn bed terug vraag me niet hoe ik daar ben gekomen maar ik lag in mijn bed te huilen terug kijkend hoe ik mijn leven verziekt had.

    Maar Nora vroeg ik haar gister zag ik jullie samen toen je mij kwam ophalen je gaf hem nog een zoen op zijn wang het zag er niet echt verloren uit.

    Nee jasmina ik hield mezelf voor de gek ik probeerde hem terug te krijgen door net te doen of er niets aan de hand was ik probeerde hem weer te verleiden zodat ik hem weer terug kon winnen. Maar gister toen jij weg was maakte hij mij luid en duidelijk dat het niets meer kon worden tussen ons en dat ik verder moest gaan met mijn leven... Maar jasmina hoe kan ik nou verder gaan met mijn leven???? Niemand wil een afgelikte boterham hebben wat moet ik doen???? jasmina jij bent mijn enige vriendin help me.

    Ik keek naar mijn vriendin en zag dat ze waanhopig was maar wat moest ik doen hoe kon ik haar helpen vroeg ik mezelf af.Nora zei ik je weet hoe ik hierover denk en je weet dat jij net zo goed fout zat als hij. Nora begon te huilen maar wat moest ik doen of zeggen. Nora wat wil je nu gaan doen vroeg ik haar????

    Nora zei ik ga.......................... ga denk ik mmmmmmmm hem gewoon terug pakken en zeggen dat ik door hem ben verkracht.

    ik stond perplex Nora dit kun je niet menen hoe kun je nou de schuld op hem schuiven jij bent net zo goed fout als hem.

    Jasmina hoe kun je het nou voor hem opnemen zei ze boos
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    813
    27-09-2002

    gaaaaaa sneeeeeeeeeeel verdeeeeeeeeeerrr



    xxxxxxxxxxxxx mocrogurly
    .gif[/img]

    I saw a rainbow earlier today, Lately this rainbow be comin round like everyday.. .. Deep in the struggle I have found the beauty of me, God is watchin and the devil finally let me be me...

  7. #22
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    titawin ik weet wie sarah 157 is al eerder dan jij
    wat een hondenriem gekocht wat denk je wel niet ik ben niet voor niets een soussia ik heb hem gratis gehad
    hahahahaha gratis en voor niets.
    Maandag was gezellig hahhahaaha gelukkig dat jij er nniet bij was hhahahha a
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    hey mijn vriendinnen verdienen iets waar men hard voor heeft gewerkt iets wat je gratis hebt gehad mag je zelf houden en waag het niet om mijn vriendin iets te geven waar je niet voor hebt gewerkt....................

    en titawin ra3ma ino, wanneer gaan we iets leuks doen

    liefs fatima

  9. #24
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    mezyane tbarkelah.
    Ik deel liever de dingen die ik gratis heb gehad voor het geen waar ik hard voor heb gewerkt hou ik liever voor mezelf.
    Mezyane ja fatima
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  10. #25
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    Jasmina hoe kun je het nou voor hem opnemen zei ze boos wat nou opnemen zei ik boos ik neem het voor niemand op.

    Maar als je goed nadenkt zal niemand geloven dat hij je verkracht heeft ik bedoel er zullen heus wel mensen zijn die je vrijwillig in zijn huis hebben gezien denk nou eens een keer na voordat je wat doet ik bedoel hem er in luizen dat kun je niet menen.Nora wat wil je gaan doen???

    Nora antwoorde Jasmina je zult mij wel gek vinden maar ik dacht er ook aan om een maagdenvlieskorrectie te doen. een wat???????? zei ik je weet wel zei Nora dat is dat ze je maagdenvlies..... Ja ik weet wel wat het is zei ik botter dan ik bedoelde.

    Nora weet je wel wat je daar aleemaal voor nodig hebt???? Heb je het geld daarvoor? Het moet geregistreed staan op welke adres wil je je gegevens zetten???

    Jasmina daarom wou ik jou eigenlijk vragen om een gunst ....
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    19
    26-09-2002

    waaahahahwaahaaw fatima tafouktsousia heeft me zo erg gekwetst ik kon maar niet stoppen met huilen tot dat mij moeder me een paar rake stoten in mijn maagstreek gaf hield het op maar fatima waar ben je op de momenten dat ik je het hardst nodig hebt wahahahwaaahwaaw ik mis je zo erg wanneer we wat gaan doen dat moet ik maanden van te voren plannen dat weet je toch hobi inoe hoe gaat het met de ......
    Veroordeel me niet daar heb ik al iemand voor ! (ABIE)

  12. #27
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    he dames houden jullie het wel bij het verhaal !! afspraakjes dat kun je ook ergens anders regelen ja titawin en angel_fatima

    Ps angel _fatima weet je al wie ik ben heeft titawin mij al veraden???

    Titawin het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen ik zou nooit kunnen kwetsen dat weet je toch.

    Kun je me niet even bellen dan zou ik je moeder meehelpen haahhahahahahhahahhahahahahha onbekend dan
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    54
    05-10-2002

    he meid schrijf je snel weer een stukje
    DE LIEFDE IS NET EEN SPIN.
    HIJ IS DE WEB EN IK LOOP ER TELKENS WEER IN.

  14. #29
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    Jasmina daarom wou ik jou eigenlijk vragen om een gunst ....

    Een gunst wat voor gunst alles dwaalde door mijn hoofd ik werd er zenuwachtig van was het omdat ik misschien wist wat er aan zat te komen of kwam het doordat ik gewoon niet wist wat ik met de situatie aan moest en omdat ik mijn er erg ongemakkelijk bij voelde??

    ja Nora wat wilde je vragen zei ik zo kalm mogelijk. Eigenlijk weet ik niet hoe ik het moet zeggen of vragen en ik hoop dat je ook niet boos op bij bent als ik jou voorleg waarover ik dacht en hoe ik de situatie een beetje kan camoufleren.Ja Nora en dat is?? ik werd er een beetje ongeduldig van en wilde weten aan wat ze dacht.

    Ik ben al bij een instantie geweest en heb overal om informatie gevraagd nou blijkt dus dat ik mijn gegevens moet opgeven en een bedrag van minstens 500 euro moet betalen.NOra zoaveel geld waar haal je dat vandaan? Jasmina het geld is niet het probleem maar ik zit met een probleem ik moet mijn gegevens opgeven maar als ik dat doe dan komen mijn ouders er achter En Jasmina ik hoop dat je mijn hiermee wilt helpen maar zoals ik al zei ik verplicht je tot niets.Mijn vraag aan jou is eigenlijk of ik jou gegevens mag doorgeven? Wat zeg je nou ik begreep haar vraag maar ook weer niet.........Nora ik weet niet of je het door hebt maar ik ben ook een marokkaanse en ook ik raak in de problemen als ik dat doe.

    Jasmina luister lieve schat jou ouders zijn lang niet zo erg als de mijne. Jij heb modern ouders bij jou lukt het.Oke Nora stel je voor ik doe het en hoe zit het dan met het geld???? die je moet betalen??Je hebt geen werk geen studie hoe wil je dat gaan betalen???

    JAsmina sorry dat ik dit moet zeggen maar ik ben zo jarloers op jou je hebt wer een studie enzo ik wou je vragen of je dat bedrag voor me wou betalen en dan los ik het gewoon bij je af ieder maand een klein bedrag tot dat he het helemaal terug hebt betaald en Jasmina zoals je altijd al zei en ik weet dat je het kunt missen. Ze keek me aan met haar ondeugende en wanhoopige ogen aan en realiseerde me dat al haar hoop op mij gevestigd lag.

    Maar aan de andere kant zat het me niet lekker ik wist dat wat zij mij vroeg niet kon.Ze had het allemaal wel goed en leuk uitgekiend en alles al van tevoren bedacht.Ik kon mijn oren niet geloven Ik wist niet wat ik moets doe enof denken.

    Yasmina en wat zeg je er van??? Vroeg Nora.

    Het spijt mij Nora maar
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.

  15. #30
    tafoektdie altijd schijnt

    Reacties
    186
    09-03-2002

    Yasmina en wat zeg je er van??? Vroeg Nora.

    Het spijt mij Nora maar daar kan ik nu op dit moment nog geen antwoord op geven ik moet het eers even laten bezinken en dan hoor je het nog van me. Ik werd er zenuwachrig van en voelde mij niet op mijn gemak ik keek op mijn horloge en zei zo jalatief is het al zo laat ik moet gaan we zitten hier al een tijdje sorry Nora ik moet echt gaan.

    We stonden op van de tafel waar we bijna een hele middag doorbrachten en liepen samen een kant.
    Nora bracht mij nog naar de bushalte de bus kwam er al gauw aan ik ga nora vlug de 4 gebruikelijke kussen op haar wangen en zei dat ik zo snel mogelijk iets van me zou laten horen.Stapte in en zocht een plekje om te gaan zitten ik keek naar buiten en daar zag ik Nora nog staan ik zwaaide even en de bus reed al weer verder.

    Thuis aangekomen verward en vol met vragen ik wist niet wat ik moest doen en wat ik ervan moets denken.Gauw begon ik aan mijn stapel huiswerk die ik al een tijdje liet liggen.OP eens kwam mijn broertje aan 'he schaap waar was jij heel de dag??? Gaat jou niets aan sukkel antwoorde ik botter dan de bedoeling was "ik zag je wel in La place zitten met Nora wou nog naar je toekomen maar ik zag dat jullie zo druk aan het praten waren dat ik jullie met rust liet" oooo zei ik maar wat moet je?? ik ben druk bezig "niets je moet eten zei hij en liep weg.

    De volgende dag stond er weer een hele saaie schooldag op mij te wachten helaas had ik vandaag geen 1 les uur vrij.Ik voelde mij zo slap en slaaperig ik weet niet eens meer hoe laat ik in slaap viel ik moets de hele nacht aan Nora denken en wat zij mij vroeg ik wist niet wat ik moets doen ik wil mijn vriendin graag helpen maar moet dat ten koste van mij gaan??

    Heel de dag hadden we sociologie het woord maakt het interessant maar is het niet.Dus ik verveelde mij de hele dag en kon me niet consentreren dit wordt een hele lange dag ik keek iedere keer op de klok wat gaat de tijd langzaam ik was zenuwachtig maar weet niet waarom om Nora???????????

    Het 2 uur zeiden 2 meiden dat ze naar huis gaan ik wou niet gaan we hebben al zo weinig les en als we les hebben dan willen jullie naar huis dus ik bleef op school weer een paar saaie lessen gevolgd over continuiteit en cordinatie en sociologie ik was de jongste van de klas de anderen waren allemaal boven de 27 jaar en ik zat daar als enige buitenlander tussen al die oudere was ik maar naar huis gegaan dacht ik bij mezelf oeffffffffffffff had nhar.

    Eindelijk de lessen waren afgelopen het was 14.oo uur gha slaamtna dacht ik ik keek terug naar wat ik had geleerd en dacht bij mezelf de lessen zijn echt saai en ik heb niets geleerd echt tijd verspilling.

    Ik liep alleen naar de metro met een hoofd vol vragen ik dacht ik wist nieteens waar ik liep opeens moets ik aan Driss denken en lachte ik miste hem ik dacht aan Nora.De metro stond er al ik liep maar hoorde en zag niets ik keek wel maar zag het niet ik was al bijna bij de deur van de metro ik de verte hoorde ik een piep maar ik kon het niet plaatsen Opeens gingen de deuren van de metro dicht en daar zat ik dan tussen de deuren van de metro ik tok en trok ik was binnen maar mijn tas zat nog vast tusen de deuren nou dacht ik de deuren gaan toch zo open ik wacht wel de volgende halte gingen de deuren open en trok mijn tas naar mij toe ik zocht en plekje om te gaan zitten.OOO wat schaamde ik mij erg ik keek gelukkig geen bekenden nou ja dacht ik tfoeeeeeeeeee waarom ik nou weer.Ik dacht an iets leuks of althans ik probeerde het maar iedere keer gingen mijn gedachte naar Nora en haar vragen hoe kon ze nou zo stom zijn ik begreep het niet of was ik nou gewoon zo ouderwets??

    EEn jongen kwam naast mij zitten maar ik was zo verdiept in mijn gedachten dat ik hem niet eens op merkte. Jamina zei hij hoorde ik het nou goed nee dat kan niet ik verbeeld het me vast. Jasmina zei de jongen nog een keer ik draaide mijn hoofd naar hem toe en keek ik twee mooie bruine ogen die mij zo vertrouwd voorkwamen.Ik kon mijn ogen niet geloven ik keek hij zei jasmina gaat het wel met je?? het was Driss oo wat miste ik hem maar ik haatte hem ook om wat hij mij heeft aangedaan het liefst zou ik hem in zijn armen willen springen maar ik kende mezelf ik deed een beetje koeltjes en zei hoi Driss hoe gaat het met je? Hij antwoode het gaat wel ik wilde zo graag doorvragen maar ik durfde het niet ik wilde niet laten zien dat ik hem miste en dat ik nog van hem hield ik sloeg mijn ogen naar beneden.HIj zei hoe gaat het met school?? lekker zei ik en met jou op school? ja gaat goed antwoorde hij.

    Jasmina misschien zul je mij wel gek vinden maar zou je met mij wat willen drinken ???Ik wil je heel graag wat dingen uitleggen...
    GELUKKIG IS DEGENE DIE NIETS VERWACHT, WANT HIJ ZAL NOOIT TELEURGESTELD WORDEN.