1. #1
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Producten van Biodermal en Clinique

    Heeft iemand ervaring met deze producten. Met name de producten voor de gezichtsverzorging.


    Zo ja, wat voor huidtype heb je zelf en wat vindt je van de producten?


    Ik ga nu eerst die van Biodermal testen en daarna Clinique om te kijken of ik ze echt goed vind. (Heb namelijk eerst testertjes gevraagd in de winkel. )

    Dit laatste moet je altijd vragen (vaak hebben ze die ook gewoon), want stel je voor je koopt iets op praatjes van de verkoopster en achteraf krijg je er een geïrriteerde huid van. Dat zou echt balen zijn.

    Maar goed. Kent iemand deze producten?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21
    31-12-2002

    Beide merken zijn echt goed. TOPMERKEN

  3. #3
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Origineel gepost door bnialhoucima
    Beide merken zijn echt goed. TOPMERKEN
    Kan je van beide meer zeggen. Wat vind jij van ieder merk apart.

    Ik twijfel namelijk erg. Weet niet goed welke ik moet gaan gebruiken enz.

  4. #4
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Heb ze je verteld dat Clinqeu werkt met een soort van stappen plan..stap 1 is voor de normale huid, stap 2 is voor de iets vetter huid..stap 3 is voor puisten en acne..en stap 4 is echt voor de rampzalige huid..vol met puistjes..


    Clinqeu is goed man..Maar ik gebruik nu spullen van ROC zodra die op zijn ga ik weer aan de Clinqeu prijzig maar het is het waard..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    991
    14-05-2002

    Biodermal is goed! Ik gebruik de dag- en nachtcreme voor de normale huid.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    595
    10-07-2003

    Re: Producten van Biodermal en Clinique

    Ik gebruik de make-up Cliniq. Ik vind het zelf erg goed. Ik heb namelijk last van acne, en de producten die ik gebruik zijn zonder olie. Erg geschikt dus voor een moeilijke huid.

    Het is erg duur, maar doordat de make-up creme erg uitsmeert doe ik er wel erg lang mee. Ook de reinigingsproducten zijn erg goed. Vraag wel advies omdat zij kunnen kijken wat geschikt is voor je huid.

    Beslama!!!!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    282
    20-10-2002

    Yep ik heb ze beide ervaren.
    En Biodermal is en gewoon product wel fijn voor het gezicht.
    En Clinique is 100% parfumvrij en echt geschikt voor een gevoelige huid. Een dagcreme van Biodermal kost ongeveer 14.99euro
    En een dagcreme van Clinique kost rond de 50.00euro.
    Veel succes ermee.

    Trouwens aan een proefje zal je niet echt veel hebben als je resultaat wil zien. maar als je alleen wil zin of je huid er tegen kan moet je wel proefjes gebruiken

  8. #8
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Origineel gepost door Hafsat
    Biodermal is goed! Ik gebruik de dag- en nachtcreme voor de normale huid.
    Ben bang dat die iets te vettig is voor m'n huid.

    Ik heb gekeken en zij hebben geen daglotion of fluit.


    Maar misschien dat ik toch die van Biodermal ga gebruiken want die van Clinique is wel erg duur. Ga ik Clinique gebruiken als ik meer verdien (ff promotie maken )

    Origineel gepost door *Ballerina*
    Yep ik heb ze beide ervaren.
    En Biodermal is en gewoon product wel fijn voor het gezicht.
    En Clinique is 100% parfumvrij en echt geschikt voor een gevoelige huid. Een dagcreme van Biodermal kost ongeveer 14.99euro
    En een dagcreme van Clinique kost rond de 50.00euro.
    Veel succes ermee.

    Trouwens aan een proefje zal je niet echt veel hebben als je resultaat wil zien. maar als je alleen wil zin of je huid er tegen kan moet je wel proefjes gebruiken
    Ow goed man, je hebt ze allebei gebruikt! Merkte jij wel verschil tussen het ene merk en het ander?

    Het is inderdaad een enorm prijsverschil, daarom wil ik ook weten of het die prijsverschil waard is.

    Heb je zelf een hele gevoelige huid?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    991
    14-05-2002

    Origineel gepost door TwinkleEye_19
    Ben bang dat die iets te vettig is voor m'n huid.

    Ik heb gekeken en zij hebben geen daglotion of fluit.


    Maar misschien dat ik toch die van Biodermal ga gebruiken want die van Clinique is wel erg duur. Ga ik Clinique gebruiken als ik meer verdien (ff promotie maken )




    Zullen we de kosten delen


    Laten we het inderdaad maar houden bij Biodermal, maar zo vet is ie niet hoor!

  10. #10
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Origineel gepost door Hafsat
    Zullen we de kosten delen


    Laten we het inderdaad maar houden bij Biodermal, maar zo vet is ie niet hoor!
    Ieder de helft van een potje.

    Ik zal die tester nog uitproberen. Dan kan ik zien of ie inderdaad niet te vet is.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Ik heb een jaar lang de dagcreme en reinigingslotion van Clinique gebruikt, daar was ik heel erg tevreden over.

    Nu gebruik ik de dagcreme en reiniger van Shisheido. Hier ben ik ook tevreden over. Ik ben begonnen met Shisheido omdat ik goede verhalen erover had gehoord en het is €15 goedkoper dan Clinique.

    Annayakee schijnt echt een topper te zijn, maar die vind ik toch te duur €120 voor een potje dagcreme :toink:

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    414
    23-09-2003

    Ik raad je om gebruik te maken van Clinique (topmerk)!

    Darine,

  13. #13
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Origineel gepost door Hasna_real
    Ik heb een jaar lang de dagcreme en reinigingslotion van Clinique gebruikt, daar was ik heel erg tevreden over.

    Nu gebruik ik de dagcreme en reiniger van Shisheido. Hier ben ik ook tevreden over. Ik ben begonnen met Shisheido omdat ik goede verhalen erover had gehoord en het is €15 goedkoper dan Clinique.

    Annayakee schijnt echt een topper te zijn, maar die vind ik toch te duur €120 voor een potje dagcreme :toink:
    120 euro! Hartstilstand!


    Dat betaal ik per maand aan de verzekering van m'n auto. No way dat ik dat ga uitgeven aan een dagcrème.

    Krijg zo de indruk dat die van Clinique wel heel goed is. Maar ik moet ook nog denken aan de huur enzo.

    Aan de andere kant, als die van Clinique heel lang meegaat....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Kijk, ik weet natuurlijk niet wat je in je portemonnee hebt, maar Clinique is wel goed en ging bij mij ongeveer 2 maanden mee.

    Ik moest trouwens ook gewoon hypotheek en zo betalen, dus het is te doen!

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    1.487
    12-02-2007

    Jah ik gebruik de 3 stappen-plan van Clinique.....

    FF een vraagje..k weet niet of het wel goed is voor je huid...maar wat als je naast die clinique een dagcreme gebruikt van een ander merk.....Is dat slecht voor je huid??