1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    87
    09-09-2002

    Perfect Slim van L'Oreal

    Hallo dames,

    Heeft één van jullie wel eens Perfect Slim uitgeprobeerd van L'Oreal?
    Ze zeggen dat het je huid verstevigd en ook de cellulite te verwijderen (zeggen ze).

    Alvast bedankt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    87
    09-09-2002

    is er nou echt helemaal niemand die dit weet???

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Ik heb het thuis liggen. Ooit in een opwelling gekocht.

    Ik zou echter niet weten of het werkt, omdat ik te lui was om het te gebruiken

  4. #4
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door Hasna_real
    Ik heb het thuis liggen. Ooit in een opwelling gekocht.

    Ik zou echter niet weten of het werkt, omdat ik te lui was om het te gebruiken
    Ben jij er ook zo 1tje?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    31
    12-06-2003

    heb t ook, maar volgens mij zit het allemaal tussen de oren....

    heb in iedergeval geen verschil gemerkt, behalve dan dat je je benen iets vaker dan normaal vocht geeft en ze der dus iets beter uit gaan zien

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.767
    01-01-2003

    Ik heb het ook gekocht maar een paar keer gebruikt ik voond het te plakkerig..

  7. #7
    24 jaartjes jong

    Reacties
    2.220
    03-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik gebruik 'm ook en ja echt resultaat krijg je natuurlijk nooit door een creme je moet er toch iets meer voor doen.

  8. #8
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Van L Oreal weet ik het niet maar die verstevingscreme van Clarins helpt echt! Ben de exacte naam even kwijt.
    Ruikt heerlijk fris, lekker vooral in de zomer na het sporten, trekt snel in en je huid wordt er steviger van, vooral cellulitis verdwijnt als sneeuw voor de zon. Gewoon iedere ochtend of avond na het douchen insmeren, 2 weken volhouden en je ziet echt resultaat. Wel een beetje duur maar t is maar wat je er voor over hebt.
    Niets is wat het lijkt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    31
    12-06-2003

    Origineel gepost door Selly
    Van L Oreal weet ik het niet maar die verstevingscreme van Clarins helpt echt! Ben de exacte naam even kwijt.
    Ruikt heerlijk fris, lekker vooral in de zomer na het sporten, trekt snel in en je huid wordt er steviger van, vooral cellulitis verdwijnt als sneeuw voor de zon. Gewoon iedere ochtend of avond na het douchen insmeren, 2 weken volhouden en je ziet echt resultaat. Wel een beetje duur maar t is maar wat je er voor over hebt.
    zodra studie binnen is ga ik die meteen kopen