1. #1
    3AMIEL DJELL KNITRA

    Reacties
    1.161
    11-07-2002

    marokko.nl personal trainer

    Salaaam allemaal,

    Aangezien ik een sportinstructeur ben en ook personal trainer wil ik jullie graag advizeren over bewegen en voeding.
    Ik bied me aan om jullie virtuele personal trainer word.
    Heb je dus vragen omtrend sport en voeding laat het me gewoon weten.

    groetjes CAMBOU
    helaas berusten de berichten van cambou niet op de werkelijkheidCAMBOU ONTZORGD (niet aankomen dat het met een T moet)
    النأدي ألرريأدي ألقنيطريى ىأمبو عأميل

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    75
    22-10-2002

    jah..ik heb een vraagjuuh..

    ze zegguuhh als je veel thee drinkt en dan bedole ik geen marokkaanse thee..dat je dan er bleek van wordt enzo..en dat je aderen dan opmerkelijk te zien gaan zien..is het waar??????


    thnx

  3. #3
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Re: marokko.nl personal trainer

    Origineel gepost door cambou
    Salaaam allemaal,

    Aangezien ik een sportinstructeur ben en ook personal trainer wil ik jullie graag advizeren over bewegen en voeding.
    Ik bied me aan om jullie virtuele personal trainer word.
    Heb je dus vragen omtrend sport en voeding laat het me gewoon weten.

    groetjes CAMBOU
    Ik krijg honger van je ondertekening


    Maar als ik vragen heb zul je het wel horen insha allah..Shoukran
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  4. #4
    seniorlid

    Reacties
    2.144
    05-09-2002

    Wil je een perfect dieet aan me geven die vol te houden is tot aan de zomervakantie

  5. #5
    3AMIEL DJELL KNITRA

    Reacties
    1.161
    11-07-2002

    A horn dieet is een soort siroop dat je honger weghaalt in 5 dagen 5 tot 10 kilo kwijt.
    helaas berusten de berichten van cambou niet op de werkelijkheidCAMBOU ONTZORGD (niet aankomen dat het met een T moet)
    النأدي ألرريأدي ألقنيطريى ىأمبو عأميل

  6. #6
    seniorlid

    Reacties
    2.144
    05-09-2002

    en waar kan je dat halen?

  7. #7
    seniorlid

    Reacties
    2.144
    05-09-2002

    En is het bewezen dat het binnen 5 dagen zo veel kilo afhaald? Ik bedoel...ken je mensen bij wie het is gebeurd of een ander soort van bewijs, want meestal zeggen ze wel iets..maar weet ik nooit of het waar is...en nog iets

    Is het schadelijk voor je lichaam? Wollah ik zal het echt tof vinden van je als hier op zou willen antwoorden..en ook de vraag waar ik het kan halen en maybe ongeveer de prijs

    Ik verlang wel veel van je he...sorry

    Maar als je al mijn vragen (of de meeste) zou kunnen beantwoorden...zou ik ERRUG blij zijn...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    114
    16-07-2002

    kuhoorn dat woord bestaat geen eens! Is dit een grap! En 10 kilo en 5 dagen is zeker onmogelijk en ongezond!

    Ey najlae meissie van me alles goed met je!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    38
    17-08-2003

    Wink

    Hee ik ken er ook eentje
    Ik ben nu al 3 weken begonnen met Herbalife en ben al 5 kilo afgevallen en indien het niet goed gaat krijg ik gewoon mijn geld terug
    het is ook niet duur ook dus vragen hier over .
    stuur mijn een pmtje

  10. #10
    seniorlid

    Reacties
    2.144
    05-09-2002

    het gaat prima met me meid, alleen jah...wil van die overtollige kilo's af voordat de zomer aanbreekt. Maar hoe isie met jou? We hebben elkaar lang nie meer gesproken he, Pm me ff ok? Kus Naj

  11. #11
    Allah Akbar

    Reacties
    314
    08-10-2003

    Hey hey ik wou vragen zou je misschien een paar oefeningen kunnen geven die je gewoon thuis kan doen die je benen en heupen smaller maakt....Wil voor de zomer een paar maatjes kleiner

    Alvast heel ergg bedankt..

    Soubhanallah wa al hamdoelilah wa la illaha ill allah wa allaho akbar



    Ik Kan Wense Voor Een Beter Leven Tot Ik Erbij Neerval..Maar De Wens Zelf Begint Bij Mij Zelf..



    How Much Pain I feel In This Dunya Even If Al My Problems Are Gonna Break My Soul ..It Will Never Take Away My Believe For Islam..Cuz In The End That's All I Have In This Dunya..End That's Gonna Save Me From All The Pain And All My Fears..