1. #31
    *Not So Ordinary*

    Reacties
    78
    16-12-2003

    Graag gedaan dames en heren!! Als je me nog wat wil vragen, zeg het maar. Dan probeer ik jullie wel te helpen als ik het kan.
    "Better to be feared then to be loved."

    . . . . . . . . . ."C.R.E.A.M.". . . . . . . . . .

  2. #32
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door SSJchabab
    het zijn gewoon natuurlijke producten enzo

    der zijn ook gekke shit zoals dieren hersens enzo (kankerverwekend) als je dat neemt word je in 1 maand super breed en gespierd, maar ik doe het liever de natuurlijke manier
    hasj is ook natuurlijk , dus dat wil niet meteen zeggen dat het gezond is.

    thalla:blauwkus:
    what goes around, comes around

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    32
    28-02-2004

    Ik gebruik doping,,,,
    Yust Wanne Rock You Girl!!!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-02-2004

    Re: Voor de boy's die fitnessen

    Origineel gepost door SSJchabab
    Gebruiken jullie sportvoeding?

    zoja Welke?

    Ik gebruik zelf Pure Whey protein, Clutamine powder, Creatine Monohydrate powder.
    Dit consumeer ik gelijk na het trainen en meng het met ACE-drink >Tip<
    Dit omdat je lichaam dan sneller de stoffen tot zich zal gaan nemen.
    Let wel op dat je wel de goeie producten gebruikt er zijn namelijk veel producten op de markt maar of ze werken is het volgende.
    Ik gebruik zelf producten van Prolab dit is een top product.
    Let wel op bij creatine dat je na maximaal 12 weken een rust neemt, dit omdat je lichaam het anders niet zelf gaat aanmaken als je het te vaak toedient.

    Vervolgens zijn er wat belangrijke aspecten waar je rekening mee dient te houden.

    Wijze waarop je traint ( denk aan juiste bewegingsbaan )
    Rust na het trainen ( dit is van belang om te groeien )
    Voeding ( uigebalanceerde dieet )

    Voor de rest blijf van de anabolen af dit is nergens goed voor.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    8
    22-02-2004

    Origineel gepost door istoreco
    Ik heb de indruk dat dit niets te maken heeft met fitness, maar alles met power training of body building.
    M.a.w, spierballen kweken
    Om te fitnessen heb je geen extra voedingsstoffen nodig.
    Maar het is wel een lucratief handeltje waar veel geld aan verdiend is.
    Ben ik niet met jou eens!

    Je hebt wel degelijk sportvoeding nodig als je sport, uit normale voeding krijg je nooit de hoeveelheid eiwitten die je nodig hebt als sporter.
    Vooral bij het fitnessen waarbij de spieren aangesproken worden is het wel degelijk mooi meegenomen als je wat extra eiwitten toediend.
    Dit zorgt namelijk voor een snelle herstel..................... van de spieren.

    Het is inderdaad een lucratief handeltje maar het is bewezen dat het daadwerkelijk werkt.
    Ik train zelf 5 avonden in de week en doe dit al jaren en heb daarvoor nooit aandacht besteed aan sportvoeding en kwam erachter dat ik geen of weinig resultaten boekte heb mij daardoor verdiep in de sport en de resultaten spreken voor zich........................

  6. #36
    Chabab

    Reacties
    168
    30-10-2003

    Origineel gepost door tha_lady
    hasj is ook natuurlijk , dus dat wil niet meteen zeggen dat het gezond is.

    thalla:blauwkus:
    hasj is niet iets wat je lichaam zelf aanmaak! of nodig heeft tijdens het sporten dus die vergelijking Slaat Totaaal Nergens Op.
    psp My Baby

  7. #37
    Chabab

    Reacties
    168
    30-10-2003

    Re: Re: Voor de boy's die fitnessen

    Origineel gepost door PERFORMANCE
    Ik gebruik zelf Pure Whey protein, Clutamine powder, Creatine Monohydrate powder.
    Dit consumeer ik gelijk na het trainen en meng het met ACE-drink >Tip<
    Dit omdat je lichaam dan sneller de stoffen tot zich zal gaan nemen.
    Let wel op dat je wel de goeie producten gebruikt er zijn namelijk veel producten op de markt maar of ze werken is het volgende.
    Ik gebruik zelf producten van Prolab dit is een top product.
    Let wel op bij creatine dat je na maximaal 12 weken een rust neemt, dit omdat je lichaam het anders niet zelf gaat aanmaken als je het te vaak toedient.

    Vervolgens zijn er wat belangrijke aspecten waar je rekening mee dient te houden.

    Wijze waarop je traint ( denk aan juiste bewegingsbaan )
    Rust na het trainen ( dit is van belang om te groeien )
    Voeding ( uigebalanceerde dieet )

    Voor de rest blijf van de anabolen af dit is nergens goed voor.
    ik wist niet dat het ook met ace drink kon. ik dacht alleen jus d orange en water.

    ja creatine mag je maar 2 maanden nemen, ik ben daar ook gewaarschuwed voor en ook voor anabolen maar je wordt daar in 1 x breed van, maar ook agressief.

    ik ga vanaf morgen beginnen met creatine 2 maanden
    5 dagen 4 schepjes en dan 2 per dag
    psp My Baby

  8. #38
    SmooTh CriMiNaL

    Reacties
    55
    21-12-2003

    Re: Re: Re: Voor de boy's die fitnessen

    Origineel gepost door SSJchabab
    ik wist niet dat het ook met ace drink kon. ik dacht alleen jus d orange en water.

    ja creatine mag je maar 2 maanden nemen, ik ben daar ook gewaarschuwed voor en ook voor anabolen maar je wordt daar in 1 x breed van, maar ook agressief.

    ik ga vanaf morgen beginnen met creatine 2 maanden
    5 dagen 4 schepjes en dan 2 per dag
    Ik ook ! tis weer tijd voor de oplaadfase .. Maarre mij is dus aanbevolen om 6 weken wel te gebruiken dan weer 6 weken rust.. En zo pak ik het ook aan.. Staat ook nog eens op de pot.. Maar ja 2 weekjes scheelt niet veel.. Vooral als je je in een tijd bevindt waarin je veel tijd hebt om te trainen..

  9. #39
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Re: Re: Re: Voor de boy's die fitnessen

    Origineel gepost door SSJchabab
    ja creatine mag je maar 2 maanden nemen, ik ben daar ook gewaarschuwed voor en ook voor anabolen maar je wordt daar in 1 x breed van, maar ook agressief.
    Agressief?

    Uitkijken dus.

  10. #40
    Chabab

    Reacties
    168
    30-10-2003

    Re: Re: Re: Re: Voor de boy's die fitnessen

    Origineel gepost door TwinkleEye_19
    Agressief?

    Uitkijken dus.
    ik ben niet agressief hoor

    pffff ik ben kapot, ik heb Max Getraind
    psp My Baby

  11. #41
    Chabab

    Reacties
    168
    30-10-2003

    Origineel gepost door Crazy_Mocro7
    Ik gebruik: Creatinemix met Aminozuren en eiwitten, HMB en Wei-eiwitten
    dat is toch die kleine pot die je spieren herstellen?
    psp My Baby

  12. #42
    o0mocrogirl0o

    Reacties
    231
    15-11-2003

    Ik ben verdwaald.....
    ...:::TiMbErLaKeLoVaH:::...



  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    243
    08-04-2003

    ik ben breed van natuur gewoon Boerenkracht

    -2keer per week marmita
    - elke dag melk drinken
    - 4keer per week parttime werken bij TPG
    - bidden dan gebruik je je hele lichaam buikspieren,benen.armen enz

    duzzzzzzzz

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    114
    16-07-2002

    Welke supplementen kunnen we als vrouw zijnde het beste gebruiken naast de sportschool om aftevallen! Moeten we dan ook meer eiwitten in nemen ipv kholiydraten!

    jullie jongens hebben er echt veel meer verstand van! Ik weet echt niks over al die pillen en poeders! Maar ik wil wel graag 5 kilo afvallen. Ik ga nu al 3 keer per week naar de sportschool!

    groetjes Ouissam

  15. #45
    SmooTh CriMiNaL

    Reacties
    55
    21-12-2003

    Origineel gepost door ouissam_girl
    Welke supplementen kunnen we als vrouw zijnde het beste gebruiken naast de sportschool om aftevallen! Moeten we dan ook meer eiwitten in nemen ipv kholiydraten!

    jullie jongens hebben er echt veel meer verstand van! Ik weet echt niks over al die pillen en poeders! Maar ik wil wel graag 5 kilo afvallen. Ik ga nu al 3 keer per week naar de sportschool!

    groetjes Ouissam
    heheh stackersss .. Val je gegarandeerd mee af.. Maar kan gevaarlijk zijn voor mensen met slechte weerstand..Of ja gevaarlijk.. Kan je er misschien gewoon niet lekekr bij voelen.. Er zijn 4 verschillende soorten.. En voor goede resultaten ook erbij blijven trainen.. Maarre dat lukt 100 %.. Als je er serieus mee omgaat heb je die 5 kilo zo binnen maand kwijt..