MVC Lid

Reacties
    78
    21-10-2003

door die voeding krijgen jullie zulke spieren dus niet door te trainen een als je alleen traint bereik je er niks mee..

Chabab

Reacties
    168
    30-10-2003

Origineel gepost door NaJaT_Scorpion
    door die voeding krijgen jullie zulke spieren dus niet door te trainen een als je alleen traint bereik je er niks mee..
    tuurlijk bereik je wat met trainen, van sportvoeding kan je massa krijgen en gaat het dus veel sneller.

wist je dat als je traint ook ongeveer dagelijks 6 eiren moet eten voor massa om de genoegen eiwitten te krijgen om goed te kunnen trainen.

door sportvoeding krijg je toch die heoveelheid binnen het zijn dus natuurlijke middelen meeste dan .

*Sweety20*

Reacties
    4.475
    16-06-2002

MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door SSJchabab
    tuurlijk bereik je wat met trainen, van sportvoeding kan je massa krijgen en gaat het dus veel sneller.

wist je dat als je traint ook ongeveer dagelijks 6 eiren moet eten voor massa om de genoegen eiwitten te krijgen om goed te kunnen trainen.

door sportvoeding krijg je toch die heoveelheid binnen het zijn dus natuurlijke middelen meeste dan .
    6 eieren???

Be Sure Before You Close That Door

Chabab

Reacties
    168
    30-10-2003

Origineel gepost door Sweety20
    6 eieren???
    ja erg he en ik heb nog nooit een hele ei gegeten in me leven

SmooTh CriMiNaL

Reacties
    55
    21-12-2003

ahhh dat gaat te ver.. Er zijn zat eiwit potjes te koop met nog lekker smaakje Dus denk dat de meesten daar wel voor kiezen !

*Sweety20*

Reacties
    4.475
    16-06-2002

MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door SSJchabab
    ja erg he en ik heb nog nooit een hele ei gegeten in me leven
    Wij begrijpen elkaar

Chabab

Reacties
    168
    30-10-2003

Wij begrijpen elkaar
    is toch Standaard zo
    psp My Baby

Chabab

Reacties
    168
    30-10-2003

Origineel gepost door Tetouaniiii
    ahhh dat gaat te ver.. Er zijn zat eiwit potjes te koop met nog lekker smaakje Dus denk dat de meesten daar wel voor kiezen !
    ja, vandaar die sportvoeding

meeste mensen denken dat het soort chemische spul is
    psp My Baby

Kunstschaatser

Reacties
    4.300
    14-05-2002

Is het ook aan te raden om als vrouwzijnde veel eiwitten te eten?

Als voeding al 60% is....

SmooTh CriMiNaL

Reacties
    55
    21-12-2003

Tuurlijk.. Het zit sowieso in veel dingen die je dagelijks eet.. Koolhydraten zitten overal.. Maar eiwit wat minder.. En mensen die een tekort daaraan hebben, kunnen dat gewoon doen ! Tis allemaal gewoon heel normaal.. Maar veel denken dat het allemaal rotzooi is, terwijl ze het dagelijks ook in hun voedsel tegenkomen.......Alleen maar omdat het in zo'n '' enge '' pot zit..

*Sweety20*

Reacties
    4.475
    16-06-2002

MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Tetouaniiii
    Tuurlijk.. Het zit sowieso in veel dingen die je dagelijks eet.. Koolhydraten zitten overal.. Maar eiwit wat minder.. En mensen die een tekort daaraan hebben, kunnen dat gewoon doen ! Tis allemaal gewoon heel normaal.. Maar veel denken dat het allemaal rotzooi is, terwijl ze het dagelijks ook in hun voedsel tegenkomen.......Alleen maar omdat het in zo'n '' enge '' pot zit..
    En wat is het precies, Zijn dat pillen ofzo? Of poeder??

SmooTh CriMiNaL

Reacties
    55
    21-12-2003

Het is poeder.. Je kan het gewoon mixen met melk of een vruchtendrank..

*Not So Ordinary*

Reacties
    78
    16-12-2003

Verschillend. Het is maar wat je wil en wat je lekker vind. Ik bijvoorbeeld krijg die shakes niet door mijn keel, vind het echt vies!! Dus kies ik voor pillen. En ze heben gelijk, voeding is echt belangrijk, maar waar veel mensen zich in vergissen is dat eiwitten het belangrijkste is. Je moet ook op je koolhydraten inname letten, is ook heel erg belangrijk. Een site die je echt hierbij ken helpen is www.adversus.nl ,er staan ook heel veel goed oefeningen. Het heeft mij in ieder geval wel geholpen aan veel info.

PEEPS, PEACE OUT!!!!!!!

Redneck (A.K.A. Brasco)
    "Better to be feared then to be loved."

. . . . . . . . . ."C.R.E.A.M.". . . . . . . . . .

*Sweety20*

Reacties
    4.475
    16-06-2002

MVC Premium MVC Premium
    Thx boy's... Ik dacht altijd dat het alleen wat voor 'Jongens' zijn omdat die juist veel fitnessen... Maar wij dames hebben dat ook nodig... Ik zelf vind pillen ook beter dan poeder ja..

Redneck thx voor die site, ook al staat er duidelijk op "Magazine voor mannen"

Kunstschaatser

Reacties
    4.300
    14-05-2002

Origineel gepost door Redneck
    Verschillend. Het is maar wat je wil en wat je lekker vind. Ik bijvoorbeeld krijg die shakes niet door mijn keel, vind het echt vies!! Dus kies ik voor pillen. En ze heben gelijk, voeding is echt belangrijk, maar waar veel mensen zich in vergissen is dat eiwitten het belangrijkste is. Je moet ook op je koolhydraten inname letten, is ook heel erg belangrijk. Een site die je echt hierbij ken helpen is www.adversus.nl ,er staan ook heel veel goed oefeningen. Het heeft mij in ieder geval wel geholpen aan veel info.

PEEPS, PEACE OUT!!!!!!!

Redneck (A.K.A. Brasco)
    Jeetje, echt een topsite!

Pff....en ik maar afvragen waarom ik niet afval (train bijna 6 uur per week )