1. #1
    Getrouwd lid

    Reacties
    2.586
    22-06-2002

    MOhammed ALI!!!

    In het klimaat van amalgamen tegen de islam en de Arabische wereld, kan het zeker geen kwaad deze anekdote te vertellen die de ex-bokskampioen Mohammed Ali overkwam. Deze laatste was de ruines van het World Trade Center komen bezoeken voor een bezinning.

    Journalisten vroegen hem welk gevoel het hem gaf hetzelfde geloof te hebben als de verdachten van de aanslag.

    Schertsend antwoordde Ali: "En jullie, welk gevoel geeft het jullie hetzelfde geloof te hebben als Hitler?".

    Een helder antwoord!


    2. De Koe (el-Baqarah) ayaa 255.
    God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent het geen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

  2. #2
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    aiiiiiiiiiiii die zit deeeeeeeeeeeeep!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    She's on FIREEEEEEEEEEEEEE


    (voor mensen die niet begrijpen dit is een engels uitspraak voor als iemand goed bezig is)
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  4. #4
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    aaaaaaaaaiyyyyyyyyyyy dat is een goede

  5. #5
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    sjooow die zit!!!

    laterZ :blauwkus:
    what goes around, comes around

  6. #6
    Kijk & vergelijk...

    Reacties
    1.457
    04-10-2001

    dat kan niet van iemand anders komen als van onze Mo Ali......

    Naar zeggen de spiegels van onze ziel....

    Klik hier...!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    512
    03-11-2002

    De harde waarheid

  8. #8
    Fuck U

    Reacties
    2.469
    20-06-2002

    Re: MOhammed ALI!!!

    Origineel gepost door NoreJihan
    In het klimaat van amalgamen tegen de islam en de Arabische wereld, kan het zeker geen kwaad deze anekdote te vertellen die de ex-bokskampioen Mohammed Ali overkwam. Deze laatste was de ruines van het World Trade Center komen bezoeken voor een bezinning.

    Journalisten vroegen hem welk gevoel het hem gaf hetzelfde geloof te hebben als de verdachten van de aanslag.

    Schertsend antwoordde Ali: "En jullie, welk gevoel geeft het jullie hetzelfde geloof te hebben als Hitler?".

    Een helder antwoord!


    Die = Raak

    sihemB
    Sihem

  9. #9
    Getrouwd lid

    Reacties
    2.586
    22-06-2002

    domme amerikanen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    2. De Koe (el-Baqarah) ayaa 255.
    God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent het geen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

  10. #10
    Kijk & vergelijk...

    Reacties
    1.457
    04-10-2001





    Naar zeggen de spiegels van onze ziel....

    Klik hier...!

  11. #11
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    Ja man cooooooooooooool !!! ALS HET WAAR WAS GEWEEST. Jullie hebben blijkbaar niet goed opgelet in de geschiedenis lessen. Want dan zouden jullie weten dat Hitler Anti christelijk was en hij zag het Christendom als een symptoom van verval.

    heb je wat bronnen voor ons ?
    ben jij trouwens marokkaans ?
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  12. #12
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    Ja ik ben Marokkaans, maar lieve schat er zijn zoveel boeken te vinden over Adolf Hitler en op internet vind je zat artikelen.
    Maar je hersens gebruiken levert ook veel op, ik bedoel hij was voornamelijk Anti christelijk omdat het afstamt van het joodse geloof. Plus Adolf was vegetarier en beide geloven (het jodendom en het chrsitendom) hadden geen voeling met het dielrlijk element. En hij was van mening dat dze geloven uiteindelijk zullen worden vernietigd. Hij was voornamelijk uit principe vergetarier. (wat heel raar is als je ziet hoe wreed hij tegen de mensheid was).
    maar de opmerking van Mohammed Ali klopt in essentie. Waarom wordt hem die vraag gesteld ?
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    Ja man cooooooooooooool !!! ALS HET WAAR WAS GEWEEST. Jullie hebben blijkbaar niet goed opgelet in de geschiedenis lessen. Want dan zouden jullie weten dat Hitler Anti christelijk was en hij zag het Christendom als een symptoom van verval.

    he Historucus.... de vraag is waarom word hem die vraag gesteld?

    Ben jij moslims, zoja wat zou jij ervan vinden als men die vraag aan jou stellen???
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox