1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    63
    24-11-2003

    littekens: hoe gaan ze sneller weg

    dag mensen,

    Een hele moeilijke vraag voor jullie: Weten jullie op wat voor manier je de genezing van een litteken kan bevorderen?
    Ik heb een neuspiercing gehad, deze heb ik al een jaar geleden eruitgehaald en dicht laten groeien, maar je ziet nog steeds een roodgekleurd litteken! Ik smeer er steeds foundation overheen om het te camoufleren, maar toch..... ik zou er zo snel mogelijk van af willen zijn. Hebben jullie tips; bijvoorbeeld zonne(bank)straling of is dit juist slecht: word je litteken dan juist nog roder...

    Alvast bedankt xxx
    keep your friends close, but keep your enemies CLOSER

  2. #2
    Geloof in jezelf.

    Reacties
    5.700
    05-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Dan had je maar beter GEEN neuspiercing moeten nemen.....Trouwens..Neuspiercing is HARAM..


    Is niet lullig bedoeld ofzo...Maar de waarheid is HARD
    De meest zwakke persoon is degene die niet bidt.

    Vertrouwen in jezelf is vertrouwen in de wijsheid van Hem, de Wijze die jou heeft geschapen.

  3. #3
    ShiBa RibaAaaa

    Reacties
    114
    01-07-2003

    honing op smere...ooit ies gehoord



    en trouwens iedereen doet waar dat ij goesting in heeft, dan heeft ze een neuspiercing gehad, ze is toch oud genoeg om te beslissen wat ze wel beter doet of nie....


    ook nie lullig bedoeld ofzo..maar de waarheid is Hard
    ShiBBaaAAA RiBBaaaAAA....

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    in de zon liggen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    174
    27-01-2004

    Help honing voor littekens te genezen?
    mijn nick zegt genoeg toch

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    deze tip heb ik ook op een site gevonden, met allemaal tips van mensen die dat daar hebben geplaatst... ik weet niet of het werkt he:

    Littekens
    Gooi de schil van een appel niet weg, maar wrijf de vochtige kant over je littekens. Het zorgt ervoor dat de littekens sneller vervagen.

  7. #7
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    er bestaan toch tegenwoordig pleisters voor? kijk eens in de drogisterij meissie

  8. #8
    *Tatouzient*

    Reacties
    71
    02-02-2004

    Ja neuspiercing is harram en moest je et maar nie doen ....maar ga naaar de dokter misschien kan hij informatie geven

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    63
    24-11-2003

    nou maghrebgirl, mouny en gizowizo, thanx voor de tips! En voor de rest: ga lekker andere mensen lastig vallen met wat haram is en wat niet want het kan me niks schelen ok.
    keep your friends close, but keep your enemies CLOSER

  10. #10
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    maarjah ga maar na de dokter of zoals ze al zei de zon of honing of met melk je huid dat helpt ook hebt het gehoord weet nie of het so is
    " Vrienden zijn Speciaaal

  11. #11
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ze is geen moslim
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door touriya2 Bekijk reactie
    dag mensen,

    Een hele moeilijke vraag voor jullie: Weten jullie op wat voor manier je de genezing van een litteken kan bevorderen?
    Ik heb een neuspiercing gehad, deze heb ik al een jaar geleden eruitgehaald en dicht laten groeien, maar je ziet nog steeds een roodgekleurd litteken! Ik smeer er steeds foundation overheen om het te camoufleren, maar toch..... ik zou er zo snel mogelijk van af willen zijn. Hebben jullie tips; bijvoorbeeld zonne(bank)straling of is dit juist slecht: word je litteken dan juist nog roder...

    Alvast bedankt xxx
    L-lysine nemen 500 mg p dag + vit c 3000 mg p dag + masseren om littekenweefsel rekbaar te maken. Bijv met Calandula olie.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    289
    14-09-2020

    Als ze nog roos/rood zijn heb je veel kans dat het bijna volledig onzichtbaar wordt. Bescherm je goes tegen de zon. Masseer goed met olie. Dit zal de bloedcirculatie onder de huid bevorderen waardoor het beter zal genezen. Btw iedereen heeft wel ergens littekens dus maak je daar niet te druk om

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door organicgirl_bio Bekijk reactie
    Als ze nog roos/rood zijn heb je veel kans dat het bijna volledig onzichtbaar wordt. Bescherm je goes tegen de zon. Masseer goed met olie. Dit zal de bloedcirculatie onder de huid bevorderen waardoor het beter zal genezen. Btw iedereen heeft wel ergens littekens dus maak je daar niet te druk om
    Hallo princessarabia met tweede account.
    Als je dit slim wilt aanpakken moet je niet dezelfde schrijf style aanhouden, noch praten over je eeuwige argan olie en al helemaaaal niet onder alles reageren waar ik reageer! Dat is ook echt alles wat je weet argan olie haha. #debielos#
    #Eeuwige na Aapster# hopeloos#
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5
    12-03-2015

    Microneedling beste methode om littekens te verwijderen

    https://www.treatwell.nl/en/place/instituut-gaea/