1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    duurste kledingstuk ooit

    wat is het duurste dat je ooit hebt gekocht? dus schoenen, kleren en zo

    ik heb een x schoenen gekocht van 180 euro en ik na een maand was ik er al op uitgekeken.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    676
    24-10-2003

    broek 170 gelijk al mn geld weg
    Heb jij nog baby/kinder kleding en spulletjes die je niet gebruikt? Ik geef ze aan kinderen in Marokko!

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4305627

  3. #3
    .

    Reacties
    11.311
    10-11-2002

    schoenen 300gulden toen timberlands en 150euro

    " Douk 'l Tyour Li Tarou, Fe Sma' 3Amlou Da-á-ra' "


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    166
    05-07-2002

    Ik heb een alweer een tijd geleden een leer/suede jas colbertje van Hugo Boss gekocht. Het koste mij 500 Euro. En ik draag m nu nog steeds. Maar ik zou niet meer zo gauw zo iets duurs kopen.
    Wie het laatst lacht ............>>>>> snapt de grap niet..

  5. #5
    tOfFfFsTe LiD

    Reacties
    2.066
    16-09-2003

    10 euro

    zeeman en de vlooienmarkt



    ©Avatar made by MüeZli

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door Misslai_d
    broek 170 gelijk al mn geld weg
    gulden of euro's? maar ja als guldens zijn, is het nog veel eigenlijk

  7. #7
    ~~dansende lid~~

    Reacties
    285
    06-12-2003

    n broek van 270 van evisu

    gelijk mn floes op

    op 20 euro na dan hehehe

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    534
    23-02-2004

    Een marokaanse feestjurk (takschitta) voor 200 euro is toch wel iets van 400 piek en nu ook nog eens 2 maten groter.
    en ook nog nooit aangehad....rampzalig

  9. #9
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Broek van Diesel model Medico €170.00..supermooi !! Ik was gelijk blut..Ik zou het nu niet zo snel meer doen..

  10. #10
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Vorige week een pak gekocht voor het huwelijk van mijn beste vriendin.... ik durf niet eens te zeggen hoeveel het gekost heeft.. als mijn ma der achterkomt!!! kan ik mijn spullen pakken/.... ik heb gezegd dat ie 120€ gekost heeft.. maar het is eigenlijk 4x zoveel.. saffie .. geld op tot de zomer!!

  11. #11
    nopezzzzzzzz senior

    Reacties
    149
    14-12-2003

    Heb een keer een jas gekocht van FERRE (ik kende dat merk toenertijd niet eens) Ik vond hem zo mooiiiiiiiii, hij was 1160 gulden, dus niet euro. Verder koop ik regelmatig schoenen bij shooballo, die zijn ook best prijzig.........ow jah en ik heb recent een jas gekocht van 300 euro, hij was 600! Maar ik wil erbij vermelden dat dure kleding soms belachelijk is om te kopen,want meteen nadat je het hebt gek, vermindert de waarde ervan! Trouwens als je mooi bent,staan de goedkope dingen je ook mooi!
    respect voor 1=respect voor allen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    86
    18-01-2004

    voor de trouw van een nichtje heb ik enkele jaartjes geleden een avondjurk gekcoht van bijna 400€ die dag was het de moeite om em aan te doen maar sindsdien hing ie in de kast want zoveel feesten waren er niet en ik kon em moeilijk 10X aan dus heb ik em vorig jaar maar weg gegeven in Marokko daar zal ie waarschijnlijk meer gebruikt worden...
    Mensenkennis begint bij Zelfkennis

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door Mouny
    Vorige week een pak gekocht voor het huwelijk van mijn beste vriendin.... ik durf niet eens te zeggen hoeveel het gekost heeft.. als mijn ma der achterkomt!!! kan ik mijn spullen pakken/.... ik heb gezegd dat ie 120€ gekost heeft.. maar het is eigenlijk 4x zoveel.. saffie .. geld op tot de zomer!!

    Origineel gepost door Sofija
    Heb een keer een jas gekocht van FERRE (ik kende dat merk toenertijd niet eens) Ik vond hem zo mooiiiiiiiii, hij was 1160 gulden, dus niet euro. Verder koop ik regelmatig schoenen bij shooballo, die zijn ook best prijzig.........ow jah en ik heb recent een jas gekocht van 300 euro, hij was 600! Maar ik wil erbij vermelden dat dure kleding soms belachelijk is om te kopen,want meteen nadat je het hebt gek, vermindert de waarde ervan! Trouwens als je mooi bent,staan de goedkope dingen je ook mooi

    :schok: jullie zijn echt het toppunt

  14. #14
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door maghrebgirl20
    :schok: jullie zijn echt het toppunt

    Meissie.. toen ik de trein terugnam na huis belde ik me ma.. keltlieja... iewa heb je iets gekocht.. ik ja! Keltlie je weet als het bonnetje meer als €150 aangeeft trap ik je persoonlijk terug na het centrum van ehv..
    Wollah meteen alle kaartjes eraf getrokken!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door Mouny
    Meissie.. toen ik de trein terugnam na huis belde ik me ma.. keltlieja... iewa heb je iets gekocht.. ik ja! Keltlie je weet als het bonnetje meer als €150 aangeeft trap ik je persoonlijk terug na het centrum van ehv..
    Wollah meteen alle kaartjes eraf getrokken!
    ken dat, of als ik met 3 tassen thuiskom, 2 verstoppen