1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Dove Gezichtscreme Essentiele Elementen

    Citaat Geplaatst door 007_letizia
    ...Is heel

    Ik zocht al heel lang naar een goede gezichtscreme voor heel de dag; en deze is echt goed. Wel wat prijziger dan gewoon die simpele standaart pot van Nivea, maar dan heb je wel wat.

    Dat was het. Just a tip.
    .

  2. #2
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Ik heb hem een paar weken geleden gekocht en ben er helemaal neit tevreden over.. maar iedereen is anders..

    Hij droog mijn huid namelijk uit en krijg er rode vlekjes vn

  3. #3
    **getrouwd**

    Reacties
    153
    26-01-2004

    Re: Dove Gezichtscreme Essentiele Elementen

    Origineel gepost door 007_letizia
    ...Is heel

    Ik zocht al heel lang naar een goede gezichtscreme voor heel de dag; en deze is echt goed. Wel wat prijziger dan gewoon die simpele standaart pot van Nivea, maar dan heb je wel wat.

    Dat was het. Just a tip.
    Ik ben er ook superblij mee!

  4. #4
    NVT

    Reacties
    325
    19-01-2003

    Dat standaard nivea potje dat je bedoelde is wat ik al jareeeeenn opdoe ..
    ik vind dat gewoon de beste !!
    NVT

  5. #5
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door SweetMe
    Dat standaard nivea potje dat je bedoelde is wat ik al jareeeeenn opdoe ..
    ik vind dat gewoon de beste !!
    Ja, met die bekende lekkere geur
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    200
    20-12-2003

    Jaaaa! Deze creme is heel goed! Ik heb m ook gekocht en ben er heel tevreden over. Voor een optimaal resultaat heb ik ook maar het gezichtsschuim en de n8creme gehaald. In 1 woord: heerlijk!! Echt fantastisch. Mensen, ik zou zeggen: probeer t!
    Weet dat wat aan jou is voorbij gegaan, jou niet moest overkomen en weet dat wat jou is overkomen, niet aan jou voorbij kon gaan.

  7. #7
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Voor een normale tot droge huid is die dagcrème goed.

    Heb je een normale tot vette huid dan kun je uit die zelfde serie de daglotion gebruiken. Deze is wat dunner en wateriger omdat je anders juist puistjes gaat krijgen als je je huid 'verstopt' met een vette dagcrème.

    Maar die serie van Dove is inderdaad heel goed. Ze hebben nu ook een oog-crème. Die moet je 2-maal daags opdoen, zo krijg je ook geen opgezwollen oogleden enzo. Heel goed!

    Ik gebruik op het moment voor gezicht en lichaam alles van Dove. Ik heb testers gekregen van Biodermal en als deze me meer bevalt wil voor gezicht overgaan op Biodermal. Deze is denk ik voor mij nét iets beter.

  8. #8
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    dove gebruik ik ook altijd maar ken meisjes die krijgen er haar van op hun gezicht
    " Vrienden zijn Speciaaal

  9. #9
    .....

    Reacties
    10.412
    07-01-2004

    Ik heb ook alles van dove en het is inderdaad heel goed




















    Missy dina i love you :blauwkus:

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    15
    14-09-2003

    heeeeeeey big sis :blauwkus:

    Hahah ja mensen me zus (boug85) heeft echt alles van dove maar dan bedoel ik ook ECHT alles....




    Ben blij dat ik je morgen weer zie
    Love you sis :blauwkus: