1. #1
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Nagel bijten

    Ik d8 dat ik het afgeleerd had maar helaas

    Wie zit er met het zelfde probleem en hoe kom ik weer vanaf!!

  2. #2
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Origineel gepost door Dunya_magrebia
    Ik zit zelf niet met het probleem maar ik weet wel dat het ernstige gevogen kan hebben. Je kan er bijv. suikerziekte van krijgen enzv.
    In de kruidvat heb ej een soort spul dat je op je nagels moet doen het is doorzichtig dus je ziet het niet(lijkt een beetje op nagelak)
    ik weet niet hoe het heet kmaar het werkt wel! ik wens je veel sucses

    Ik weet welk spul je bedoelt..Het smaakt naar verrotte ei
    Heb het geprobeerd maar nee,niet voor herhaling vatbaar!!
    Zo vies dat je er de rillingen van krijgt!!
    Maar ik wist niet dat het ernstige gevolgen kan hebben,dat kan wel werken.De gedachten alleen al doen je het afleren..

  3. #3
    Geloof in jezelf.

    Reacties
    5.700
    05-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik bijt niet nagels..maar heb al bijna mijn hele jeuk aan de zijkanten van mijn nagels..(Middelvingers..) (Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

    Ik heb van alles geprobeerd...Heet water met zout..heb zelfs scherpe
    dingen ''ingestoken''.....Scherpe messen, scharen pincet van alles..Maar nog steeds die JEUK ...!!!

    Ik heb laatst gehoord dat ik dwangnagels heb...? Kan iemand mij iets meer over vertellen ofben ik de enige???

    Alvast bedankt
    De meest zwakke persoon is degene die niet bidt.

    Vertrouwen in jezelf is vertrouwen in de wijsheid van Hem, de Wijze die jou heeft geschapen.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    411
    10-01-2004

    jah , als jullie daar een tip voor weten,

    wil ik het ook graag horen,
    ..
    mijn broertje bijt namelijk ook altijd zijn nagels af...

    inclusief die van zen tenen...

    ik weet het klinkt heel erg smerig maar ja....

  5. #5
    Geloof in jezelf.

    Reacties
    5.700
    05-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Niemand die mij kan helpen??
    De meest zwakke persoon is degene die niet bidt.

    Vertrouwen in jezelf is vertrouwen in de wijsheid van Hem, de Wijze die jou heeft geschapen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-11-2003

    ik byt myn nagels ook ,k heb vanalles geprobeerd maar nog nix heeft me geholpen.........ik zet nu altijdt nepnagels
    MiJn HaRt Is GesToLe..k BeN T KwIjT..HeT BeHoOrT nU ToE AaN DiE VaN JoU..voOr AlTijD!!!(K)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    676
    24-10-2003

    je hebt toch van dat zure spul dat je als nagellak op je nagels moet zette..en elke keer als je bijt proef je zuur en blijf je er van af
    Heb jij nog baby/kinder kleding en spulletjes die je niet gebruikt? Ik geef ze aan kinderen in Marokko!

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4305627

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    ik ben ook al verslaafd aan nagelsbijten!!! heel kut maja....

  9. #9
    Allah Akbar

    Reacties
    314
    08-10-2003

    probeer die nagelak van Herome het is heel licht rood doorzichtig en als je je nagels er mee lakt en er 1 keer opbijt gadver gelooof me je bent ermeteen vanaf geloof me zelf gedaan en ik bijt al 2 jaar niet meer!!

    Soubhanallah wa al hamdoelilah wa la illaha ill allah wa allaho akbar



    Ik Kan Wense Voor Een Beter Leven Tot Ik Erbij Neerval..Maar De Wens Zelf Begint Bij Mij Zelf..



    How Much Pain I feel In This Dunya Even If Al My Problems Are Gonna Break My Soul ..It Will Never Take Away My Believe For Islam..Cuz In The End That's All I Have In This Dunya..End That's Gonna Save Me From All The Pain And All My Fears..


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Zelfdiscipline is ervoor nodig..
    Ik zelf probeerde het met valse nagels.
    Ik kon er natuurlijk nie meer opbijten het ging nie.
    Maar zodra die nagels eraf waren.
    Ben ik weer begonnen waar ik was met nagelbijten.
    Jammer.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ik ben ook een nagelbijter Ik ben erachter gekomen dat er in nagels een soort van een stofje inzit dat verslavend is.Wie weet hier meer van?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  12. #12
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Origineel gepost door love_tinghir
    Ik bijt niet nagels..maar heb al bijna mijn hele jeuk aan de zijkanten van mijn nagels..(Middelvingers..) (Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

    Ik heb van alles geprobeerd...Heet water met zout..heb zelfs scherpe
    dingen ''ingestoken''.....Scherpe messen, scharen pincet van alles..Maar nog steeds die JEUK ...!!!

    Ik heb laatst gehoord dat ik dwangnagels heb...? Kan iemand mij iets meer over vertellen ofben ik de enige???

    Alvast bedankt

    Nog nooit van gehoord..maar misschien is het een vorm van exceem,Denk dat je het beste hiervoor naar de huisarts kan gaan of een manicure misschien..

  13. #13
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Origineel gepost door 3ayshalak
    probeer die nagelak van Herome het is heel licht rood doorzichtig en als je je nagels er mee lakt en er 1 keer opbijt gadver gelooof me je bent ermeteen vanaf geloof me zelf gedaan en ik bijt al 2 jaar niet meer!!

    Ik had het hier voor ook in tijden niet meer gedaan maar nu
    Daarvoor heb ik ook van alles uitgeprobeert..
    Dikke lagen nagellak,kunstnagels,nagellak voor de nagelbijters,Marokkaanse spul..
    Een ramp oe safi

  14. #14
    Allah Akbar

    Reacties
    314
    08-10-2003

    Origineel gepost door C_OUJDIA
    Ik had het hier voor ook in tijden niet meer gedaan maar nu
    Daarvoor heb ik ook van alles uitgeprobeert..
    Dikke lagen nagellak,kunstnagels,nagellak voor de nagelbijters,Marokkaanse spul..
    Een ramp oe safi
    ahaha meskiena dus nu ben je er nog steeds niet vanaf??
    Kus

    Soubhanallah wa al hamdoelilah wa la illaha ill allah wa allaho akbar



    Ik Kan Wense Voor Een Beter Leven Tot Ik Erbij Neerval..Maar De Wens Zelf Begint Bij Mij Zelf..



    How Much Pain I feel In This Dunya Even If Al My Problems Are Gonna Break My Soul ..It Will Never Take Away My Believe For Islam..Cuz In The End That's All I Have In This Dunya..End That's Gonna Save Me From All The Pain And All My Fears..


  15. #15
    't verloofde Lid

    Reacties
    1.989
    14-12-2003

    ik bijt ook nagels,en ik kan het maar nie stoppen,zelfs al eet ik kauwgom heb ik nog de drang om te bijten.
    en ik heb al van dat spul geprobeerd om op je nagels te doenzodat je nie gaat bijten,maar dat haal ik er dan gewoon weer af met mn tanden en ga weer verder,echt heel erg....en ik kan maar nie stoppen,ziet er nie uit..
    Gekken laten zelfs normale mensen gekke dingen doen