1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    63
    24-11-2003

    siliconen

    Salaam iedereen,

    Ik zit erover te denken een borstvergroting te nemen. Ik heb cup a, ik wil graag naar een cup c. Wie van jullie heeft ervaring met een borstvergroting of tips voor me? Bijvoorbeeld, waar ik het beste een lening zou kunnen afsluiten of welke soort implantaten het beste zijn. En jongens, wat vinden jullie eigenlijk beter: een natuurlijke cup a (en geloof me: dat is vet weinig, bij mij in ieder geval wel) of een siliconen cup c?
    Alvast bedankt voor de reacties.

    xxx
    keep your friends close, but keep your enemies CLOSER

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    193
    28-11-2003

    meid je bent toch niet serieus bezig....ga je nou echt siliconen plaatsen???
    ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    103
    30-12-2003

    Lieverd, cosmetische chirurgie is haram in de Islam!
    Dit is mijn ondertekening

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    63
    24-11-2003

    maar ik ben niet moslims
    keep your friends close, but keep your enemies CLOSER

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    193
    28-11-2003

    maar je heet touriya2 ....maar meid wees voorzichtig voor zulke dingen...een silicoon kan ook gaan lekken enssoo..vraag eerst goed na over de voordelen en nadelen hiervan...maar good luck meid,hoop dat het goed komt.
    ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Re: siliconen

    Origineel gepost door touriya2
    Salaam iedereen,

    Ik zit erover te denken een borstvergroting te nemen. Ik heb cup a, ik wil graag naar een cup c. Wie van jullie heeft ervaring met een borstvergroting of tips voor me? Bijvoorbeeld, waar ik het beste een lening zou kunnen afsluiten of welke soort implantaten het beste zijn. En jongens, wat vinden jullie eigenlijk beter: een natuurlijke cup a (en geloof me: dat is vet weinig, bij mij in ieder geval wel) of een siliconen cup c?
    Alvast bedankt voor de reacties.

    xxx
    Er zijn heel veel meiden die een A-cup hebben, kijk maar als je een keer over het strand loopt of in het zwembad. Dan zul je zien dat je niet de enige bent

    Maar wil je het toch graag, dan raad ik je aan om heel goed na te denken over de voor- en nadelen. Het is namelijk zo dat je je siliconen om de paar jaar moet vervangen en dat lijkt me geen pretje. Dus laat je goed informeren, ook over de risico's van de ingreep.

    Ik zou je persoonlijk adviseren om het niet te doen

    Misschien kun je bij je huisarts terecht voor een hormonenkuur. Als ik me niet vergis schijnt dat ook te helpen. Dan krijg je op natuurlijke wijze wat vollere borsten.

    Maar siliconen... ik zou het niet doen.

    Succes

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    200
    20-12-2003

    En dan wil je nog weten wat de jongens ervan vinden! Voor wie doe je t dan? Voor jezelf of voor the guys? Kom op zeg!!! Wees blij met wat je hebt, of t nu veel of weinig is... Allah heeft je zo geschapen en t is haram om daar verandering in te brengen. Die onzekerheid over je borsten is een psychisch mindgame van Shaytan... Don't listen to HIM!
    Ik geef je 1 advies: doe het niet...
    Weet dat wat aan jou is voorbij gegaan, jou niet moest overkomen en weet dat wat jou is overkomen, niet aan jou voorbij kon gaan.

  8. #8
    Ergens Vér weg..

    Reacties
    5.223
    26-09-2003

    Origineel gepost door Allure_80
    En dan wil je nog weten wat de jongens ervan vinden! Voor wie doe je t dan? Voor jezelf of voor the guys? Kom op zeg!!! Wees blij met wat je hebt, of t nu veel of weinig is... Allah heeft je zo geschapen en t is haram om daar verandering in te brengen. Die onzekerheid over je borsten is een psychisch mindgame van Shaytan... Don't listen to HIM!
    Ik geef je 1 advies: doe het niet...
    ben het helemaal met je eens..
    maar ze zegt dat ze geen moslim is...
    en wat ik ook niet begrijp als je geen moslim bent waarom heet je dat touriya en begin je aan het begin van je verhaal met salaam..
    moehim k raad je aan het niet te doen het is by the way erg gevaarlijk..
    en wees gewoon blij met wat je hebt..
    bousaa..chaimae:blauwkus:

    Góne.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    63
    24-11-2003

    waarom ik touriya heet hahahhahahh, omdat niet alle half marokkaanse meiden moslims zijn: mijn ouders zijn katholiek....Ook de katholieken zijn vel tegen plastische chirurgie. Maare waarom zitten we hier over het geloof of de geloven te praten, hier is de uiterlijke verzorging-link............
    keep your friends close, but keep your enemies CLOSER

  10. #10
    tOfFfFsTe LiD

    Reacties
    2.066
    16-09-2003

    Origineel gepost door touriya2
    waarom ik touriya heet hahahhahahh, omdat niet alle half marokkaanse meiden moslims zijn: mijn ouders zijn katholiek....Ook de katholieken zijn vel tegen plastische chirurgie. Maare waarom zitten we hier over het geloof of de geloven te praten, hier is de uiterlijke verzorging-link............
    ookal ben je geen moslim maar je bent katholiek dan nog moet je Gods schepping niet veranderen toch? Kijk als je nu hele grote borsten had en je had er erge lichamelijke problemen van dan kon je het wel doen voor je gezondheid. Maar het is jouw keus meid



    ©Avatar made by MüeZli

  11. #11
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    Wees blij met wat je hebt. Ik zou er als ik jou was heel goed over nadenken, het is niet zomaar wat...

    En vraag je af of het het allemaal wel waard is

  12. #12
    Ergens Vér weg..

    Reacties
    5.223
    26-09-2003

    Origineel gepost door touriya2
    waarom ik touriya heet hahahhahahh, omdat niet alle half marokkaanse meiden moslims zijn: mijn ouders zijn katholiek....Ook de katholieken zijn vel tegen plastische chirurgie. Maare waarom zitten we hier over het geloof of de geloven te praten, hier is de uiterlijke verzorging-link............
    huuh...begrijp het niet egt helemaal..
    maar je zou gewoon trots moete zijn met wat je hebt..
    en het is het helmaal niet waard die hele operatie enzo..
    moehim doe vooral wat je niet late kunt...

    Góne.


  13. #13
    .

    Reacties
    11.311
    10-11-2002

    ja maar als wij moslims jouw advies geven worden wij daarop berekent maarja je moet doen wat je wilt en hoop dat het goed komt inchallah

    " Douk 'l Tyour Li Tarou, Fe Sma' 3Amlou Da-á-ra' "


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    63
    24-11-2003

    ok ok ik snap dat jullie t goed bedoelen, maar sommige kwamen een beetje agressief over
    keep your friends close, but keep your enemies CLOSER

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    43
    08-01-2004

    wat je zegd heb ik niks op tegen als jij je beter zou voelen en meer zelfvertrouwen zou hebben met siliconen maar dat van die JONGENS komop het is jou keus
    en als je nu al twijfeld of jongens zn raad gaat vragen denk ik niet dat je echt plezier van je siliconen zou hebben.
    dat is iets van je eigen en VOOR je eigen op de 1e plaats daarna kan je kijken wat men ervan vind.
    maar als je het heel graag wilt zou ik het doen en als je het niet zeker weet neem nog een jaartje de tijd