1. #16
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door doc25
    kom langs. Ik weet wel raad met borsten die dreigen te gaan hangen

    Heb je afgestudeerd voor plastische chirurgie dan? Zo niet dan weet je het niet
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  2. #17
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door maneschijn
    Wel schaf je dan maar een hele voorraad aan
    Hoeveel ga je er gemiddeld nemen..... aangezien we toch niet meer mogen eten..... dan maar pilletjes nemen hé

    Hahahaha ja das een goeie...
    Dan maar pilletjes....
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  3. #18
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door maneschijn
    Horen kleine kindjes nu niet te slapen
    nee, mijn werk hier is nog niet af. Ik moet eerst al jullie borsten strak masseren

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    236
    31-01-2004

    Origineel gepost door doc25
    nee, mijn werk hier is nog niet af. Ik moet eerst al jullie borsten strak masseren

    Wel je zit ergens verdwaald in dromenland zie ik.........droom zacht zou ik zeggen
    “Het wereldlijke leven is een vreugde en het beste vreugde daarvan is een rechtvaardige vrouw”

  5. #20
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Doc wakker worden!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  6. #21
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door maneschijn
    Wel je zit ergens verdwaald in dromenland zie ik.........droom zacht zou ik zeggen
    ik droom nu over jou

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    223
    19-10-2005

    wisseldouches helpen ook. warm water eerst en dan koude straal en dan weer warm en ga zo maar door. en eindig met koud water. worden ze echt stevig van. of van die goedkope maanverbandjes natmaken, in de vriezer en dan in je beha. door de kou stimuleer je de bloedsomloop en word je huid steviger. en inderdaad de oefening met je handpalmen tegen elkaar.