1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    43
    08-01-2004

    acryl of gel

    hee dames
    wat vinden jullie mooier en fijner om te hebben
    ACRYL NAGELS, GEL NAGELS

    ik wil ze graag laten zetten daarom thnx alvast DIKKE KUSS

  2. #2
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Niet aan beginnen mijn mening, kost te veel geld, en je kunt niet eens normaal schoonmaken
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    43
    08-01-2004

    hahaha SCHOONMAKEN dat word een probleem dan maar een vriendin van me zei dat je er wel aan went ( ik hoop het maar anders flipt me moeder )
    en geld.. mijn moeder betaald zulke dingen Ghehe

  4. #4
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door SiLLYMe
    hahaha SCHOONMAKEN dat word een probleem dan maar een vriendin van me zei dat je er wel aan went ( ik hoop het maar anders flipt me moeder )
    en geld.. mijn moeder betaald zulke dingen Ghehe
    Hahahahah dan moet je het zelf weten meid, ik heb je gewaarschuwd
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    43
    08-01-2004

    jaa je hebt me gewaarschuwd dat zal ik altijd onthouden als er iets gebeurd hahaha

    heb je zelf ooit nagels gehad trouwens je hebt er slechte ervaringen mee he hahaha

  6. #6
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Neeee aub niet heb nooit nagels gehad hahahhaa nee hoor, ik bijt ze altijd, vroeger erger als nu...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    43
    08-01-2004

    jaa nagelbijten waarom ik het doe weet ik ook niet maar ik heb nog stompjes over

    haha echt lelijk

  8. #8
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door SiLLYMe
    jaa nagelbijten waarom ik het doe weet ik ook niet maar ik heb nog stompjes over

    haha echt lelijk
    Wil je daarom die neppe nagels gaan gebruiken?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    43
    08-01-2004

    hahaha jaa ik wil me stompjes gaan verbergen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    18
    13-10-2003

    Ik zou voor acryl gaan en je kunt er alles mee doen dus ook je mammie helpen met schoonmaken. Mijn mammie flipte toen ik ze net had ook maar nu heeft ze er vrede mee zolang ik maar help poetsen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-11-2003

    by my bleef acryl langer op zitten.....my kost het nix me schoonzus zet het!!!!!hahahah
    MiJn HaRt Is GesToLe..k BeN T KwIjT..HeT BeHoOrT nU ToE AaN DiE VaN JoU..voOr AlTijD!!!(K)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    43
    08-01-2004

    hahaha hmm dan denk ik dat ik voor acryl ga whaa ik wil ook zo een schoonzus

  13. #13
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door SiLLYMe
    hahaha hmm dan denk ik dat ik voor acryl ga whaa ik wil ook zo een schoonzus
    Dus je gaat voor acryl?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.401
    04-09-2001

    Ik heb ze vandaag gezet en mijn moeder flipte Ze vind ze wel mooi, maar niet bij mij passen En pa heeft ze nog niet gezien...Verder moet ik gewoon wennen aan typen enz..maar ik vraag me af hoe ik nu naar de wc ga

    Acryl btw oogt natuurlijker


  15. #15
    .

    Reacties
    11.311
    10-11-2002

    haha:lol ouidath k hlp wel bij de wc



    nagelsss


    k knip ze altijd gelijk af als r een randje groeit haha lekekr kort

    " Douk 'l Tyour Li Tarou, Fe Sma' 3Amlou Da-รก-ra' "