1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Angry maagdenvlies

    Citaat Geplaatst door ahlam17
    als een meisje maagd het huwelijk in gaat verdient ze ook een man die ook nog maagd is, maar daar denken jullie helemmaal niet aan, toch???
    maar de dames die voor het huwelijk gemeenschap hebben gehad denken ook niet na, om dan nog aan je maagdenvlies (als dat bestaat!!!) te denken vind ik een beetje te laat.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    197
    30-08-2002

    eigenlijk wil ik twee
    is the bibel god"s word? www.islamicity.com/multimedia/cybertv/ch28/

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    79
    05-09-2002

    Origineel gepost door Cyclop
    ik ga een meisje van 14 jarige leeftijd zoeken trouw akt tekenen,en op haar 17de trouwen......[het heet 3ala sonet allah wa rasouleih] zo doe ik dat

    Wat is dit nou voor onzin. Je gaat trouwen met een 14 jarige maagd en wacht tot ze zeventien is dan pas is het echte feest. En dat terwijl jij al op je 16tiende ontmaagd was. En nog praten in de naam van rasoul. Shame on u. Want voor je eisen gaat stellen aan je aanstaande, bedenk dat jij ook verplicht was om als maagd het huwelijk in te gaan.
    ina Allah ma3a asa-birien

  4. #4
    Ish de Ish de Isha!!

    Reacties
    571
    16-10-2002

    Wat een onzin!!!! Je lult maar raak!En het feit dat een op de pedofilie-tour gaat zonder pedo-pas zegt heel wat over een persoon, namelijk dat je onzin uitkraamt! En dat "jouw ding niet stuk gaat" is zoiets banaals! En men doet alsof ze heel van de islam afweten en zeggen dingen die volgens hen is de Koran staat! Er staat wel degelijk dat zowel de vrouw als de man maagd het huwelijk ingaat. Het feit is dat je het bij een meisje kan checken of ze maagd is of niet. En dat je het bij een jongen niet kan checken, denkt deze dat niemand het weet. Dat kan wel zo zijn maar vergeet niet Hem die Boven is Ziet Alles!!! En Hij is toch het belangrijkste? Dat je met je 16e ontmaagd was is niet stoer, het bewijst alleen maar dat je toen geen hersens had en die nu nog steeds niet hebt!

  5. #5
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Origineel gepost door Cyclop
    ben vanaf 16 jaar niet meer maagd maar dat zegt niks mijn ding is nog heel.voor meisjes is het anders de ding gaat kapot
    Laf hoor, maar dat er LICHAMELIJK bij een vrouw iets kapot gaat, dat klopt.
    Maarre... er gaat ook iets kapot bij de man hoor (tenminste als je veel waarde hecht aan maagdelijkheid). Niet fysiek maar psychisch.
    En als ik je zo hoor praten, lig je niet echt wakker van dat je geen maagd meer bent. Ben je dan niet een beetje laf en hypocriet om het dan toch van een ander te verwachten?

    M.a.w. je ervaart niet alleen een lichamelijke verandering maar ook een psychische verandering. Helaas is de ene wel aan te tonen en de andere niet...

  6. #6
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Ik geloof dat er mannen zijn die maagd het huwelijk in gaan...ik hoop dat ik zo een tegen kom en met hem mijn leven ga delen...

    Maar ook al is die niet maagd...ik ga er niet wakker van liggen..(ik verwacht wel dat ie er spijt van heeft dat ie voor het huwelijk gemeenschap heeft gehad)
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  7. #7
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Origineel gepost door jimpie
    Ik geloof dat er mannen zijn die maagd het huwelijk in gaan...ik hoop dat ik zo een tegen kom en met hem mijn leven ga delen...

    Maar ook al is die niet maagd...ik ga er niet wakker van liggen..(ik verwacht wel dat ie er spijt van heeft dat ie voor het huwelijk gemeenschap heeft gehad)
    Meid, het spijt me maar zo´n man kom je niet tegen (ik hóop het echter wel voor je)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    42
    30-07-2002

    ik kon het eerst ook niet geloven dat er jongens bestaan die maagd zijn maar (zegt hij vertouw hem ook daarop) mijn vriend is ook maagd dat komt omdat hij heel veel respect heeft voor zijn geloof dus mannen ALLAH TEST ONS GEDULD

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    87
    22-10-2002

    Heel veel meisjes denken dat alle jongens niet maagd zijn. maar dat is niet zo, heel veel zijn maagd maar kunnen daar niet voor uitkomen, omdat ze bang zijn dat iedereen denkt dat ze het leven niet hebben gezien. ik heb veel respect voor de gene die het wel is en heb diep medelijden vooral met de mensen die hun maagdelijkheid bij een **** waar ze voor betalen verliezen. Jongens weer er juist trots op dat je datgene wat je vrouw voor JOU heeft bewaard ook voor haar te bewaren!! Wat jij van je vrouw verwacht moet je ook voor haar zijn!!

    Wij vergeten vaak dat maagdelijkheid voor allebei is, en niet alleen voor de vrouw. Want wat secret agent zegt, t is gewoon zo als je bij de dames niet kon zien dat ze niet ontmaagd zijn was het ook het zelfde als bij ons jongens!!

    maar diep respect voor degene (meisje of jongen) die het voor zijn lhalal bewaart!! petje af.
    Leef je eigen leven en niet die van anderen. Doe wat jij wil doen en niet wat anderen van je verwachten!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    87
    09-09-2002

    Lightbulb agree

    Daar heb je helemaal gelijk in NadoriAmin!!! Er zijn nu al meisjes die toch sex hebben voor het huwelijk terwijl ze weten dat het gecontroleerd kan worden, laat staan als het niet te controleren was. Maar ja dan zit je weer met een andere issue: probeer je jezelf en de gemeenschap voor de gek te houden of ALLAH s.w.t. In mijn optiek is het namelijk zo dat ook al kan je omgeving het niet controleren Allah s.w.t. kan ALLES controleren...

    Lina

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    836
    22-10-2002

    secret agent,

    heb je bericht aandachtig gelezen. alleen volgens mij begrijp je het niet helemaal. je vraagt je af of wij misbruik zouden maken van het feit dat het controleerbaar zou zijn. mijn antwoord daarop is simpel: NEE!!!
    tenminste ik niet, zal vooral niet generaliseren!!! mocht je niet meer maagd zijn en je aanstaande echtgenoot zou je vragen of je nog maagd bent en je antwoord ja, dan bedrieg je feitelijk gewoon de boel. met dit gevoel zou ik niet kunnen leven. voor mij telt wat er in de KORAN staat: geen sex voor het huwelijk, en zal er daarom ook niet aan beginnen. wat een jongen doet kan me weinig schelen, wil alleen vanmezelf zeker zijn dat ik mij aan ALLAH's woord heb gehouden.

    de groeten, raja!!




    Wees als je kunt voor anderen, een blijde zonneschijn. Dan zal ook jouw leven, niet zonder stralen zijn.


  12. #12
    Woorden en Daden

    Reacties
    232
    07-04-2002

    Origineel gepost door Secret*Agent
    he een vraagje aan de dames. niet boos worden he hahaha

    maar mijn vraag is kijk. stel dat wij ook niet konden zien of jullie ( meisje ) nog maagd zijn of niet zouden jullie de kans grijpen om het toch te doen voor het huwelijk???? eerlijk antwoorden en niet gelijk aangesproken voelen en beginnen te schelden is maar een vraagje. hahaha
    Dit is wel goeie vraag:

    Helaas zijn er marokkanen die het Islam en Cultuur combineren.......
    Volgens de Islam moeten wij allemaal maagd het huwlijk in gaan...maar volgens het cultuur niet.....

    De marokkaanse cultuur en de tradities zijn merendeels door de man verzonnen......dit omdat de vrouw vroeger weinig zeggenschap had.
    Dus als wij zouden zeggen dat je bij de vrouw fysiek niet kan controleren dat zij geen maagd zo zijn....denk ik zelf niet dat de vrouw daar heftig gebruik van zal maken.

    De traditionele vrouw denkt aan haar omgeving......
    De tijd waarin wij nu leven heeft de vrouw sterke meningen en argumenten.
    Wij leven in een sub-cultuur en de vrouw heeft ook een groot bijdrage aan deze cultuur.

    Conclusie:
    Ik denk dat het verschillend is per vrouw of zij maagd wil blijven voor het huwlijk...als wij nu kunnen zeggen dat je dit niet kan controleren.....
    Vrouwen gaan voornamelijk met mannen naar bed als de gevoelens een groot rol spelen bij mannen hoef dat niet.

  13. #13
    Woorden en Daden

    Reacties
    232
    07-04-2002

    Origineel gepost door AllacHtoon
    EEN VRAAGJE;

    Als er een vlies zou bestaan, dan de vagina afsluit, hoe kan het menstruatiebloed dan maandelijks weg vloeien. Er zou dan in de vagina een grote ophoping van menstruatiebloed ontstaan.

    graag julie antwoord
    antwoord:

    het maagdenvlies zit aan de rand van de vagina....je moet het niet zien als een vlies die het vagina afsluit.
    Misschien is het makkelijk als je je kan voorstellen dat je een lap heb met daarin een groot gat.........en door zo'n gat komt de menstruatie door. De maagdenvlies is meestal tussen stug en zacht in .....je heb ook vrouwen die een stugge maagdenvlies hebben .....maar dan zijn gelukkig weinig van.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    10
    24-12-2001

    Jullie zijn toch "sick". Als iemand voor hun zijn huwelijk sex heeft gehad , is dat tussen de persoon zelf en Allah. Als die persoon er spijt van heeft zal Allah hem of haar vergeven.

    De jongens die maar zitten te rotzooien moeten aan het volgende denken. Wat zou jij ervan vinden als je zus of je moeder Zina pleegt. Heb respect voor andere meisjes, je moet ze behandelen alsof het je eigen familie is.

    het is bullshit al die verhalen over maagdenvlies, die alleen met traditie en niks met Islam te maken hebben.

    Trouwens, er zijn ergere dingen dan Zina zoals slecht praten over anderen,

  15. #15
    Woorden en Daden

    Reacties
    232
    07-04-2002

    Origineel gepost door nourdine
    Jullie zijn toch "sick". Als iemand voor hun zijn huwelijk sex heeft gehad , is dat tussen de persoon zelf en Allah. Als die persoon er spijt van heeft zal Allah hem of haar vergeven.

    De jongens die maar zitten te rotzooien moeten aan het volgende denken. Wat zou jij ervan vinden als je zus of je moeder Zina pleegt. Heb respect voor andere meisjes, je moet ze behandelen alsof het je eigen familie is.

    het is bullshit al die verhalen over maagdenvlies, die alleen met traditie en niks met Islam te maken hebben.
    Hallo Nourdine

    Dit probeer ik ook aan de meiden en jongens wijs te maken......
    maar dat lukt niet....de vrouw is bang dat ze niet bloed omdat zij dan afgewezen word door de man en de familie.
    Ik wist echt niet dat er nog steeds tot nu toe zulke mensen leven op aarde....

    Wat jij zegt het tussen jouw en je man en Allah en niet de omgeving.