1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Question Jongensproblemen, vragen over hun rare karakter.. Vraag maar raak!

    Ik help jullie graag om een jongen goed te kunnen snappen

    Aangezien er een overschot is aan vragen, klachten over jongens die vrouwen het leven zuur maken sta ik er gelukkig niet alleen voor
    Mijn bro´s deverdeler, Billel, Zayko & Rachideke maken het mogelijk jullie vrouwen te helpen en te verlossen van alle vraagtekens !

    deVerdeler: Aka theBalancer, komt altijd met goede raad en zet de islaam graag centraal...

    Billel: The atacker. Deze broeder weet de juiste remmen te gebruiken op het juiste moment en zegt wat zijn hart hem vertelt te zeggen en is rechtuit...

    Zayko: The listener. Is een troostende schouder en luisterende oor voor elke lid op deze topic...

    Last but not least: Rachideke... de ideale schoonzoon (sorry ff reclame voor mezelf maken, ben niet voor niets marketeer ) Mijn missie is daar mijn raad geven waar het nodig is en de meningen en raden van bovenstaande leden van de lovedocter team verder onderbouwen endergelijke....


    Heb je een vraag die je liever niet openbaar stelt, dan kan je me gerust een pm sturen..







    Iedereen kan op elkaars reactie citeren, dan weet je dingen uit verschillende kanten!




  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    26-12-2004

    Citaat Geplaatst door _Rayan_ Bekijk reactie
    Ik wil jullie wel helpen om een jongen goed te kunnen snappen

    Vraag maar, ik help jullie graag verder
    Waarom zegt een jongen van 27 nog niet klaar te zijn voor t huwelijk?

  3. #3
    Katoesa

    Reacties
    658
    13-07-2008

    Waarom lopen marokkaanse jongens over straat met een soort apenhuppeltje terwijl ze hun handen in hun zak houden en met volume 10 tegen elkaar spreken terwijl ze naast elkaar lopen?
    ''s'Nachts als de lichten doven ben ik alleen met mijn gedachten''

  4. #4
    *Keep Smiling*

    Reacties
    647
    07-05-2008

    waarom zegt een jongen altijd 'er is niks' als er heel veel aan de hand is
    Doe normaal, dan doe je al gek genoeg

  5. #5
    *Begeerlijk*

    Reacties
    11.055
    02-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Sommige dingen wil je gewoon niet weten.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Chaabi_girl Bekijk reactie
    Waarom zegt een jongen van 27 nog niet klaar te zijn voor t huwelijk?

    Ik denk dat hij heel stiekem denkt misschien een leukere meid te vinden en stelt het trouwen steeds uit.

    Het kan ook zijn dat hij bang is voor grote veranderingen, dan hij trouwen ziet als een saai echtpaar terwijl het ook anders kan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Shahrazade_ Bekijk reactie
    Waarom lopen marokkaanse jongens over straat met een soort apenhuppeltje terwijl ze hun handen in hun zak houden en met volume 10 tegen elkaar spreken terwijl ze naast elkaar lopen?

    Meestal zijn dan jongens onder de 20 jaar. Die denken dat het stoer is om hun schouder te bewegen en ga zo maar door

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    455
    13-08-2008

    Citaat Geplaatst door _Leila_ Bekijk reactie
    waarom zegt een jongen altijd 'er is niks' als er heel veel aan de hand is
    vraag ik me ook af? Op en gegeven moment maakt dat me echt boos

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    26-12-2004

    Citaat Geplaatst door _Rayan_ Bekijk reactie
    Ik denk dat hij heel stiekem denkt misschien een leukere meid te vinden en stelt het trouwen steeds uit.

    Het kan ook zijn dat hij bang is voor grote veranderingen, dan hij trouwen ziet als een saai echtpaar terwijl het ook anders kan.
    Dus t is faalangst!
    Hmmm interessant!

  10. #10
    Ya Filistine!(L)

    Reacties
    1.519
    20-10-2008

    Waarom geeft je vriend je altijd zo weinig tijd? waarmee je dan denkt jah hij moet me niet, maar elke keer als hij je spreekt is hij zo lief .. ?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    26-12-2004

    Citaat Geplaatst door Lkkr__bOeiiend Bekijk reactie
    vraag ik me ook af? Op en gegeven moment maakt dat me echt boos
    Bang zn emoties niet meer onder controle te hebben en zich niet meer groot kan houden.

  12. #12
    VIP

    Reacties
    1.850
    05-10-2007

    Citaat Geplaatst door Chaabi_girl Bekijk reactie
    Dus t is faalangst!
    Hmmm interessant!
    Of hij zoekt gewoon naar een beter exemplaar

    Het leven is bizar


  13. #13
    Katoesa

    Reacties
    658
    13-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Rayan_ Bekijk reactie
    Meestal zijn dan jongens onder de 20 jaar. Die denken dat het stoer is om hun schouder te bewegen en ga zo maar door
    Waarom zegt een jongen 'ik mis je, ik kan niet zonder je' terwijl hij een nieuwe vriendin heeft en weet dat er niks te halen valt bij je?
    ''s'Nachts als de lichten doven ben ik alleen met mijn gedachten''

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door _Leila_ Bekijk reactie
    waarom zegt een jongen altijd 'er is niks' als er heel veel aan de hand is
    Ze vinden het meestal raar om hun gevoelens te uiten terwijl een vrouw het juist goed vind om samen met haar man over alle problemen te praten.
    Dit veranderd bijna nooit, ik denk dat je alles tegen hem moet zeggen en dingen uit hem moet trekken zodat hij wat hoe zeg je dat.. Losser wordt

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    26-12-2004

    Citaat Geplaatst door Lala_Oumaima Bekijk reactie
    Of hij zoekt gewoon naar een beter exemplaar
    Ja dus faalangst: Bang nu een keuze te maken waar hij later spijt van zal krijgen.