1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    455
    13-08-2008

    Citaat Geplaatst door Chaabi_girl Bekijk reactie
    Bang zn emoties niet meer onder controle te hebben en zich niet meer groot kan houden.
    okè dat begrijp ik maar vertel op het minst waar het over gaat. Soms denk ik echt van wil je aand8 ofso. want meestal als je blijft indringen met wat is er enz dan verteld hij het wel.

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    443
    01-10-2003

    Waarom zegt een man ik hou van je , maar als ie boos is je alsnog verrot uitschelden...en je opeens niet bellen..wachten totdat jij belt ???

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door ClassyChocolate Bekijk reactie
    Waarom geeft je vriend je altijd zo weinig tijd? waarmee je dan denkt jah hij moet me niet, maar elke keer als hij je spreekt is hij zo lief .. ?
    Het kan zijn dat hij weinig tijd heeft. Als een jongen je echt niet meer wil dan zou hij nooit met je afspreken, dus dat hij wel met je afspreekt betekent dat hij nog geinteresseerd is.
    Ik denk dat je duidelijk tegen hem moet zijn, zodat je een duidelijk antwoord krijgt.. Blijven met vraagtekens is onzin en frustrerend

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    455
    13-08-2008

    Citaat Geplaatst door Shahrazade_ Bekijk reactie
    Waarom zegt een jongen 'ik mis je, ik kan niet zonder je' terwijl hij een nieuwe vriendin heeft en weet dat er niks te halen valt bij je?
    hahhahahaha benieuwd naar antwoord

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Chaabi_girl Bekijk reactie
    Ja dus faalangst: Bang nu een keuze te maken waar hij later spijt van zal krijgen.

    Van spijt zou kunnen krijgen..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    26-12-2004

    Citaat Geplaatst door Lkkr__bOeiiend Bekijk reactie
    okè dat begrijp ik maar vertel op het minst waar het over gaat. Soms denk ik echt van wil je aand8 ofso. want meestal als je blijft indringen met wat is er enz dan verteld hij het wel.
    Ik begrijp dit wel, sommige mannen zijn hier wat makkelijker in.
    Anderen die laten helemaal niets los. Zelf ben ik ook aardig stil en zeg ook niet altijd wat mij dwars zit.
    Aandringen is denk ik niet de beste manier, maak duidelijk dat hij alles kwijt kan bij jou.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    131
    10-09-2008

    Waarom zeggen jongens na 2 weken "Ik hou van jou" terwijl ik daar jaren voor nodig heb?

  8. #23
    *Keep Smiling*

    Reacties
    647
    07-05-2008

    Citaat Geplaatst door Lkkr__bOeiiend Bekijk reactie
    okè dat begrijp ik maar vertel op het minst waar het over gaat. Soms denk ik echt van wil je aand8 ofso. want meestal als je blijft indringen met wat is er enz dan verteld hij het wel.
    Het is gewoon irritant. krijg gewoon djnoen als hij weer zegt 'er is niks ok', terwijl het duidelijk is dat er zwaar iets mis is.

    oefffff mannen we zullen ze denk k nooit begrijpe
    Doe normaal, dan doe je al gek genoeg

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door Shahrazade_ Bekijk reactie
    Waarom zegt een jongen 'ik mis je, ik kan niet zonder je' terwijl hij een nieuwe vriendin heeft en weet dat er niks te halen valt bij je?

    Raar !
    Weet hij dat jij weet dat hij een vriendin heeft?
    Zo ja, dan heeft hij geen respect voor je
    Of hij denkt dat je een meid bent die wel wacht wanneer hij uitgespeeld is met dat andere meid?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    26-12-2004

    Citaat Geplaatst door _Rayan_ Bekijk reactie
    Van spijt zou kunnen krijgen..
    Ja: ... spijt van zou kunnen krijgen.

    Dit speelt trouwens altijd wel.

  11. #26
    -------

    Reacties
    4.187
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    aaaj,

    leuke topic


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    302
    01-11-2008

    Citaat Geplaatst door supre_deluxe Bekijk reactie
    waarom houd een jongen oogcontact met een meisj en onderneemnt verder niks?!
    hij kan makkelijk achter tel nummr/msn komen via zijn vriend

    tell me why?!

    Is heel duidelijk.
    Hij heeft zijn eer en is bang afgewezen te worden. OF hij is een verlegen type wanneer hij alleen is ?

  13. #28
    VIP

    Reacties
    1.850
    05-10-2007

    Citaat Geplaatst door Chaabi_girl Bekijk reactie
    Ja dus faalangst: Bang nu een keuze te maken waar hij later spijt van zal krijgen.

    Het leven is bizar


  14. #29
    Katoesa

    Reacties
    658
    13-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Rayan_ Bekijk reactie
    Raar !
    Weet hij dat jij weet dat hij een vriendin heeft?
    Zo ja, dan heeft hij geen respect voor je
    Of hij denkt dat je een meid bent die wel wacht wanneer hij uitgespeeld is met dat andere meid?
    Ja, hij weet dat ik dat weet, maar ik ken haar verder niet. Nee hij heeft juist wel veel respect voor me, hij respecteerde mijn grenzen en weet dat ik niet op hem ga zitten wachten, het ging niet voorbij zonder reden. Ik snap hem ook niet
    ''s'Nachts als de lichten doven ben ik alleen met mijn gedachten''

  15. #30
    VIP

    Reacties
    1.850
    05-10-2007

    Waarom denken jongens dat je stoer doet omdat je met vriendinnen bent? Terwijl je zo dom tegen hem doet, omdat je hem de grootste loser op deze aardbodem vindt!

    Het leven is bizar