MVC Lid

Reacties
    757
    05-08-2002

nieuwe marokkaanse tv-zender: maroc 3

Heb gehoord dat er een nieuwe marokkaanse tv-zender komt : Maroc 3

Via de satteliet zie je een kanaal waar dat aangekondigd wordt. Wie weet er meer van. Wat voor zender het wordt etc. Misschien komen ze eindelijk met spannende filmpies

Ali Z.
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

MVC Lid

Reacties
    10
    12-03-2002

kih kih kih Grappig !!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    1.077
    15-03-2002

voornamelijk programma's zoals koffietijd, eigen huis en tuin , talkshows en dat soort gedoe komen er

Happy getrouwd!!

Reacties
    3.048
    30-01-2002

2m was alleen maar herhaling dus ma3 (zo heet die zender) zal dan 3 x zoveel herhalingen zijn haha

het word wel aangekondigd als het goed is kun je m in oktober zien... tenminste dat staat er...

made by moonwalker www.abdellahdaoudi.com

mien

Reacties
    216
    04-10-2002

salaam,

Het zou wel leuk zijn als die maroc 3 in het tmazight zou zijn.

We hebben al genoeg arabische zenders. Het is wel erg vreemd dat een land als Nederland wel een berberse kinderprogramma "circus kiekeboe" uitzend en marokko niet.
    Dit is immers het land van herkomst van de meeste imazighen hier in Nederland.

Raar maar waar.

naas

Dum Dum Elite

Reacties
    15.286
    08-02-2002

Origineel gepost door Pim
    Ik hoop voor de meeste van jullie dat er wordt ondertitelt in het Berbers. Anders wordt het alleen plaatjes kijken..Hahaha

dit is een typische opmerking die alleen een arabier kan maken.
    dus voor mij is het duidelijk pim is een arabische marokaan.

Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou

Dum Dum Elite

Reacties
    15.286
    08-02-2002

en over die zender ik hoor nu al weet ik veel hoe lang dat die eindelijk gaat uitzenden maar ik hoor alleen maar muziek en zie kleine beeldjes van de programma's die gaan komen.

Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou

Dum Dum Elite

Reacties
    15.286
    08-02-2002

Origineel gepost door Pim
    Moet ik me daarvoor schamen dan. Je had het me ook gewoon kunnen vragen.
    voor het feit dat je een arabische marokaan bent hoef je je niet te schamen echter wel voor de opmerking die je plaatste over de berbers wel.

MVC Lid

Reacties
    10
    12-03-2002

Ben ik mee eens !!!! aha zeker niet zo bij de hand doen en denken dat het leuk is .

MVC Lid

Reacties
    44
    23-07-2002

pim

Dus je bent een *** arabier die zich een minderheid voelt van zowel onder de marokkanen als de kazen.(niet bedoeld voor de normale arabieren)

Imazighen 4ever.
    pluk de dag

MVC Premium

Reacties
    521
    15-05-2002

MVC Premium MVC Premium
    dioe zender word saai net als deuxieme
    <

MVC Premium

Reacties
    521
    15-05-2002

MVC Premium MVC Premium
    Kan iemand mij trouwens vertellen waar je die kaarten kunt kopen voor de parabole digitale? en hoe heten die kaarten, zonder kaart hebben we geen hindi zenders en dat is best verrot.

So tell me plz
    beslama
    <

MVC Lid

Reacties
    120
    02-10-2002

Wat maakt het uit arabisch of berbers je hebt nog altijd de journaal die op z'n berbers is in drie talen van berbers.
    Stuen elkaar en wees niet te egoistisch.

MVC Lid

Reacties
    120
    02-10-2002

In beverwijk
    Stuen elkaar en wees niet te egoistisch.

MVC Lid

Reacties
    44
    23-07-2002

reactie

Origineel gepost door hilwa
    Kan iemand mij trouwens vertellen waar je die kaarten kunt kopen voor de parabole digitale? en hoe heten die kaarten, zonder kaart hebben we geen hindi zenders en dat is best verrot.

So tell me plz
    beslama
    Ik weet niet wat voor receiver je hebt, maar in iedergeval er zijn een een aantal hindizenders die je zonder kaart kun ontvangen op de hotbird.

Deze kaarten kun je kopen op de zwartemarkt(beverwijk) je hebt verschillende kaarten, je hebt de goldcard(voor o.a.nederlandse C+) je hebt ook een ander kaart de funkaart(hiermee kan je veel meer zenders ontvangen o.a. ART kanalen, maar vraag aan de gasten in beverwijk wat voor toestel je hebt, merk en type en dan kunnen ze precies uitleggen wat je kunt ontvangen en wat je nodig hebt.

Succes
    pluk de dag