1. #1
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    slapeloosheid

    SAlam

    Ik heb zo'n slaapgebrek.. en het is niet dat ik niet op tijd na bed ga.. ik lig gewoon uren te woelen en te vechten met mijn dekens en kusse.. Heb al een nieuw matras gekocht.. zerma die zou er goed voor zijn.. een kussen van 60 euro en niets helpt.. en het is ook niet dat ik ergens mee zit er daarom niet in slaap kan komen.. gewoon wellou slaap.. en s'ochtends ben ik dan echt broken!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    50
    03-10-2003

    Lees een boek voordat je gaat slapen, hierdoor worden je ogen moe
    en val je gelijk in slaap. Bij mij helpt het in ieder geval!

    Veel succes!

  3. #3
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Warme melk misschien? Meskiena
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    142
    04-07-2003

    Rooiebos en groene thee helpt ook!!

    Suc6 meid

  5. #5
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Salam meissies

    Naoelle.. ik lees altijd als ik in bed ga liggen meestal worden mijn ogenleden dan ook zwaar maar zodra ik het licht uitdoe en geod ga liggen saffie!

    Glimlachje... ik lust geen melk

    Magrabia.. dat ga ik dan maar eens proberen die soorten thee///


    THX MEISSIES

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Laat je de verwarming openstaan?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    De verwarming,... nee want mijn moeder kan niet slapen met de herrie van de cv ketel... als het eens kon.. want zie mijn andere topic: IJSKOUD!!!!

  8. #8
    ShiBa RibaAaaa

    Reacties
    114
    01-07-2003

    Salaam,

    misschien drink je dingen waardoor je niet snel in slaap kan vallen, zoals cola, redbull, energie-drankjes....

    je misschien moet je eens vroeger opstaan zodat je die avond zelf sneller moe zult worden en misschien val je dan wel in slaap..

    beslama
    ShiBBaaAAA RiBBaaaAAA....

  9. #9
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Origineel gepost door GizoWizo
    Salaam,

    misschien drink je dingen waardoor je niet snel in slaap kan vallen, zoals cola, redbull, energie-drankjes....

    je misschien moet je eens vroeger opstaan zodat je die avond zelf sneller moe zult worden en misschien val je dan wel in slaap..

    beslama
    A3liekoum a salam

    Ik moet idd toegeven dat er een tijd was dat ik verslaafd was aan peppillen en redbull.. maar heb dat al maanden allemaal niet meer binnen gehad! En het vreemde is dat ik toen wel altijd als een roosje sliep.. Ik weet het niet meer.. wanneer ik het tegen mijn arts zeg schrijft ie meteen slaappillen voor.. maar die zooi heb ik een tijd ingenomen en die zijn allah je ster supersterk dus dat liever neit meer..

    xxm

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.606
    09-11-2003

    Ik heb er wel eens last van, maar komt door het piekeren.

    DOe je eigenlijk wel veel dagelijks? probeer een dag moe te wordn door veel te doen, sporten of een grote schoonmaak beurt ( ook een voordeel mee) en kijk hoe het dan gaat.

    suc6

  11. #11
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Ik ga idd morgen een grote schoonmaak houden thuis.. aangezien mijn zus uit belgie een week komt logeren met drie kinderen is dat idd nodig.. Iewa GAyr Insha Allah

    ik ga alles proberen

    kussie mo

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.606
    09-11-2003

    Origineel gepost door Mouny
    Ik ga idd morgen een grote schoonmaak houden thuis.. aangezien mijn zus uit belgie een week komt logeren met drie kinderen is dat idd nodig.. Iewa GAyr Insha Allah

    ik ga alles proberen

    kussie mo

    Insha'allah

  13. #13
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Bij mij is het juist net andersom. Ik slaap teveel waardoor ik gewoon kapot ben als ik opsta!
    ........

  14. #14
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: slapeloosheid

    Origineel gepost door Mouny
    SAlam

    Ik heb zo'n slaapgebrek.. en het is niet dat ik niet op tijd na bed ga.. ik lig gewoon uren te woelen en te vechten met mijn dekens en kusse.. Heb al een nieuw matras gekocht.. zerma die zou er goed voor zijn.. een kussen van 60 euro en niets helpt.. en het is ook niet dat ik ergens mee zit er daarom niet in slaap kan komen.. gewoon wellou slaap.. en s'ochtends ben ik dan echt broken!!!

    Zelfde probleem.... *ZUCHT*


    Heb van alles en nog wat geprobeerd.. maar t blijft t zelfde...

    Be Sure Before You Close That Door


  15. #15
    ...Diamond DivA..!

    Reacties
    245
    14-02-2003

    het kan zijn dat je een rebound effect hebt
    je hebt dus een tijd slaappillen gebruikt en zoals ik het lees ben je er gewoon meegestopt en heb je het niet afgebouwd....
    dat kan dus een grote oorzaak zijn



    maar verder zijn dit de tips
    1lees niet een boek net voor het slapen stel je leest een zeer spannende boek dan zal je er steeds over piekeren hoe het verder zal gaan

    2gebruik je slaapkamer alleen om te slapen en voor verder niets
    ik weet dat tegenwoordig iedereen wel minstens een tv in hun kamer hebben staan maar toch

    3 lig je te woelen in bed blijf niet liggen ga eventjes lopen
    ga naar beneden even tv kijken of even wat drinken

    4 neem geen middag dutjes

    5 drink voor het slapen gaan warme melk chocomelk
    eet een apppel

    6 drink eet niet meer 5 uurtjes voor het slapen gaan energie producten........

    7 sporten is oke ook goed voor je gezondheid maar zorg dat er een aantal uurtjes tussen zit tussen het sporten en slapen gaan
    meeste mensen denken dat je moe word van sporten dat is ook zo maar in je lichaam word er ook een stofje aangemaakt waardoor wat extra energie door krijgt.....


    probeer het alvast met dit
    het zal niet meteen lukken maar uiteindelijk wel
    jullie zullen wel niet denken hoe komt ze eraan maar dit is een onderdeel die bij me opleiding hoort

    ciaooo karima
    I gebroken, verbrijzeld en verdronken in verdriet................wat doet een mens toch een hart aan??