1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.965
    19-02-2004

    Het kan zijn dat je gewoon teveel piekert voorat je gaat slapen. Probeer om voor het slapen te gaan iets ontspannends te doen. Sport ff een halfuurtje in de huiskamer, lees een boek, of zet de tv op een saai kanaal en vervolgens op sleeptimer.
    Je kan ook om voor het slapen gaan, je gedachten op een rij te zetten en te overdenken. Schrijf ze op. Zo raak je ervan af. Let ook op wat je eet of drinkt voor het slapen gaan. Chocolade kan er namelijk ook voor zorgen dat je geen slaap meer hebt, doordat chocola een bepaalde stof aanmaakt, die het lichaam activeert.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Begin NOOIT met slaappillen. Deze kunnen namelijk zwaar verslavend zijn op den duur.
    Sweet nights........

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    29
    23-03-2003

    je hebt wel goede homeopatische slaappillen
    raak je niet verslaafd aan en je word er niet sloom van als je wakker word je kan ze kopen in een natuur winkel maar de naam ervan ben ik vergeten maar ik weet wel nog dat er een klok opstond misschien heb je er wat aan het is het proberen waard

  3. #18
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door marokkoANGEL
    het kan zijn dat je een rebound effect hebt
    je hebt dus een tijd slaappillen gebruikt en zoals ik het lees ben je er gewoon meegestopt en heb je het niet afgebouwd....
    dat kan dus een grote oorzaak zijn



    maar verder zijn dit de tips
    1lees niet een boek net voor het slapen stel je leest een zeer spannende boek dan zal je er steeds over piekeren hoe het verder zal gaan

    2gebruik je slaapkamer alleen om te slapen en voor verder niets
    ik weet dat tegenwoordig iedereen wel minstens een tv in hun kamer hebben staan maar toch

    3 lig je te woelen in bed blijf niet liggen ga eventjes lopen
    ga naar beneden even tv kijken of even wat drinken

    4 neem geen middag dutjes

    5 drink voor het slapen gaan warme melk chocomelk
    eet een apppel

    6 drink eet niet meer 5 uurtjes voor het slapen gaan energie producten........

    7 sporten is oke ook goed voor je gezondheid maar zorg dat er een aantal uurtjes tussen zit tussen het sporten en slapen gaan
    meeste mensen denken dat je moe word van sporten dat is ook zo maar in je lichaam word er ook een stofje aangemaakt waardoor wat extra energie door krijgt.....


    probeer het alvast met dit
    het zal niet meteen lukken maar uiteindelijk wel
    jullie zullen wel niet denken hoe komt ze eraan maar dit is een onderdeel die bij me opleiding hoort

    ciaooo karima

    Als dit niet helpt dan weet ik het ook niet meer...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.