1. #1
    Most Shy Member

    Reacties
    533
    11-09-2002

    Arrow Inhalen

    Wie moet er ook nog dagen inhalen? Ik vast vandaag en ik kan je zeggen dat de dag heel lang duurt. Ik heb geen energie meer over. Maar we weten waar we het voor doen
    * Liefde zal komen en gaan...alles zal ooit ophouden met bestaan...behalve mijn gevoelens voor jou...een ding is zeker...in mijn hart blijf ik je altijd trouw...hoe het leven ook zal lopen...ook al zal ik op niks meer hopen...je naam staat gegraveerd in mijn hart...ook al is dit nu het einde...het is altijd al zo geweest, al vanaf de eerste start...volg je hart en leef je leven...maar vergeet nooit hoeveel ik van je heb gehouden en om je heb gegeven! *

    * Er is een tijd van komen en gaan...*

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    37
    29-06-2002

    ik moet nog een dag, ik denk dat ik het morgen ga doen....ik heb honger
    frans vroeg aan frans in het frans wat frans in het frans was ,frans zei tegen frans in het frans dat frans in het frans
    francais is

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    22
    26-05-2002

    hahahahahh
    ik moet nog 5 dagen en had vandaag ook ramadan maar de tijd gaat langzaam. Maar een ding weet ik zeker ik ga het meteen
    inhalen als ramadan afgelopen is. Dan ben ik tenminste nog gewend .

  4. #4
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik haal ze altijd gelijk na de ramadan in.

    slim he!!!

  5. #5
    not fair..

    Reacties
    2.478
    23-08-2002

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    ik haal ze altijd gelijk na de ramadan in.

    slim he!!!
    precies, heb ik vorig jaar ook gedaan en het is nu wel lekker zo, maar we gaan maar eens een paar dagen vasten, gewoon zomaar insha Allah
    ardoe al3oeroebatoe toertasab, ayna ashahamatoe ya 3arab, ayna aroejoelatoe y 3arab,ayna omar wa 3iz Adin, wa Sala7 Adin wa aynakoem yaa 3arab, taraktoem atfaala falastin li assahayina.
    © Tnawie

  6. #6
    saila!!

    Reacties
    457
    18-08-2002

    heeeeey
    ik heb gisteren gevast ik moet nog een dag ik mocht pas om 7 uur eten
    wejowwww maar ya veel succes voor die gene die het nog moeten inhalen KIzZ saila :zawaai:
    L'Hayet is het leven Dounia is de aarde maar zonder jou hebben deze 2 woorden geen waarde

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    16-10-2002

    ja ik ben ze ook aan het inhalen en inschala dit jaar doe ik het gelijk na ramadan, is beters ben je nog in de stemming van vasten... ik was ook vorig jaar ziek en moest eten dus je kan je voorstellen hoeveel ik moet inhalen...
    dan nog men tandarts heeft me vandaag verteld dat men 4 ders lahqel eruit moeten, operatie dus, nou niet nu hoor na ramadan inschala zou niet ik hou van ramadan vind leuke tijd geeft je veel om na te denken
    ALLAH jeqbel alikom hâd schehar ramadan oe salad, ALLAH berek fihom

  8. #8
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Guadaloupe
    precies, heb ik vorig jaar ook gedaan en het is nu wel lekker zo, maar we gaan maar eens een paar dagen vasten, gewoon zomaar insha Allah
    inshallah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    25
    18-12-2001

    ik heb het ook meteen na de ramadan ingehaald is veel beter en makkelijk.

  10. #10
    Just Chilling

    Reacties
    134
    27-08-2002

    ik heb geen dagen maar wel jammer
    IK BEN DE KLEPTOMAAN DIE JE HART ZAL STELEN EN DE PYROMAAN DIE JE HART IN VUUR EN VLAM ZAL ZETTEN!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    ayaw ik verschiet ervan wanneer jullie da inhalen ik doe da de dag na de suikerfeest dan ben ik er meteen vanaf


    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    1.514
    14-09-2001

    Nou ik moet nog 2 dagen inhalen, ik wou vandaag inhalen en morgen en had harira van mijn mams gekregen gisteren en nu ben ik ongesteld geworden!!

    Ik ben vorig jaar 2 x ongesteld geworden in het begin en aan het eind en moest toen 12 dagen inhalen... ik heb gelijk na de ramadan er 6 ingehaald.. was wel zwaar in je eentje ik heb er een fikse blaasontsteking aan overgehouden, omdat ik bij fjar niet opstond.............

    Maar dit jaar insha allah ben ik maar 1 x ongesteld..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    48
    24-08-2002

    HEEEEEEEEEEEY
    IK BEN ALLANG KLAAR! TOEN DE VORIGE WAS VERLOPEN WEEK LATER HEB IK ALLES INGEHAALD WANT DE TIJD IS DAN HETZELFDE ALS JE HET NU INHAALT VEEL LATER EN IK MOEST WEL 7 DAGEN INHALEN EN WAS LAATSTE DAGEN NOGWEL VERKOUDEN DAT IS PAS ERG

  14. #14
    Most Shy Member

    Reacties
    533
    11-09-2002

    Ik weet het niet. Ik moet er nog 1 en heb er al 4 gedaan. Maar zo wen je wel aan het feit dat je straks een maand moet vasten.
    * Liefde zal komen en gaan...alles zal ooit ophouden met bestaan...behalve mijn gevoelens voor jou...een ding is zeker...in mijn hart blijf ik je altijd trouw...hoe het leven ook zal lopen...ook al zal ik op niks meer hopen...je naam staat gegraveerd in mijn hart...ook al is dit nu het einde...het is altijd al zo geweest, al vanaf de eerste start...volg je hart en leef je leven...maar vergeet nooit hoeveel ik van je heb gehouden en om je heb gegeven! *

    * Er is een tijd van komen en gaan...*

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    15-03-2002

    IK MOET NOG 3 DAGEN INHALEN....