1. #271
    .

    Reacties
    2.347
    05-02-2006

    Citaat Geplaatst door miss_ml Bekijk reactie
    Die gaat mooi de favorieten in.


  2. #272
    2 gebruikers

    Reacties
    2.601
    02-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    als jullie willen mogen jullie altijd bij mij eens kmen kijken en plaatsen

    http://forums.marokko.nl/showthread....2841582&page=1

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    890
    18-06-2006

    masja allah
    ben er weer Al hamdulilaah

  4. #274
    MVC Lid

    Reacties
    18
    06-04-2009

    Heb zojuist gemaild..

    Mooi initiatief, maa shaa Allaah

  5. #275
    Allah oe Akbar

    Reacties
    2.679
    16-03-2008

    Ik ga een mail sturen,,chokran voor het plaatsen
    "Degene die de weg wijst naar een goede daad is net als degene die de goede daad doet''
    http://www.youtube.com/watch?v=DJA3EiagiP4
    Het Paradijs bevindt zich onder de voeten van je moeder!

  6. #276
    Stranger.

    Reacties
    1.855
    14-06-2006

    ....

    It's about making new memories.


  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    236
    04-04-2009

    Ik heb niks gekregen

  8. #278
    Bismilahirahmanrahim

    Reacties
    2.517
    26-10-2008

    ik ook niet maar je moet volgens mij wachten

    inchAllah gair

  9. #279
    MVC Lid

    Reacties
    886
    03-09-2008

    Net nog een hele mooie gevonden ,weet niet of die er al bij staat:

    Het zien van Allah

    “Wanneer de bewoners van het Paradijs het Paradijs binnentreden, zal de Gezegende, de Verhevene vragen: “Verlangen jullie naar meer?” Zij zullen zeggen: “Heeft U niet reeds onze gezichten verlicht? Heeft U ons niet het Paradijs laten binnentreden en ons gered van het Hellevuur?”
    Daarop zal Hij (Allah) de bedekking opheffen (tussen Hem en de bewoners van het Paradijs) en van de zaken die hen (de bewoners van het Paradijs) gegeven is, is er niets waar zij meer van zullen houden dan het aanschouwen van hun Heer, de Almachtige, de Verheerlijkte.”


    Deze hadith werd overgeleverd door Suhaib (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). De hadith staat overgeleverd in Sahih Muslim.

  10. #280
    Afghaan

    Reacties
    7
    14-01-2010

    Hanzallah (r.a) zei op een dag ''Abu Bakr zei tegen me , ''Hanzallah, hoe gaat het met jou ?'' en ik zei ''Hanzallah is een hypocriet!'' Abu Bakr zei Subhanallah, wat zeg jij ? Ik zei , ''We verblijven met de profeet van Allah en hij herinnert ons aan het paradijs en de hel, en we ervaren dat alsof we naar deze twee kijken, en als we de profeet van Allah verlaten en naar onze vrouwen, kinderen en en levens terugkeren, vergeten we hetgeen we geleerd hebben''. Abu Bakr zei ''Bij Allah, wij hebben dit gevoel ook, en ik ging samen met Abu Bakr naar de profeet van Allah en ik zei ''Hanzallah is een hypocriet !'' de profeet van Allah antwoordde ''Wat is dat?'', ik antwoordde '' In jou gezelschap herinneren we het paradijs en de hel alsof we het kunnen aanschouwen, maar wanneer we naar onze vrouwen, kinderen en huizen gaan, zijn we een groot deel vergeten'' Rasulallah sallalahu aleyhi wasalam zei '' Bij diegene in wiens hand mijn ziel rust, als je in dezelfde toestand verbleef als toen je met mij was in het gedenken van Allah , zouden de Malaaika jou handen schudden terwijl je in je bed lag, of jou weg vervolgde, maar O Hanzallah, alles op zijn tijd (Muslim)

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    20
    05-04-2009

    Assallamoe alaikoum warahmatuAllahie wabarakatoeh,

    Op zondag 17 januari 2010 organiseert Markez Al Fadjr een 1-Daagse Nederlandstalige conferentie onder het thema:

    "De 4 Rechtgeleide Khaliefen"

    De activiteit is toegankelijk voor zowel broeders als zusters.

    Locatie:
    Markez Al Fadjr Helmond
    Zuid Koninginnewal 6
    5701 NT Helmond
    Voor meer informatie bekijk dan deze link:
    www.alfadjr.nl

    Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om het door te geven naar andere broeders en zusters om ze op de hoogte krijgen van deze conferentie.

    Djazaakom Allahoe ghairen.


    'En voor degene die kennis zoeken op de weg van Allah, Allah zal voor hen hun weg naar het paradijs vergemakkelijken!" (Boekhaarie)

    Wa sallamoe alaikoum warahmatuAllahie wabarakatoeh
    overgeleverd van metgezel zaid(RA) dat de profeet (VZMH) heeft gezegt:''degene die zegt: Ik vraag smekend Allah swt om vergeving, Er is geen God dan Hij, De Levende, De Zelfstandige, en ik toon Hem mijn berouw (3x). Hij zal vergeven worden ook al heeft hij de ranken van het leger verlaten.
    ( overgeleverd door Abou dawoed)

  12. #282
    MVC Lid

    Reacties
    2.913
    25-10-2008

    De profeet s.a.w zei:
    ''Wie ook maar een rak'ah voor mij bidt,Allah en Zijn Engelen zullen voor hem 70 rak'aat verrichten.

    (ahmad)

  13. #283
    MVC Lid

    Reacties
    3
    16-01-2010

    Citaat Geplaatst door Maroc98 Bekijk reactie
    De profeet s.a.w zei:
    ''Wie ook maar een rak'ah voor mij bidt,Allah en Zijn Engelen zullen voor hem 70 rak'aat verrichten.

    (ahmad)


    masha'allah
    inderdaad

  14. #284
    MVC Lid

    Reacties
    19
    01-09-2009

    Ik ga nu ook aanmelden. Moge Allah je belonen, meid

  15. #285
    O, Allah forgive me.

    Reacties
    10.507
    14-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Oh, wilde ook zo een toppic openen. DjazzakAllah oe Ghairan voor het plaatsen.

    Noti.

    Multiple users.

    No great love ever came without great struggle. ♥

    “(En) toen hij tot zijn metgezel (Aboe Bakr) zei: ‘Wees niet bedroefd. Waarlijk, Allah is met ons.’” (At-Tawbah, 40) ♥
    'Ajwa, Sukkary en/of Khudri dadels uit SA » www.noordadels.nl