1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    475
    22-04-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Tunis heeft vals gespeelt.

    1e doelpunt was geen tuniers. En by het 2e doelpunt kwam de pass ook van een niet tunieser.
    Fu.ck zo kan ik het ook
    ntx time nemen we beckham en ronaldo en figo gewoon mee( en nee geen zidane)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    29
    22-01-2004

    Re: Tunis heeft vals gespeelt.

    Origineel gepost door spoorloos_1
    1e doelpunt was geen tuniers. En by het 2e doelpunt kwam de pass ook van een niet tunieser.
    Fu.ck zo kan ik het ook
    ntx time nemen we beckham en ronaldo en figo gewoon mee( en nee geen zidane)

    Tunesie heeft wel verdiend gewonnen, want er werd twee keer voor buitenspel gefloten, terwijl dat niet het geval was. Dus zou het eigenlijk 4-1 geworden zijn voor Tunesie.

    En die keeper van marokko, damn hij is echt becoming benzekri (als je die nog kent)
    Maar het blijft wel pijnlijk, dat ze verloren hebben...

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    475
    22-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ja en die 2 kansen van buitenspel waren ook van die dos santos. Het is en blijft geen tunisier naar mijn in zien.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    28
    17-02-2004

    he dina-thuglife

    de keeper van marokko is goed, dat ie fouten heeft gemaakt tijden marokko tunesie moet je hem niet kwalijk nemen,

    kijk bijvoorbeeld naar de vorige wedstrijden, daar was ie fantastisch.

    we hebben eenmaal verloren, dit zeg ik echt met pijn in me hart.....

    maar die tunesieers komen terug en ze gaan weer terug als je snapt wat ik bedoel......
    hij was een goeie soldaat, hij was een vriend van me, hier... een slokje van thuis.

  5. #5
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Yep is mogelijk
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    29
    22-01-2004

    Origineel gepost door boedriebelle
    he dina-thuglife

    de keeper van marokko is goed, dat ie fouten heeft gemaakt tijden marokko tunesie moet je hem niet kwalijk nemen,

    kijk bijvoorbeeld naar de vorige wedstrijden, daar was ie fantastisch.

    we hebben eenmaal verloren, dit zeg ik echt met pijn in me hart.....

    maar die tunesieers komen terug en ze gaan weer terug als je snapt wat ik bedoel......
    Ik weet dat hij heus wel zijn best doet, maar het was wel een kostbare fout...maar hij is wel veel beter bijvoorbeeld dan die vorige keeper van ons (benzekri), dat was echt een drama...

    Maar de spelers zijn wel goed....maar ik snap niet waarom El Khattabi, niet meedeed....hij is echt goed en speelt bij AZ...

    Dat is ook zo tunesie komt en gaat ook weer terug, maar marokko is goed en is opzich veel beter. Maarvben benieuwd of ze het WK zullen halen. Ik hoop het echt...

  7. #7
    Amin; my №¹. ❤

    Reacties
    10.026
    16-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door boedriebelle
    he dina-thuglife

    de keeper van marokko is goed, dat ie fouten heeft gemaakt tijden marokko tunesie moet je hem niet kwalijk nemen,

    kijk bijvoorbeeld naar de vorige wedstrijden, daar was ie fantastisch.

    we hebben eenmaal verloren, dit zeg ik echt met pijn in me hart.....

    maar die tunesieers komen terug en ze gaan weer terug als je snapt wat ik bedoel......
    Walalh Ie Lah, je Hept GelIjk, Lang Leve FouhamI, ViVa MagrEb...!

    Amin, the love of my life!


  8. #8
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ik weet niet wat de Marokkanen hadden die dag maar Tunesie heeft het verdiend, ze hebben gewoon goed gespeeld...

    Volgende keer is voor Marokko
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    28
    17-02-2004

    El Khattabi speelt wel maar bij jong marokko.

    is in de ogen van zaki badou nog niet goed genoeg voor het marokkaanse elftal.
    hij was een goeie soldaat, hij was een vriend van me, hier... een slokje van thuis.

  10. #10
    Baby Inu

    Reacties
    378
    24-05-2002

    vechten vechten

  11. #11
    Baby Inu

    Reacties
    378
    24-05-2002

    najimm....doe niet stoer..

  12. #12
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door aziza20
    najimm....doe niet stoer..

    Ze3ma...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    56
    26-01-2004

    nou ik ben er helemaal niet mee eens dat Tunesie het verdiend heeft.
    Marokko heeft het verdiend en de kieper was echt slecht maar ja hij heeft de vorge wedstrijden wel goed gekiept en YOUSSEF HADJI IS DE BESTE

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.315
    23-04-2015

    En hierna ging het bergafwaarts met Marokko.al was 2006 ook een prima jaar.