1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    552
    10-04-2003

    jou dagelijkse make-up?

    wat draag jij dagelijks qua make-up?

  2. #2
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    fijn ooglijntje
    <-------

    Tatou.

    Voor alle gelegenheden...


  3. #3
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Mascara...

    En heel soms af en toe lipgloss... and joe??

    Be Sure Before You Close That Door


  4. #4
    ME MYSELF AND I

    Reacties
    124
    15-11-2003

    foundation mascara oogpotloodje e n soms lipgloss
    Kiss me and you will see stars; Love me and I will give them to you

  5. #5
    .

    Reacties
    3.158
    03-12-2002

    Ooglijntje en mascara

  6. #6
    jhb

    Reacties
    934
    11-10-2002

    moi....... puur naturel........





    okey.... okey..... alleen maar mascara en eyeliner.....
    [GLOW=deeppink]Wees in de wereld alsof je een vreemdeling
    of reiziger bent... Als het avond word verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt... En als het ochtend word verwacht dan niet dat het weer avond word... Gebruik je gezondheid voordat je ziek bent en je leven voordat je ziek bent en je leven voordat je dood gaat...
    [/GLOW]

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Helemaal niets puur natuur.

    Laila
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  8. #8
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    gebruik alleen maar lipgloss en mascara ooglijntje vind ik bij me zelf nie mooi maar bij mij heeft het geen nut dat ik mascara op hem je zie het niet zegge sommige
    " Vrienden zijn Speciaaal

  9. #9
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Dagcréme, Mascara..en lipgloss van Boujios..,oogschaduw in een licht fris kleurtje geeft net dat 'spontane' aan je ogen..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    119
    03-04-2003

    Ik gebruik helemaal geen make-up. Ik gebruik dagelijks vaseline verder niks. Zelf als ik naar feestjes ga gebruik ik niks. Had laatst mascara opgedaan, was het helemaal vergeten en ben zo gaan slapen. Toen ik me de volgende morgen ging wassen liep het helemaal uit. He was vreselijk om het weer weg te krijgen. Nee, make-up is niks vor mij.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    oogpotlood, beetje mascara.
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    helemaal nix eigenlijk....jah lipgloss....that's it!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    80
    28-02-2003

    getinte dagcreme van nivea..ik raad het echt iedereen aan die zonder foundation de deur niet uit gaat. Het geeft je een mooi kleurtje en een stralende glans. Verder gebruik ik mascare, eenooglijntje en soms oogschaduw.
    carpe diem

  14. #14
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    Origineel gepost door alhoceimachaima
    gebruik alleen maar lipgloss zodat ik geen droge lippehebt en het boeit me niet me ouders zeggen make-up is haram maarjah boeien heb er ook geen behoefte aan puur natuur
    " Vrienden zijn Speciaaal

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    181
    14-07-2003

    ook de getinte dagcreme van nivea. Want ik ben een nivea freak. en mascara....

    Op feesten de hele rimram...