1. #91
    only you

    Reacties
    797
    08-10-2004

    Citaat Geplaatst door flippie
    Dan moet je die tube van Vichy maar eens proberen om daarmee je gezicht te wassen. Je hele gezicht is direct schoon.
    ja ik heb ook gehoord dat vichy heeel goed is ik ga het maar eens proberen..
    GeEn HoI ,, mAaR sAlAaM AlIkOm ,,GeEn ShIt mAar GaIr ,,GeEn WoW mAaR MAsHaLlAh,,GeEn LaUw MAaR TBARK'ALLAH,,..

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    1.725
    12-07-2005

    Citaat Geplaatst door mocro_girl
    ja die heb ik maar toch heb ik een hekel aan om het eraf te halen
    Ach zo , ik dacht zehma ik ga wat goede raad geven
    Alhamdoulillah wa shokro lilah 3ala *****e hal

  3. #93
    only you

    Reacties
    797
    08-10-2004

    Citaat Geplaatst door Magrebia
    Ach zo , ik dacht zehma ik ga wat goede raad geven
    hahhaa nee nee goed hooorrr
    toch bedankttttt voor de moeite
    GeEn HoI ,, mAaR sAlAaM AlIkOm ,,GeEn ShIt mAar GaIr ,,GeEn WoW mAaR MAsHaLlAh,,GeEn LaUw MAaR TBARK'ALLAH,,..

  4. #94
    Bijna Lid

    Reacties
    436
    09-08-2006

    Ik heb echt ALLES op het gebied van make-up Jahh...ik en make-up kunnen gewoon niet zonder

    Doe elke dag van alles op. Als ik geen zin heb dan blijft het nog bij mascara, oogpotlood, concealer en blusher...

    Kortom, zonder ga ik ECHT NIET de deur uit, anders zie ik er uit als een spook!!!


    ja! ik geef t toe hahahhahaha

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    41
    02-04-2004

    Ik vraag mij af hoe lang jullie nodig hebben om al dat spul op jullie gezicht te smeren. Moeten jullie daar echt een half uur eerder voor opstaan?

    Ik vind het wel knap van jullie hoor om daar de tijd voor te nemen, een dagcreme is voor mij meer dan voldoende
    Mij vergeet je nooit!!

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    5.275
    21-06-2004

    Citaat Geplaatst door Andalus83
    Ik heb echt ALLES op het gebied van make-up Jahh...ik en make-up kunnen gewoon niet zonder

    Doe elke dag van alles op. Als ik geen zin heb dan blijft het nog bij mascara, oogpotlood, concealer en blusher...

    Kortom, zonder ga ik ECHT NIET de deur uit, anders zie ik er uit als een spook!!!


    ja! ik geef t toe hahahhahaha
    I loveeeeeee eerlijke mensen

    Zelf gebruik ik mascare oogpotlood en blush. En af en toe lipgloss. Persoonlijk vind ik dat als je lipgloss op hebt ( vooral die met kleur) het lijtk alsof je opeens heel veel make-up op hebt.

    Ow ja en een vraagje aan de meiden: als je maar een cosmetica product ( bijv mascare) mocht gebruiken, welke zou het dan zijn?? Daar ben ik wel benieuwd naar.
    Van alle machtsvertoon is er niet één die zoveel indruk maakt als zelfbeheersing.

  7. #97

    Reacties
    3.507
    05-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    mascara en labello( cherry smaak)..en klaar is KEES

  8. #98
    MVC Premium

    Reacties
    3.691
    30-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    oogpotlood,mascara..
    soms beetje lip gloss, (glans)

  9. #99
    Ben geen 17!!

    Reacties
    1.832
    11-11-2004

    ik gebruik mascara(mascara volume etos merk)is echt een GOEDE mascara je krijgt echt volle wimpers en ook lang..
    En blush van het merk essence(is alleen in kruidvat)ziet er heel mooi uit..
    en beetje lipgloss(glans) of vasline..en klaar!
    Loving you..

  10. #100
    Ben geen 17!!

    Reacties
    1.832
    11-11-2004

    vond ik wel een interssante tip!

    als je maar 1 minuut hebt voor make-up, hier de tip!

    Eén minuut
    Jij was te laat, de wekker ging te laat... Je hebt je dus verslapen. Geen tijd om make-up aan te brengen, maar zonder wil je ook de deur niet uit. Hoe kun je er dan in één minuut toch nog goed uitzien? De blikvangers in je gezicht zijn je ogen en je mond. Je ogen opmaken kost te veel tijd, dus gebruik je alleen een zwarte mascara. Mascara verlengt, kleurt en krult je wimpers en geven je ogen toch de nodige uitdrukking. Spendeer je laatste 45 seconden aan je mond. Wanneer je echt geen tijd hebt breng je alleen een lipgloss aan met je vingers. Beter is om je lippen eruit te laten knallen omdat je geen oogmake-up draagt. Kies daarom een lipstick in een heldere, opvallende kleur zodat je er toch opgemaakt uitziet.
    Loving you..

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    63
    15-07-2005

    Ik gebruik oogpotlood en lipgloss..

  12. #102
    Verbannen

    Reacties
    2.530
    20-04-2005

    Foudation en Laballo.(Roze).(Ben er Echt Verslaafd Aan Het)

    Voor de Rest Niets...

  13. #103
    Lost in memory

    Reacties
    1.156
    12-11-2001

    Poeder, blusher, oogpotlood en lipgloss.
    Never say never...

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    1.542
    05-09-2006

    blusher en lipgloss

  15. #105
    ..Gew00n Lief..

    Reacties
    157
    22-02-2005

    Alleen vaseline op mn lippen en dat was `t..