1. #1
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf

    Artiesten gezocht

    Salaam,

    Heb jij nog adressen, telefoonnummers, emailadressen. Laat het ons weten door hieronder een bericht achter te laten. Je kan ook mailen met de webmaster.

    ma3a salama,
    Yasmina.nl

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13
    25-08-2001

    Salamoe3alaykoum,
    wie kan mij helpen om aan vrouwelijke groep,die Islamtische liedjes zingen op bruiloften.heeft iemand adres of telefoonnummer?help en help.in het arabisch heten ze Monschidaat.
    wa schoukran jazilan

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    126
    22-03-2002

    vrouwenband

    Hallo mensen,

    Wie kan mij helpen aan namen en nummers van vrouwenbands?? Het liefst uit Belgie. Ik heb gehoord dat Charazad en Saida baba goed zijn. Wie kent ze en heeft hun nummers. Alvast bedankt

    Groetjes.
    Behandel een persoon hoe jij behandeld wilt worden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    84
    07-01-2004

    dj nassi is een aanrader en zijn vrouw dj selina ook ze hebben trouwens allebei een eigen website www.*******.com en www.djselina.nl

    zijn erg profesioneel dat kan je van tegenwoordig maar weinig zeggen!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Origineel gepost door
    SALAAMA BIEDT AAN ORCESTRA SENHAJI FL 8000 EX.REISKOSTEN INFO 0655134921 MINIMALE RESERV. 6 WEKEN VOOR DATUM
    Mag men ook in guldens betalen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    15
    08-03-2004

    Orchestre el fen chaabi...Jonge groep waarvan de helft hier geboren en getogen is...Spelen wel hartstikke goed.

    tel.nr 06-21823183

  7. #7
    mama's liefste...

    Reacties
    896
    07-03-2004

    Re: vrouwenband

    Origineel gepost door MasterTetouania
    Hallo mensen,

    Wie kan mij helpen aan namen en nummers van vrouwenbands?? Het liefst uit Belgie. Ik heb gehoord dat Charazad en Saida baba goed zijn. Wie kent ze en heeft hun nummers. Alvast bedankt

    Groetjes.
    Saida baba was ooit goed...maar ze zijn echt wel strekevrouwen en daarbij ze zijn nu een anasheedband geworden voor dezelfde prijs => 1.250EUR...... dus zij is een afrader en trouwens..... pff we hadden haar 5jaar geleden gedaan op de trouw van men zus, toen was ze nog goed, maar vorig jaar op de trouw van men achternicht trok ze echt op NIX en nu hoor ik dat ze een anasheedband is geworden

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    75
    05-04-2004

    Artiesten gezocht

    Sindibad bestaat volgens mij niet meer, maar verschillende jongens tredn nog wel op.
    Inl: Redouan Boumelha
    Christiaaan deWetstraat
    Amsterdam
    Voor tel. moet je kijken in telefoonboek, dit heb ik niet.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10
    14-05-2003

    Laten we Dakka Marakchia niet vergeten!!!

    ook een onderdeel van je bruidloft of ander feest!!

    Majmou3at Hicham Rbati
    nummer:0625526470
    BORN TO KILL!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    126
    22-03-2002

    Re: Re: vrouwenband

    Maar heeft niemand ervaring met vrouwenbands zoals chahrazad, azhar(rhimo) farah?

    Origineel gepost door Shaimaa
    Saida baba was ooit goed...maar ze zijn echt wel strekevrouwen en daarbij ze zijn nu een anasheedband geworden voor dezelfde prijs => 1.250EUR...... dus zij is een afrader en trouwens..... pff we hadden haar 5jaar geleden gedaan op de trouw van men zus, toen was ze nog goed, maar vorig jaar op de trouw van men achternicht trok ze echt op NIX en nu hoor ik dat ze een anasheedband is geworden
    Behandel een persoon hoe jij behandeld wilt worden

  11. #11
    BeLLa_MaFFia

    Reacties
    14
    07-10-2003

    Origineel gepost door oumayma_said
    ZIJ HEEFT TOTAAL GEEN SWAB EN ADDAB. EN ALS JE HAAR BUITEN HAAR WERK ZOU ZIEN, ZOU JE HET HELEMAAL MET ME EENS ZIJN!! og:



    Welke dj Houda bedoel.... Is dat die dj houda uit breda/etten-leur...ze heeft een moedervlek boven haar lip?
    Ik Doe WaT Ik WiL&Ik Zeg WaT Ik WiL,
    WaNt HeT Is Mijn LeVen & Mijn HaRT,
    En Alleen AllaH KaN HeT BeoorDeLeN!

  12. #12
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hoeveel vraagt DJ Nadia?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    34
    21-04-2005

    Mustapha Rabati heeft ook een te gekke band en is helemaal niet duur.
    Zijn Tel nummer is 06-18939406

    Syrine

  14. #14
    Allahu Ghafor Allahu

    Reacties
    206
    14-02-2004

    Salaam oe alaikoem

    Als jullie het hebben over DJ Houda van Breda, dan ben ik het daar absoluut niet mee eens. Een vriendin van mij heeft haar vorig jaar genomen op dr verloving. En het was echt leuk en leuke muziek ook. Op verzoekjes werd gelijk gereageerd. Ze draaide ook R&B en sowieso spreekt ze alvorens met je af wat je allemaal wil. Ze danste mee en zong ook mee. Ik vond het echt een leuke meid...zag er leuk en feestelijk uit!! Sorry, maar ik had echt geen minpunten bij haar.
    Een ander vriendin gaat haar ook doen binnenkort inshaAllah.

    Dit is in ieder geval mijn mening, maar smaken verschillen!!!

    Liefs, Bouchra

    Salaam oe alaikoem

  15. #15
    ************

    Reacties
    5
    22-04-2005

    mimoun

    salaam allemaal ik wil jullie graag meededelen als je een band nodig hebt voor een feest of voor besnijdenis of bruiloft dan kan je ons inhuren
    we spelen al 18 jaar met succes wij waren een van de arabische band in nederland
    voor meer informatie ;mimoun 0625423443