1. #1
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf

    Cateraar gezocht

    Salaam,

    Heb jij nog adressen, telefoonnummers, emailadressen. Laat het ons weten door hieronder een bericht achter te laten. Je kan ook mailen met de webmaster.

    ma3a salama,
    Yasmina.nl

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    89
    03-10-2002

    weet je ook voor hoeveel zij de catering op je bruiloft verzorgen, ahlaml??
    Ik geloof in ALLAH SWT, zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij haar ziet, maar omdat hij haar voelt...............

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    89
    03-10-2002

    heb je een nummer van noeha voor me of weet jij waar ze zitten?
    Ik geloof in ALLAH SWT, zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij haar ziet, maar omdat hij haar voelt...............

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    89
    03-10-2002

    Dank je wel ahlaml!!
    Ik geloof in ALLAH SWT, zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij haar ziet, maar omdat hij haar voelt...............

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    18
    23-04-2002

    Kent niemand GOEDKOPE cateraars? Ik schrik me dood als ik al die prijzen hoor. Ik kan het niet veroorloven en tovh moet ik een catering nemen i.v.m hulp etc (zaal). Wie kan me goede en goedkope cateraars geven (nummer uiteraard)

    p.s. bekleding van de zaal etc ook graag.

    wa salaam
    Hij is ALLAH, de Ene. ALLAH, de Onafhankelijke. Hij verwekt niet, noch is Hij verwekt. En niemand is aan Hem in enig opzicht gelijk. (sura Ichlaas)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.401
    04-09-2001

    DOUNIA EL AFRAH is gewoon de bom en de zaal wordt pr8ig door hun versiering en de tafels en zo waaaauuuuwwww gewoon of ze duur zijn weet ik niet


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    66
    17-03-2003

    ik ken ook een catering die best wel landelijk bekend is, dat is catering BISMILLAH, voor al uw feesten zowel thuis als in zalen, ze hebben zaal decoratie en echt dat marokkaanse materiaal echt top en doen traditionele en moderne kookkunsten en wat me echt opviel was dat de personeel echt snel was hoeveel ze zijn weet ik niet maar ze zijn zeker de moeite waard het nr is 0615657565 veel succes????????

  8. #8
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    deze dame is een stuk goedkoper dan de grote catering bedrijven ze maakt koekjes, hapjes en maaltijden voor je klaar
    telnr is 0648211651

  9. #9
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Talking hind

    catering hind uit Amersfoort. de vrouw heet rhimo.

    de engel maakt reklame voor zijn tante

  10. #10
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Re: hind

    Origineel gepost door tetouani79
    catering hind uit Amersfoort. de vrouw heet rhimo.

    de engel maakt reklame voor zijn tante


    ewa waar is het nummer dan??

  11. #11
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Re: Re: hind

    Origineel gepost door mimi_tangaouia
    ewa waar is het nummer dan??
    als er mensen zijn die het willen dan kan ik het wel door geven.


    de engel wil het eerst weten

  12. #12
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Re: Re: Re: hind

    Origineel gepost door tetouani79
    als er mensen zijn die het willen dan kan ik het wel door geven.


    de engel wil het eerst weten
    aha op die fiets

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    96
    21-02-2003

    hey,

    De beste catering die ik je kan aanraden is catering saada. Als je hun alles lat regelen komt alles goed. ze zorgen voor het eten, decoratie personeel etc. Alles is echt netjes en mooi georganiseerd. Ik meen het echt, ik heb nog nooit zo'n talentvolle catreing gezien. hun nummer is 0613034998 mocht iemand interesse hebben. ze zijn zeker de moeite waard.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    246
    24-04-2003

    Origineel gepost door ISLAMIA
    Kent niemand GOEDKOPE cateraars? Ik schrik me dood als ik al die prijzen hoor. Ik kan het niet veroorloven en tovh moet ik een catering nemen i.v.m hulp etc (zaal). Wie kan me goede en goedkope cateraars geven (nummer uiteraard)

    p.s. bekleding van de zaal etc ook graag.

    wa salaam
    ik ben pas een maand geleden getrouwd, had ook catring gedaan voor 4000 voor 150 mensen, maar als je ziet wat je er voor krijgt meisje, dan vind het echt waard, ik heb er temniste geen spijt van, ze hebben me zaal versierd en zo, maar het is niet van dat standaart versiering, als je naar tafels kijkt dan lijkt het precies op de tafel van konning mohammed, ik heb wel een nummer van die vrouw, ze woont in nieuwe sloten