1. #16
    Extreem Nice

    Reacties
    129
    07-12-2003

    Marokko will come, see en OVERRULE!!!!


    Oujdia_4life-----> :blauwkus: me Do Love You

  2. #17
    -

    Reacties
    203
    09-07-2003

    Gangster_appie

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    223
    20-01-2003

    hahahaha ja tog ouarda roosje...ze3ma stoer doen...hay hay we hebben gewonnen!! ja kunne wij ook wel coach omkope voor tros bananen...en allerlei andere spelers van andere landen in je team hale!! ewa dan halen wij ook Ronald de Boer etc erin....en oh ja....ik weet niet of ze van suiker gemaakta zijn hoor...maar na elke hoek of stoot lagen ze op de grond de kreunen en te huilen!!
    Papa ik hou van je....

  4. #19
    Als je het maar laat

    Reacties
    1.102
    05-10-2003

    Origineel gepost door TRABELSI
    EY JIJ MOET HELEMAAL JE BEK HOUDEN...MET DAT DURFDE JE NET NIET TE ZEGGEN

    ZE3MAA BANG VOOR JULLIE....JULLIE DOEN GEWOON DOM MAN!

    KIJK DIE MENSEN IN TUNESIE (MAROKKANEN)....DIE BLIJVEN WEL SPORTIEF...EN FELICITEREN ONS...EN TUNESIE HEEFT OOK IETS NAAR MAROKKO GESTUURD....

    JULLIE MOGEN ONS MISCHIEN NIET..MAAR WIJ JULLIE WEL...DIE TUNESIERS HADDEN DE ALGERIJSE MENSEN TEGEN GEHOUDEN..ANDERS WAREN DIE MAROKKANEN AL DOOD MAN....

    EN TUNESIE HAD IETS NAAR MAROKKO GESTUURD...OM 2E PLEK...

    WIJ MOGEN TOG OOK WINNEN! JULLIE HEBBEN OOK AL EEN X VAN ONS GEWONNEN...



    Die algerijen kunnen het succes van t marokkaanse team niet hebben,wat is t eerste wat je dan gaat doen,ruzie zoeken denk


    Meid waar haal jij die onzin vandaan dat wij niej tegen het verlies kunnen, marokko viert feestnet als of ze de africa cup toch gewonnen hebben!! egt rewienaaaa



    Alleen wraak zal zoet zijn als ze weer tegen tunisie gaan spelen


    Die kindjes zaten hele tijd op de grond van de pijn,zhema te kreunen van de pijn...

    Er kan er maar een de winnaar zijn,in de dit geval Tunisie,gun ik het ze...Neejjjjj...gare westrijd was het man.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    223
    20-01-2003

    oh ja kneusje....waar heb je deze data's van? en tijden zijn zeker nog niet bekend?!
    Papa ik hou van je....

  6. #21
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    iwa mensjes kan niemand t ff uitleggen aan mij.
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

  7. #22
    Extreem Nice

    Reacties
    129
    07-12-2003

    met hoeke zijn marokkanen wereldkampioen


    Oujdia_4life-----> :blauwkus: me Do Love You

  8. #23
    -

    Reacties
    203
    09-07-2003

    Juistem!!!

  9. #24
    kennen & kunnen =........

    Reacties
    563
    24-08-2002

    Origineel gepost door MissyR
    iwa mensjes kan niemand t ff uitleggen aan mij.
    dit was voor de africa cup dat om de twee jaar wordt gehouden. in 2006 zullen bijvoorbeeld naast wk ook africa cup spelen. marokko is tweede geworden en tunisie eerste maar ze zullen nog moeten spelen voor de wk en kijken wie wel en niet door mag gaan.

    hopelijk zal marokko de eerste worden van zijn poule anders kunnen ze dus niet door naar de wk.
    "Wanneer je één oog op je bestemming gericht houdt, heb je nog maar één oog over om de Weg te vinden."

  10. #25
    zzzzzzz

    Reacties
    201
    21-06-2003

    marokko speelt woensdag tegen zwitserland om 8 uur te zien op RTM!!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    51
    26-09-2003

    hou je mond beter voor a tunsi of tunsia a wees maar blij dat marokko jullie lieten winnen in jullie land en de president de bij als jij over tunesie gaat praten ze bestaan niet eens spelers dat is gewoon een naam wat die hebben allemaal uit afrika of chi somalie of gehaald en paspoort gegeven jullie zijn nieks............................................. .................

  12. #27
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    eej mensen ik heb gehoord dat marokko zaterdag weer speelt tegen oeganda ofsjow....................

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  13. #28
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    En hebben ze woensdag nog gewonnen....????
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  14. #29
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Glimlachje
    En hebben ze woensdag nog gewonnen....????
    Jah 2-1
    :boogie:

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  15. #30
    Super!!

    Reacties
    538
    24-10-2003

    volgens mij is die ene trabelsi gewoon een marokaan omdat ze ewa zij
    maar ik weet het niet zeker