1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    20-10-2002

    als jongen verkracht

    iK HEB EEN hele goeie vriend van mij.Hij is pas uit Marokko.Hij vertrouwd me alles toe.Maar op een dag vertelde hij mij iets verschrikkelijks.Ik weet niet hoe ik 'm moet helpen ik hoop jullie wel.

    Maar in ieder geval hij vertelde me dat ie in Marokko ontmaagd was.Maar dan niet op natuurlijke manier bij mannen.Ze hadden 'm meerdere malen verkracht.En het ergste was dat zijn neven hier aan mee deden..

    Kunnen jullie me asjeblieft adviseren hoe ik m moet helpen.Want hij voelt zich heel onzeker en vertrouwt mannen niet meer die te dicht bij 'm in de buurt komen.

    Help deze vriend van me,
    alvast bedankt.
    en mabrouk ramdan




    Meld dit bericht

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    1.514
    14-09-2001

    Ik wist niet dat er zulke dingen voorkwamen in Marokko!!! Niet te geloven gewoon!!!!!! Vuile smeerlappen!!!

    Maar op jou vraag hoe je je vriend kan helpen.. steun hem, geef hem een schouder als hij die nodig heeft..... Het is heel erg wat hij heeft meegemaakt... Die neven van hem zullen door Allah bestraft worden inscha allah...

  3. #3
    Mocro style

    Reacties
    441
    29-10-2002

    Tfoe zo erg mijn god het is al erg als je verkracht wordt, en dan nog wel door je eigen familie. ik bedoel als hun al niet te vertrouwen zijn wie dan wel, ik hoop dat ze zullen branden in de hel ik he er gewoon geen woorden voor, maar steun hem vooral en help hem door hem niet af te stoten en laat hem er over praten, dat lucht op.

    ik wens jullie allebei veel sterkte en ik hoop dat hij ooit gelukkig wordt. en jij ook natuurlijk
    Love is like war...Easy to start...Difficult to end...Impossible to forget!!

  4. #4
    Beloved Member

    Reacties
    438
    20-02-2002

    Toevallig zeg in de ochtend keek ik een praatprogramma op BBC en daar hadden ze het over Male rape. Zo kan je zien dat dat inelk land gebeurt. ZOwel nederland, marokko, engeland en vele andere landen. Het is zo dat mannelijke verkrachting nooit serieus wordt genomen.

    Weet je hoe je hem kan helpen.. Ik weet niet waar je woont, maar hier in Rotterdam heb je een Stichting speciaal voor Marokkaanse jongens die met iets zitten (homo, politie, etc..) Het heet "Dar Hidaya", misschien kan je vriend daar langs gaan en dat ze hem daar kunnen helpen. Weet je wat jij kan doen, zoveel met hem praten en leg hem duidelijk uit dat hij zich zelf niet de schuld moet geven.

    En betreft die beesten die dit hebben gedaan, ze komen zich zelf echt wel tegen en als het niet op deze wereld is dan zal het wel in het volgende leven gebeuren.

    Sterkte jongen en je vriend ook....

    ~Hdi Marra Men 3doek Oe Alf Marra Men Sdik~


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.973
    10-11-2002

    HEEL VEEL STERKTE HELAAS KAN IK JE NIET VERTELLEN HOE IK JE MOET HELPEN MAAR HEEL VEEL GELUK EEN VEEL STERKTE

  6. #6
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk dat hij gewoon heel veel moet praten
    om erover te kunnen komen!!!!!!!

  7. #7
    ~*~LovE Is MaGic~*~

    Reacties
    861
    12-11-2002

    zoo zielig....ik wist egt niet dat dit voorkomt in marokko...
    ik denk dat je hem gewoon een beetje moet steunen....
    en nog veel sterkte gewenst...
    doei doei groetjes farah
    -

  8. #8
    GekkePakistaan

    Reacties
    184
    15-02-2003

    nou ik weet niet hoe ik je kan helpen.
    maar vertrouw allah die is en blijft met je vriend!
    -xxx-
    ansa
    Mohabbat Zindagi Hai, Aur Tum Meri Mohabbat Ho...

    Agar Tum Mil Jao...
    Zamana Chod Denge Hum...
    Tume Pakaar Zamaana Bhar Se Rishta Chod Denge Hum...
    Agar Tum Mil Jao...
    Zamaana Chod Denge Hum...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    305
    12-09-2002

    ik weet het ook niet maar ik denk toch met hem pratten en hem op zijn gemak voelen

    maar veel sterkte

    groetjes douaa
    moge allah ons helpen tegen het kwade.
    amien.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    30
    19-12-2002

    hahhahaha is hij in zijn k ont geneu kt hahahah. Zo zielig. wat als ik die neef van jou was dan zou ik die gozers neersteken. wat denken die zemers wel niet. maar hoe oud is die neef van jou eigenlijk.

  11. #11
    ~*~LovE Is MaGic~*~

    Reacties
    861
    12-11-2002

    Origineel gepost door naima__el
    hahhahaha is hij in zijn k ont geneu kt hahahah. Zo zielig. wat als ik die neef van jou was dan zou ik die gozers neersteken. wat denken die zemers wel niet. maar hoe oud is die neef van jou eigenlijk.

    [GLOW=skyblue]luister die jongen praat serieus...en dit is egt erg als je dit egt overkomt....en vooral als jongen....ik vind dat je dit een beetje volwassen moet aanpakken........[/GLOW]
    -

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    49
    16-12-2002

    ik zou ze op wat voor manier dan ook terug pakken want dan kan niemand je aandoen en dat zou die vriend van jou vooral niet moeyen pikken ik wens je veel sterkte!!!
    salaam oualaikoum.

  13. #13
    nadoriaaaa

    Reacties
    1.491
    20-01-2003

    ik heb hier zo wat reactie gelezen om te beginnen vindt ik dit gewoon ramp zalig dat zoiets gebeurd maar meestal gebeurd het bij meiden die worden verkracht of dergelijk maar jongens zo nauwelijk doordat jongens zich groot houden want die denken niet geloofd te worden ik vindt het echt erg tfoe dat er zulke neven bestaan

    wat jij als vriend voor hem kan doen is hem steunen en met hem praten of hij kan ook naar de dokter en die regelt dan voor hem een psygiater waar hij ze verhaal kwijt kan heeft hij wel een onderzoek gedaan naar allerlei ziektes die hij wel niet kan op lopen ... das wel belangrijk en zo als wida zei hij kan ook bij dar elhidaya terecht in rotterdam daar zal hij ook veel steun krijgen denk ik ..... ( heb er ook maar van gehoord) maar insha allah komt het goed met hem ik weet hoe zoiets kan voelen.... maar goed steun hem je zult veel azer krijgen van allah en heb sbar met hem meskien erg wallah..

    thallah

    en voor sommige mensen hou jullie stomme opmerkingen bij jullie dit is echt ernstig....
    lees dit verhaal
    LEES HET VERHAAL MIJN SAAIE LEVEN VERANDERDE SNEL TOEN .......... EN ZAL IK WEGGAAN OF BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. #14
    Nothing..

    Reacties
    456
    17-10-2002

    allah ie koufel 3ouwn. ik zie dat deze topic al heel oud is, maar kan het niet laten alsnog te reageren. Zoals iedereen hier zegt. Steun hem, gefe hem een schouder om op te huilen en geef hem het vertrouwen in Allah.

    Veel sterkte en succes!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    28
    24-02-2002

    wat erg joh voor je neef
    maar ja die mafkezen die het hebben gedaan
    die worden allemaal gestraft en dan niet alleeeen maar verkracht maar veel meer
    ze zullen gewoon branden tfoe ik schaam me echt voor zulke soort mensen
    doei doei en nog veel sterkte