1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    866
    22-04-2003

    Misschien nog interessant om te weten: een koortblaar wordt veroorzaakt door een virus; herpes simplex of herpes labialis (niet te verwarren met genitalis)

    Een koorstlip komt op als je weerstand iets verlaagd is. Bijvoorbeeld als je gestressed bent, ziek bent of menstrueert.
    Ik wens geen seksueel getinte berichten te ontvangen!

  2. #17
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Origineel gepost door bie
    Misschien nog interessant om te weten: een koortblaar wordt veroorzaakt door een virus; herpes simplex of herpes labialis (niet te verwarren met genitalis)

    Een koorstlip komt op als je weerstand iets verlaagd is. Bijvoorbeeld als je gestressed bent, ziek bent of menstrueert.
    lijken je lip en je schaamlip zo op elkaar dat je bang bent voor verwarring ?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    29
    23-03-2003

    als je het voelt opkomen dan is vectavir een goede zalf maarre als je het al hebt helpt niks er tegen het is een virus in je lichaam die steeds eruit komt als je minder weerstand hebt dus wat je wel kan doen is weerstand pillen slikken van dokter v vogel bij me zus is het al 9 maanden weggebleven mijn zus heeft het aan mij overgegeven en ik had het laatst heel erg heb er antibiotica voor gekregen en een zalfje genaamd bactroban wie weet heb je wat aan die tips maar koorstuitslag is echt vreselijk