1. #16
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002




    deze kost 2,09

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  2. #17
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Ze zijn te verkrijgen in frankrijk
    adres :

    FESTI-PACK 99. BD. NATIONAL – 13003 – MARSEILLE

    TEL. (33) 04 91 62 59 51 – FAX.(33) 04 91 50 31 02

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  3. #18
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door HighClassLady
    Wat een prijzen, en daarvoor moet ik dan ook nog naar Frankrijk, dat gaat me allemaal wat teveel kosten denk ik!



    HCL.

    Ik vind ze zelf ook duur maar dit zijn de prijzen als je ze via internet besteld.
    Als je zelf naar frankrijk gaat dan kan je ze voor de helft van de prijs krijgen.
    Ik ga volgende maand toevallig naar Frankrijk en dan zal ik kijken wat ze kosten.
    Ik wil als de prijzen mee vallen een heleboel kopen en dan hier door verkopen voor de meiden die niet in de gelegenheid zijn om naar frankrijk te reizen.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  4. #19
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door HighClassLady
    Buisness Yeki!

    Klinkt goed, dan kunnen we voortaan de bedankjes bij Beppie_Truus kopen.



    HCL.


    Ewa als er vraag is zal ik voor het aanbod zorgen

    Ik heb daar hele mooie gezien die hier gewoon niet te verkrijgen zijn.


    Dus meld je aan bij beppie_truus voor originele bedankjes

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    257
    05-08-2002

    Zo die zijn inderdaad erg duur, nee voor die prijs verzin ik toch liever wat anders, maar Beppie in ieder geval bedankt voor het reageren.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    salaam

    oww wat mooi die bedanktje!! op de eerste pagina waar kan ik die kopen????
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    oww jeej nee ik vind dat echt te duur!! 150 keer 3 euro alleen voor bedankjes nee vind ik teveel!!!
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent