1. #1
    Inmiddels 21 jaar..

    Reacties
    144
    11-02-2002

    Waarom waarom??

    Hallo allemaal
    Ik moet dit effe kwijt,het irriteert me mateloos hoe sommige marokaanse jongens de hele dag nuteloos rondhangen in het winkelcentrum en altijd maar zitten te versieren met hun standaard zin psst a zien,alsof je een hond roept ofzo.
    Kunnen ze niet gaan werken of naar school gaan hun vader helpen en dit geld ook voor sommige meiden!(niet allemaal dus)
    Hebben jullie daar ook last van graag serieuze reacties

    xxxxxmoi

  2. #2
    Inmiddels 21 jaar..

    Reacties
    144
    11-02-2002

    Lamia je moet niet denken dat ik het leuk vind anders zou ik er niet bij zetten dat het me irriteert.
    Er zijn sommige meiden die aandacht tekort komen en die aandacht wel leuk vinden en ik hoor daar niet bij.
    Maar wel bedankt dat je gereageerd hebt

    xxxxmoi

  3. #3
    MS

    Reacties
    166
    01-12-2001

    IRRITANT!!!!!!!!!!
    psst.. psst... a zin

    je denkt ik loop door

    en ja hoor, kan niet anders

    vieze h..r, of iets in die richting

    WAAROM vloeken als je ze GEEN aandacht geeft


  4. #4
    Fleurige Lid.

    Reacties
    237
    09-02-2002

    ze roepen pssssssssssssssst.

    je loopt door----------------> dan ben je een h**r

    je reageert-------------------> dan ben je ook een h**r

    no whatter what! je blijft in hun ogen een h**r!
    [GLOW=deeppink]Morgen blijft altijd een verrassing.......[/GLOW]

  5. #5
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    KOm op zeg weet je hoeveel meisjes bij CS lopen op die 12 meter hoge hakken zehma ze wachten op hun bus.Waarom helpen zij hun moeder niet in de keuken .Volgens mij maroczina krijg je geen aandacht van die jongens dus reageer je frustratie zo maar af.

  6. #6
    Inmiddels 21 jaar..

    Reacties
    144
    11-02-2002

    Hallo allemaal
    Abdenour die opmerking van jou slaat echt nergens op hoor,iedere marokaanse meisje word hier versierd ook al is ze blind of mist ze twee voortanden en het gaat niet om 12 cm hoge hakken,trouwens ik draag lage schoenen dat heeft er niks mee te maken.
    Ze moeten gewoon iets nuttigs gaan doen en wij meiden helpen onze moeders wel thuis,mischien moeten die jongens die nuttelooos rondhangen hun vader gaan helpen voor de verandering he!!

    En de rest bedankt voor het reageren jullie begrijpen mij teminste.

    thalla fraskoum allemaal

    xxxxMaroczina

  7. #7
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    Ik ben zelf geen M. maar ga veel met hen om. En volgens mij zit het hierin: M. zijn een heel sociaal volk veel socialer dan Nederlanders. KIjk maar is naar bv gastvrijheid. Sta je ergens te wachten dan heb je gelijk contact met Marocs. Een echte kaas staat elke dag op de bushalte te wachten, 20 jaar lang zonder dat hij echt met zijn medereizigers gaat praten. Maar dat sterke sociale heeft ook zijn minpunten: roddelen en verveling. Het is gewoon moeilijk om iets op jezelf te doen, ga ´s naar een bibliotheek en wat zie je daar wel, Maghrebia maar geen jongens of ze moeten daar een afspraak hebben Ik woon zelf in ´n stadje waar je echt z´on verveelstraatje hebt, coffeeshops en maar rondhangen. Ik vind het er ook best gezellig maar dan voor n 1/2 uurtje en dan denk ik boodschappen, afwassen, strijken. (ik ben dus niet getrouwd )
    En wat ik nog wil opmerken, er zijn er zat die wel studeren of werken maar die zie je gewoon niet en dan denk je dat iedereen rondhangt.
    Salahdin

  8. #8
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Waarom hun vader helpen als onze vrouwen met hun mislukte schoenen niet hun moeders helpen.Zo te zien doen veel dames het hier want ik heb een gevoelige snaar geraakt.Die jongens hoeven niet hun vader te helpen want de islam zegt dat de vader voor z'n familie geld moet verdienen en marocugly waar staat het dat ik zei dat jij hoge schoenen draagt.En ik zie het overal utrecht amsterdam rotterdam overal doen die mislukte marokkaanse meisjes het.Op station rondlopen zehma hun bus pakken en dan zogenaamd worden gebeld maar niemand belt ze.Jongens hebben niks beter te doen en zitten vaak in de stad of moskee Dat is de bedoeling hun vader helpen dat doet de miniesterie van sociaale zaken met uitkeringen.Elke marokkaanse jongen alvast 90% gaat met z'n vrienden rond hangen disccusseren lol maken dan heb je nog een reden.Maar die meisjes die hun moeder moeten helpen in de keuken zitten op station

  9. #9
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    En psst roepen is niet versieren dat weet elke aap dat je geen meisjes versiert als je psst roept.Msekken aandacht tekort dat hebben jullie

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    He jij bent die zieke Abdenour van dat oude forum, waar iedereen zich aan jou irriteerde, toch?
    NIZNO ED POTS!!!

  11. #11
    Inmiddels 21 jaar..

    Reacties
    144
    11-02-2002

    He abdenour
    Ik weet niet wat je allemaal zit te bazelen,en zeggen dat ik ugly ben je hebt me niet eens gezien,en als je me zou ze had je spijt ervan dat je het ooit gezegd hebt ok!
    Je hoeft niet alle meisjes over een kam te scheren dat ze rondhangen bij CS en blabla we zijn niet allemaal zo,ik geef toe er zijn wel meiden die zo zijn maar voor de tweede keer niet alle meisjes zijn zo.
    En ik hoop dat je nu normaal kunt reageren op een volwassen manier.

    thalla allemaal

    xxxxxmoi

  12. #12
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Beste mevrouw crying for aandacht Alias Miss Ugly


    Scheer jij niet alle marokkaanse jongens over een kam als in het winkelcentrum zitten jah of nee.Dus wat zei kej nou.Zeg gewoon jah ik wil dat ze me aandacht geven en ik krijg het niet niet zo'n zielige scherts vertoning hier achter laten

  13. #13
    Inmiddels 21 jaar..

    Reacties
    144
    11-02-2002

    He Abdenour ugly himself
    Ik ga niet langer mijn kostbare tijd aan jou verspillen ja ik wil graag dat volwassen mensen reageren en geen kleuters.

    Dus hierbij Abdenour is mijn duscussie met jou gesloten!!!!

    xxxmoi

  14. #14
    Ewa je weet toch

    Reacties
    452
    08-02-2002

    Hierbij verklaar ik Abdenour de winnaar van deze debat Abdenour vs Miss Ugly

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    Its all about the she en she says bullshit, I think you better quit tolking that shit!!!!!

    Sorry moest er uit!!!
    Waarom moeten jullie elkaar weer eens helemaal kleineren????
    Is nergens voor nodig!!!!!

    Oke sommige jongens zijn verschrikkelijke dom bezig!!!! Maar niet alle jongen!

    Zo zijn er ook dames die zich hier mee bezig houden!!!!!!

    En abdenour dit eff waarom al die domme opmerkingen je zegt wel dat we niet alle jongens over een kam moeten scheren maar kijk eens wat je zelf doet!!!! "zhema wij lopen de hele dag op CS NEE DUS!!!
    Ik geef je geen ongelijk die meisjes zijn er. Maar er zijn ook dames die als vrouw in deze maatschappij zelfstandig en succesvol willen zijn en die zich zeker niet met zulke zaken bezig houden!!!!!

    En zoals ik al zij iedereen draagt toch zijn eigen verantwoordlijkheid over haar, zijn eigen leven!!!!!


    Ik hoop dat de boodschap duidelijk over komt!!!!!

    Gegroet je zuster