1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Unhappy Wat liefde mij deed!!

    Dit is een waargebeurd verhaal dus als ik een tijdje er niet meer tegen kan stop ik er ff mee

    personage:
    Amal 16
    Youssef 18
    Mohamed 17
    Nabil 17
    Rachid 17
    Nora 16


    Ik Amal zat in de bus met mijn beste vriendin, we zaten lekker achterin bij die 4 zitjes, opeens komt daar Youssef binnen ik stoot mijn vriendin aan en zeg kijk Youssef mijn schatje ik ben gek op hem maar ik weet niet wat hij voor mij voelt. Opeens hoor ik een stem die ik uit duizenden zou herkennen mag ik erbij komen zitten (het was youssef) tuurlijk antwoorde ik. Hij kwam tegenover mij zitten en bleef mij aankijken ik voelde mezelf rood worden en draaide mijn hoofd snel om en bleef uit het raam kijken. Ik stond op en groette mijn vriendin en stapte uit hier moest ik er namelijk uit. Ik stak net de straat over toen ik een hand op mijn schouders voelde ik draaide om en keek recht in 2 mooie diepblauwe ogen het was Youssef. Hij vroeg mij of ik ff wat wou drinken, maar ik moest helaas werken dus ik kon ik niet met hem mee hij vroeg mij om mijn nummer en die kreeg hij wel.
    Onderweg naar huis liep ik de hele tijd aan hem te denken toen ik plotseling tegen iemand aanbotste het was Mohamed de vriend van Youssef maar Mohamed kende ik wel nadat ik hem had gegroet met de gebruikelijken 4 kusjes vroeg hij mij waar ik naartoe ging ik antwoorde naar huis hoezo? gewoon moet je vandaag werken vroeg hij.
    Ja antwoorde ik. Hij stond erop om mij te brengen met de auto dus kon ik niet weigeren en sprak met hem af.
    Aangekomen op de afgesproken plek zag ik hem al zitten hij was met nog iemand maar ik kon niet zien wie, pas toen ik dichterbij kwam zag ik dat het Youssef was ik liep met knikkende knieen die richting op en zag hoe hij uitstapte en de deur voor mij openhield.
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    40
    08-09-2002

    JA EN -----------------------




    GA NOU VERDER MEID.
    IK WEET ZEKER DAT HET EEN HELE LEUKE VERHAAL GAAT WORDEN,,,,WANT HET BEGINT NU AL GOED

    beslamma
    Het leven zit vol met tegenslagen, Ik weet dat het soms gewoon teveel is om te verdragen. Maar ondanks alles heb geduld, want allah is groot er komt een dag dat je voor dit geduld wordt beloond

    .............AMIN............

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Hij hield de deur voor mij open eerst twijfelde ik of ik wel wou instappen maar uiteindelijk was ik alsnog gegaan ik had nota bene met die jongen afgesproken de hele weg keek naar buiten ik zag vanuit mijn ooghoeken dat Youssef mij zat aan te kijken maar ik durfde niet terug te kijken. We waren ik stapte uit en nam afscheid van de twee ik liep regelrecht naar Mexx waar ik dus werk. De dag ging als een sneltrein voorbij. Ik zat de hele tijd met mijn gedachte bij hem wat is hij toch mooi. Eindelijk ben ik thuis ik kleed me om en ga naar beneden om mijn moeder te helpen. Even later ging ik weer naar boven om mijn huiswerk te maken ik ben net bezig als de telefoon gaat ik neem op zonder dat ik kijk wie ik dacht toch dat het NOra was mijn beste vriendin als die niks te doen heeft gaat ze aan de telefoon hangen. Ik antwoord zoals gewoonlijk "met Amal". Salam Amal hoor ik aan de andere kant met de stem die ik uit duizenden zou herkennen het was Youssef. Ik deed net of het de gewoonste zaak van de wereld was "Salam Youssef"antwoorde ik "alles goed","jahoor met jou" zo ging het gesprek wel een half uur door over koetjes en kalfjes. Uiteindelijk had ik met hem afgesproken en neergelegd. Het was zover de dag waarop ik met Youssef heb afgesproken ik een roze broek aan en een roze trui en roze schoenen en liet mijn haar los hangen. Aangekomen op de afgsproken plek zie ik hem al wachten ik loop naar hem toe en begroet hem met een hand. We lopen door naar de Mac. Daar aangekomen bestelde we wat te drinken en begonnen wat bij te kletsen en lachen. Net wanneer ik hem wou vertellen dat ik van hem houd. Zet hij zijn hand op de mijne en zei tegen mij Amal ik moet je wat vertellen ik houd van je en wil je hand nooit meer loslaten ik voelde hoe hij mij aankeek en kreeg het warm. Met een zachte stemmetje antwoorde ik Youssef ik houd ook van jou. Ik zag hoe dichtbij hij kwam en voor ik het wist voel ik zijn lippen op de mijne deze dag zal ik nooit vergeten. 5Minuten later lopen we buiten hand in hand wat ben ik toch gek op deze jongen hij is alles wat ik wil hij bracht mij met de auto naar het einde van mijn straat en gaf me nog snel een kus. Ik stapte uit en zwaaide naar hem en liep weg ik hoorde hoe hij wegreed. Ik wou net doorlopen toen ik een hand op mijn mond voelde ik lachte, want ik dacht dat het Youssef was die een grapje met mij uithaalde maar 2 seconde later had ik door dat dat niet zo was ik werd meegetrokken in een auto en ze reden met volle vaart weg ik kon niet op of om kijken het was donker ik kreeg een vreemd gevoel in mijn buik. De minuten leken eeuwen opeens stopte de auto en ik werd meegetrokken ik wou schreeuwen maar ik kreeg geen geluid uit mijn mond ik voeld hoe mijn telefoon afging maar mijn handen waren verstijfd. ik werd een pand in gesleurd. Ik voeld hoe een van de jongens aan mij zat opeens werd ik vastgebonden en geblinddoekt ik kon niks meer zien. Ik begon keihard te gillen maar het was al te laat ik voelde hoe iemand mijn broek naar beneden trok. En aan mijn gevoelige plekje kwam ik hoorde ze nog lachen en een van hun zei neuk haar gewoon waar wacht je nog op en toen kwam het ergste wat mij in mijn hele leven is gebeurd hij kwam in mij ik begon keihard te huilen maar ze wouden maar niet ophouden. Ik voelde hoe ze om de beurt gingen het deed pijn net of ze mijn keel hadden door gesneden na uren wat voor mij eeuwen leken gingen ze weg ik wist niet waar ik was maar begon mezelf los te wurmen wat uiteindelijk wel lukte.
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    2.352
    03-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb een vraagje id dit jou verhaal????????

  5. #5
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Gaat het over jou?

    Zo erg zeg!!!!

    Moge Allah je sterkte geven!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16
    06-10-2002

    Ja marocalhociema dt is mijn verhaal
    Mokaltum het is een crimineel maar voor mij een broer en
    Marocca tanx
    Laterzzzzzz
    Hou van Allah (s.w.t) en Allah (s.w.t) zal van jou houden!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    36
    03-10-2004

    ga gauw verder het begint spannend te worden

    kus ikram