1. #1
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Unhappy het zwarte schaap....

    ik stond zo pas geleden bij een paar nederlandse klasgenoten....

    en ze hadden het over een marokaanse jongens die wat hadden gedaan of zo...ik zo ja rotteappels heb je over al....en je zag zo gelijk iedereen mij kant op kijken echt heeel geschrokken (wollah echt lieg niet)

    maar jij bent die rotteappel die buitenbeentje die zwarteschaap.....

    ik zeg zo wat heb ik dan verkeerd gedaan.....
    ze zeiden toen....jij kan gewoon normaal bij een nederlandse groepje staan zonder ruzie te maken of ons uit te schelden.....

    ik zeg zo maar dan ben ik toch nog geen rotteappel.....

    toen zei een jongen....neeei niet voor de nederlandse maar wel voor de marokaanse mensen want jij stapt niet met een helle groepje marokaanen op nederlanders af.....

    ik zeg sorry hoor jullie hebben maar een paar groepjes gezien en dan willen jullie beweren dat alle marokaanen dat zijn??? en ik zei ook ik ben geen rotteappel voor de marokaanse mensen.....maar mischien wel voor de marokaanse die denken beter te zijn dan wie dan ook hier op aarde....jullie moeten gewoon niet zo snel met een oordeel komen...
    eerst alles zien en goed denken dat praten.........

    ik herhaal nog ff voor de duidelijkheid iemand die denkt beter te zijn dan wie dan ook hier op aarde is een rotte appel.....
    en zo denk ik niet dus let op jullie woorden.......

    en toen werd het stil en liep ik weg........

    je komt dan zo achter hoe veeeeeeeel nederlandse over ons marokanen denkt........ gek he



    je zal je vast af vragen waarom ik dit hier zet???

    gewoon had er ff zin in om dit te vertellen.........

    doei doei

    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Tjah Emshoem, zulke discussies heb ik nou dagelijks, vooral met mijn Nederlandse vriendinnen. We kunnen het prima vinden met elkaar, maar als het onderwerp eens op turken of marokkanen komt.... hebben ze altyd zo'n Raaaaaar ondertoontje.....

  3. #3
    GoD BleSS YOu ALL

    Reacties
    273
    07-02-2002

    Dat heb je heel goed gezegd emsoem, Jij bent een echte vent
    Life is a bi.tch, so am i

  4. #4
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    powerrrrrrr emsoem
    zo denken veel nederlanders over ons.ik hoor het ook telkens op mijn school.ik wordt er helemaal gek van
    en wat het ergste is ze zien elke buitenlander voor marokkaan aan.waajooow wat kan ik me daaraan ergeren.
    ik zeg dan meestal"had die jongen een kaartje op zijn jas van ik ben marokkaan of zoiet dergelijks
    en dan krijg je van die verhalen van hij leek erop,of je hoorde het aan zijn accent.blablablablabla

  5. #5
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door achmad
    gelukkig dat ze niet allemaal zo zijn, alleen jammer dat het er zoveel zijn
    ja gelukkig is er nog een klein groepje die net ff anders denkt....



    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  6. #6
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door dulce_lamia
    Tjah Emshoem, zulke discussies heb ik nou dagelijks, vooral met mijn Nederlandse vriendinnen. We kunnen het prima vinden met elkaar, maar als het onderwerp eens op turken of marokkanen komt.... hebben ze altyd zo'n Raaaaaar ondertoontje.....


    gewooon om ziek van te worden.....


    en jij was toch dat meisje van die meeting weet je nog voor de dolcius......


    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  7. #7
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door Sheraz
    Dat heb je heel goed gezegd emsoem, Jij bent een echte vent

    dankje lieverd..............


    jij hebt dat ook heeeeeel goed gezegd....


    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  8. #8
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    powerrrrrrr emsoem
    zo denken veel nederlanders over ons.ik hoor het ook telkens op mijn school.ik wordt er helemaal gek van
    en wat het ergste is ze zien elke buitenlander voor marokkaan aan.waajooow wat kan ik me daaraan ergeren.
    ik zeg dan meestal"had die jongen een kaartje op zijn jas van ik ben marokkaan of zoiet dergelijks
    en dan krijg je van die verhalen van hij leek erop,of je hoorde het aan zijn accent.blablablablabla
    powerrrrrrrrrrrrrrrrr ekes sewar awer...............

    wollah dat is echt *** dan moet je weer de helle tijd gaan zitten uit te leggen ja dit dat blablablabla

    echt vermoeiend allemaal



    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    56
    25-09-2002

    eh emshoem,
    Ik woon in een stad waar max. 10 marokkaanse gezinnen wonen, en nog hier is dat net zo. Elke dag staat er wel iets in de krant marokkanen dit marokkanen dat, of als het om turken gaat is het allemaal één pot nat. Ik word er helemaal para van. Ik ben de neige marokkaan op school dus denken ze alles te kunnen zeggen, echt niet ik kom zeker wel op voor m´n volk al heb ik daar al aardig wat klappen voor ontvangen, en maar praten of de multi culturele samenleving. Ik vraag me af hoe ze dat voor mekaar willen krijgen als juist de overheid ervoor zorgt dat we zo negatief worden bekeken.

    Liefs Laila

  10. #10
    Lid in ruste

    Reacties
    51.595
    08-01-2007

    Toppertje
    Liefde voor iedereen, haat voor niemand.